Fitness Seller

Amsterdamse Marokkanen nu ook beroemd over de grens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ik was maar aant geinen hoor :p

There's certain people around, who heed the eastern call
Who'd like to see our slaughter, like to see us fall
We'll here's a message for you, coming straight from the heart
It won't be us who's running, when the battle starts :shoot:

twjunk zei:
:rolleyes: komt de dichter in je los?:D

fitnessboy zei:
Het word tijd dat de nederlandse regering eens wakker word

@rubensossa:
dat wat hierboven staat, wat gequote is, zo denk ik er over.
+ ik zou het niet durven om voor een stel criminelen op te komen ;)

@twjunk:
dat wat jij zegt neem ik met een schepje zout!

pat21 zei:
Jij weet helemaal niks van wat ik doe. Ik weet wel dat ik niet over me heen laat lopen en niet zoals jij lekker gaat zitten afwachten
Ik weet inderdaad niet wat jij doet. Maar ik ga ervan uit dat het niet veel boeiends is anders zou je niet op dit forum lopen discussieren over "leipe mocro flavours". Verder wil ik niet aanvallend overkomen dus het is maar dat je het weet.

Daarnaast wil ik jou ook duidelijk laten maken dat ik ook niet over mij heen laat lopen. Wil je dat ik mijn leven opgeef om hier in nederland een leefbare maatschappij te creeeren? Zou jij dat doen? Het is het niet waard, en daarnaast is er in 5 jaar gebitch nog weinig geescaleerd. Al dat gebitch is goed voor niets. Het is het opvullen van tijd. Heb je niets te doen? "Dan maar even kijken waar we het over kunnen hebben... ohja... de mocro's! JA verduurie helemaal vergeten, die schijt mocro's ze moeten eens.. blaat. En daarna moeten ze... blaat!" Dat een stel apen jullie RASechte nederlanders zo goed op de kast kunnen jagen, gaat wel erg snel. Ik zeg niet dat je het moet pikken, maar je kan er toch weinig aan doen. Als ik op wilders zou stemmen zou het alleen maar nadelig zijn voor mezelf. Wie weet wat voor een rare fratsen hij gaat uithalen met allochtonen. Dat hij marokkaantjes hard wil aanpakken, be my guest! Desnoods betaal ik meer belasting geld daar voor, dat heb ik er best voor over. Pat21, wat zie jij als oplossing? En dan moet je nu niet komen met alle allochtonen het land uit, maar gwoon, een oplossing waarvan jij denkt dat dat wel zou werken.

Maar zeg nou zelf, over het algemeen: Elk land heeft wel zo'n probleem.
Als het de marokkanen niet zijn, zijn het de kampers -> de zigeuners -> de latino's -> de amerikanen -> de afrikanen -> de tsjetsjenen. Ik kom niet van mijn luie reet af, aangezien ik 1. niet lui ben en 2. geen reden zie om me druk te maken over een stel idioten. Gewoon harder aanpakken. Een hond geef je toch ook geen koekje als die aan je been loopt te kluifen? Simple as that. Verder kan ik niets doen of wel? Het enige dat ik kan doen is stemmen.

Maar... wilders stemmen? Pim fortuyn stemmen zou ik nog wel willen doen maar wilders niet. Hij heeft wel bepaalde goeie punten maar hij kan ze toch niet allemaal waarmaken.

De eerste partij die met een goeie regeling komt over het aanpakken van criminelen + DE k*t loeder marokkaantjes, daar stem ik op. Al is het wilders/christenunie/moslimunie i don't care! Alleen het moet niet in nadeel zijn van alle allochtonen.

SORRY VOOR DEZE LAP TEKST!!!!!
en voor de rest ben ik het met jullie allemaal eens(alleen niet zo extreem). Ik zie het wel hoor, ik weet wel wat er gebeurt in de maatschappij alleen bekijk ik het vanuit een ander perspectief.

Laatst bewerkt:
twjunk zei:
Big_T zei:
Doe niet zo belachelijk vriend. Leer leven met de realiteit. Stop met het verdedigen van dat volkje, word er een beetje ziek van.

twjunk zei:

twjunk zei:
Zij daar iemand kristalnacht? :devil:

hey big T wees es consequent en sluit dit topic

de meeste marokkanen behoren tot t caucasische ras hoor vrienden..dus wat nou rassenhaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven