flippodud
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:Misschien loopt hij bij een individu een keer over, deze doet dan een poging tot [vulmaarin] en verdwijnt voor een aantal jaren in de bak.
Kennen jullie het verhaal over Rooie Cor? Zijn zoontje van een jaar of 10 was seksueelmisbruikt door een buurtbewoner. Zoontje komt overstuur bij papa uithuilen en papa wordt natuurlijk boos. Gaat naar betreffende persoon toe en slaat deze net zo lang tot deze echt VER voorbij de dood is.
Rooie Cor moet daarvoor brommen (maar wordt overigens met ZEER veel respect in de gevangenis behandeld).
Ik zou zeggen, geef die kerel een lintje! Maar helaas mag het recht niet in eigen handen genomen worden...
koetje zei:komen enkele rijke texanen in amsterdam wat op apen schieten![]()
Silva zei:Dat heet dus eerwraak.
Was op netwerk 4 maanden geleden over eerwraak, een turkse vader zit voor moord in de bak.
verhaal
Dochter van de Turkse vader raakt verliefd op een marokaanse jongen.
De krullenbol komt vast te zitten na een drugddeal. Dochter ziet in dat het een verkeerde jongen is en krijgt weer een andere vriend. In de gevangenis komt de krullenbol erachter dat z'n vriendin iemand anders heeft.
Krullebol belt woedend op naar het koffiehuis waar de Turkse vader zit te kaarten. De vader krijgt het verhaal te horen en krijgt een bedreiging naar z'n hoofd van de krullenbol. Als de krullenbol vrij komt belt die woedend de dochter op zegt dat die wel even langs komt. Ze belt haar vader op nadat haar ex vriend bonzend op de deur ramt met een mes. Haar vader komt meteen en schiet de krullenbol dood neer voor het poortiek.
Dus als ik het verhaal hier boven lees over de vader waarvan z'n zoontje is misbruikt is, zouden jullie eerwraak wel goed vinden.
Het verhaal hierboven zouden jullie dus ook goed vinden.
kurgan zei:natuurlijk is t een goed verhaal, een turk die een marokkaan neerschiet, wat wil je nog meer?

RubenSossa zei:Heb pas op nova een reportage gezien, over Amerikanen die vrijwillig de grenzen om Mexico bewaken, omdat er bijna of zeer slechte controle is en er ongelooflijk veel Mexicanen illegaal de grens oversteken!
Der Schwarz betuigde z'n sympathie en steun aan deze moedige mensen!![]()
Misschien eens een idee voor Nederland! Dat wij ook eens zelf de grenzen gaan bewaken, want hier komt echt het grootste tuig de grens over!!![]()
RubenSossa zei:Heb pas op nova een reportage gezien, over Amerikanen die vrijwillig de grenzen om Mexico bewaken, omdat er bijna of zeer slechte controle is en er ongelooflijk veel Mexicanen illegaal de grens oversteken!
Der Schwarz betuigde z'n sympathie en steun aan deze moedige mensen!![]()
Misschien eens een idee voor Nederland! Dat wij ook eens zelf de grenzen gaan bewaken, want hier komt echt het grootste tuig de grens over!!![]()

Jizza zei:Hehehe, geloof me, dat zou mijn werk een stuk makkelijker maken, maar helaas werkt het niet zo: WIE EIST, BEWIJST!
Maar je hebt groot gelijk hoor, ik zie de hele dag niets anders als loverboys die jonge meisjes van 14, 15 jaar al zitten te paaien met mooie spulletjes, klootzakkies van 13 die hun eerste straatroof plegen en oma's die de deur niet meer uit durven vanwege dat groepje jongeren dat in het portiek staat.
Die jongens hebben schijt aan alles, als ze de bak ingaan, is dat alleen maar 'stoer' en helpt het hun status bij hun vrienden alleen maar verhogen. Het is een nieuw soort trots dat ze hebben. Plaatjes en filmpjes op tv moeten geevenaard worden en ze willen allemaal die 'pimpstatus'.
Ik spuug op ze... maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.
de afkomst? of het beleid dat prostitutie gelegaliseerd is? Goedzo.SageFrancis zei:Die k*t marokkaantjes die dat geflikt hebben, ze snappen het echt niet. Ze bevatten het zelf niet dat zij het voor de rest van de allochtonen verpesten. Stomme stomme k*t idioten.
SageFrancis zei:Die k*t marokkaantjes die dat geflikt hebben, ze snappen het echt niet. Ze bevatten het zelf niet dat zij het voor de rest van de allochtonen verpesten. Stomme stomme k*t idioten.