MuscleMeat

Amsterdamse Marokkanen nu ook beroemd over de grens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol, dat had ik wel willen zien :)

Brutez zei:
Misschien loopt hij bij een individu een keer over, deze doet dan een poging tot [vulmaarin] en verdwijnt voor een aantal jaren in de bak.

Kennen jullie het verhaal over Rooie Cor? Zijn zoontje van een jaar of 10 was seksueelmisbruikt door een buurtbewoner. Zoontje komt overstuur bij papa uithuilen en papa wordt natuurlijk boos. Gaat naar betreffende persoon toe en slaat deze net zo lang tot deze echt VER voorbij de dood is.
Rooie Cor moet daarvoor brommen (maar wordt overigens met ZEER veel respect in de gevangenis behandeld).

Ik zou zeggen, geef die kerel een lintje! Maar helaas mag het recht niet in eigen handen genomen worden...

In dit topic is sprake van een groep jongens die ook gaan bepalen wat wel en niet kan. Ten eerste maken ze iemand 'schuldig' aan het niet hetero-zijn, wat bij elk weldenkend mens geen probleem hoeft te zijn, ten tweede nemen ze maatregelen die niet door de beugel kunnen en ten derde durven ze hun goede daad niet aan de grote klok te hangen, maar stijgen ze wel in achting bij hun vriendjes. Walgelijke praktijken!

Was gister avond ook wat over op nova...Ik kan me er zo super erg aan ergeren maja. Maar ik denk wel dat 't klopt wat Lauw zegt, totdat de emmer overloopt. Dit hoeft dan niet persé bij de gehele gemeenschap te zijn maar dit kan ook 1 individu zijn die in het wilde weg gaat knallen. En ja, die persoon moet dat de gevangenis in omdat de overheid de problemen niet onder ogen durft/wil zien.

Kennen jullie het verhaal over Rooie Cor? Zijn zoontje van een jaar of 10 was seksueelmisbruikt door een buurtbewoner. Zoontje komt overstuur bij papa uithuilen en papa wordt natuurlijk boos. Gaat naar betreffende persoon toe en slaat deze net zo lang tot deze echt VER voorbij de dood is.
Rooie Cor moet daarvoor brommen (maar wordt overigens met ZEER veel respect in de gevangenis behandeld).

Ik zou zeggen, geef die kerel een lintje! Maar helaas mag het recht niet in eigen handen genomen worden...

Dat heet dus eerwraak.

Was op netwerk 4 maanden geleden over eerwraak, een turkse vader zit voor moord in de bak.

verhaal

Dochter van de Turkse vader raakt verliefd op een marokaanse jongen.
De krullenbol komt vast te zitten na een drugddeal. Dochter ziet in dat het een verkeerde jongen is en krijgt weer een andere vriend. In de gevangenis komt de krullenbol erachter dat z'n vriendin iemand anders heeft.
Krullebol belt woedend op naar het koffiehuis waar de Turkse vader zit te kaarten. De vader krijgt het verhaal te horen en krijgt een bedreiging naar z'n hoofd van de krullenbol. Als de krullenbol vrij komt belt die woedend de dochter op zegt dat die wel even langs komt. Ze belt haar vader op nadat haar ex vriend bonzend op de deur ramt met een mes. Haar vader komt meteen en schiet de krullenbol dood neer voor het poortiek.

Dus als ik het verhaal hier boven lees over de vader waarvan z'n zoontje is misbruikt is, zouden jullie eerwraak wel goed vinden.
Het verhaal hierboven zouden jullie dus ook goed vinden.

hihihihi...krullebol!!! :D

Silva zei:
Dat heet dus eerwraak.

Was op netwerk 4 maanden geleden over eerwraak, een turkse vader zit voor moord in de bak.

verhaal

Dochter van de Turkse vader raakt verliefd op een marokaanse jongen.
De krullenbol komt vast te zitten na een drugddeal. Dochter ziet in dat het een verkeerde jongen is en krijgt weer een andere vriend. In de gevangenis komt de krullenbol erachter dat z'n vriendin iemand anders heeft.
Krullebol belt woedend op naar het koffiehuis waar de Turkse vader zit te kaarten. De vader krijgt het verhaal te horen en krijgt een bedreiging naar z'n hoofd van de krullenbol. Als de krullenbol vrij komt belt die woedend de dochter op zegt dat die wel even langs komt. Ze belt haar vader op nadat haar ex vriend bonzend op de deur ramt met een mes. Haar vader komt meteen en schiet de krullenbol dood neer voor het poortiek.

Dus als ik het verhaal hier boven lees over de vader waarvan z'n zoontje is misbruikt is, zouden jullie eerwraak wel goed vinden.
Het verhaal hierboven zouden jullie dus ook goed vinden.

natuurlijk is t een goed verhaal, een turk die een marokkaan neerschiet, wat wil je nog meer?

Lol@Silva

Die gast beschermd zijn dochter. Als een woedende doorgeslagen idioot met een mes het huis van mijn dochter probeert in te komen dan zou ik ook niet aarzelen om te schieten. Hier is geen sprake van eerwraak, maar van een bange vader die zijn doodsbange dochter beschermt tegen een gestoorde gek met een mes.

De enige die in dat verhaal eerwraak hanteerd is die doorgeslagen idioot, en zulk gedrag keurt natuurlijk niemand hier goed.

Ik moet wel zeggen dat het direct doodschieten van die jongen misschien wat te ver gaat. Ookal moet ik ook vermelden dat die jongen geen enkele bijdrage levert aan een goede wereld. Iemand die meteen nadat hij uit de gevangenis komt zijn ex gaat bedreigen met een mes verdiend het niet om vrij rond te lopen.

Het verhaal van die vader wiens kind seksueelmisbruikt is, denk ik niet dat het om eerwraak gaat. Die vader was gewoon woedend en sloeg door. Een hele logische reactie van een liefhebbende vader. Wederom, als iemand mijn kind seksueelmisbruikt dan zou ik die persoon waarschijnlijk ook afmaken. (voornamelijk omdat ik weet dat de desbetreffende persoon niet de verdiende straf zal krijgen van de rechtbank. Als het recht faalt dan ben ik voor het spelen van eigen rechter)

In beide verhalen is er geen sprake van eerwraak, jou vergelijking gaat dan ook niet op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het helemaal eens met wheyfreak. Eerwraak gaat namelijk om eer/schande voor de familie. Een beter voorbeeld had dus geweest als de dochter van de Turk was ontmaagd door een Marrokaan, terwijl ze was verloofd met een Turk. Hier is dan sprake van schande voor de familie. Een opdracht kan dan gegeven worden om de dochter om te brengen door een broer of een neef.

Het voorbeeld dat jij brengt is terug te brengen op noodweer, wat weer terug te brengen is in diverse categorien. In elk ander geval zou de Turkse vader zijn vrijgesproken van doodslag/moord, maar in dit geval niet, omdat hij de persoon ombracht met een pistool. Deze had de Turkse vader dus BIJ zich en was zich derhalve bewust van het feit dat hij iemand dood ZOU KUNNEN maken. Noodweer vervalt dus.
4 Jaar vind ik nog netjes aangezien er maximaal 15 jaar op dit misdrijf staat.

Heb pas op nova een reportage gezien, over Amerikanen die vrijwillig de grenzen om Mexico bewaken, omdat er bijna of zeer slechte controle is en er ongelooflijk veel Mexicanen illegaal de grens oversteken!

Der Schwarz betuigde z'n sympathie en steun aan deze moedige mensen! :thumbup:

Misschien eens een idee voor Nederland! Dat wij ook eens zelf de grenzen gaan bewaken, want hier komt echt het grootste tuig de grens over!! :mad:

RubenSossa zei:
Heb pas op nova een reportage gezien, over Amerikanen die vrijwillig de grenzen om Mexico bewaken, omdat er bijna of zeer slechte controle is en er ongelooflijk veel Mexicanen illegaal de grens oversteken!

Misschien eens een idee voor Nederland! Dat wij ook eens zelf de grenzen gaan bewaken, want hier komt echt het grootste tuig de grens over!! :mad:

Dan hebben we hier een stuk minder grens om te bewaken in ieder geval...het verschil is alleen dat ze daar de grens te voet oversteken (geloof ik) en hier met de auto.

RubenSossa zei:

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb erover gedacht om te gaan werken in Cadiz, leek me ook wel nobel werk.
De kust van zuid-Spanje in de gaten houden en overstekende krullebollen oppakken.

Héél nobel. :cool:

Hahaha DBC... ik zie je echt al staan.

Waarom niet gewoon alle gemeentes van Nederland afgaan, om te kijken of ze hekwerken willen doneren? Gigantisch hek om Marokko heenbouwen, weet zeker dat zo'n beetje iedereen van dit forum meehelpt :P Ik ben d'r bij in ieder geval ;) Hahaha

Jizza zei:
Hehehe, geloof me, dat zou mijn werk een stuk makkelijker maken, maar helaas werkt het niet zo: WIE EIST, BEWIJST!

Maar je hebt groot gelijk hoor, ik zie de hele dag niets anders als loverboys die jonge meisjes van 14, 15 jaar al zitten te paaien met mooie spulletjes, klootzakkies van 13 die hun eerste straatroof plegen en oma's die de deur niet meer uit durven vanwege dat groepje jongeren dat in het portiek staat.

Die jongens hebben schijt aan alles, als ze de bak ingaan, is dat alleen maar 'stoer' en helpt het hun status bij hun vrienden alleen maar verhogen. Het is een nieuw soort trots dat ze hebben. Plaatjes en filmpjes op tv moeten geevenaard worden en ze willen allemaal die 'pimpstatus'.

Ik spuug op ze... maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.

En wat is de oorzaak dat er loverboys(hoe noem jij een nederlandse pooier dan? "loverboy" is de meest domme en idiote benaming voor een marokkaan die een chick de prostitutie induwt. Het is gewoon een pooier die het in zijn visie slim aan pakt.) zijn? ;) de afkomst? of het beleid dat prostitutie gelegaliseerd is? Goedzo.

Je zou snel kunnen zeggen dat het ligt aan het zijn van een Moslim, maar, er zijn ook christenen en katholieken die zo erg anti homo zijn. Die k*t marokkaantjes die dat geflikt hebben, ze snappen het echt niet. Ze bevatten het zelf niet dat zij het voor de rest van de allochtonen verpesten. Stomme stomme k*t idioten.

SageFrancis zei:
Die k*t marokkaantjes die dat geflikt hebben, ze snappen het echt niet. Ze bevatten het zelf niet dat zij het voor de rest van de allochtonen verpesten. Stomme stomme k*t idioten.

Ze snappen het dondersgoed wel alleen interesseert het ze geen reet.

Tis alleen geld wat telt....

SageFrancis zei:
Die k*t marokkaantjes die dat geflikt hebben, ze snappen het echt niet. Ze bevatten het zelf niet dat zij het voor de rest van de allochtonen verpesten. Stomme stomme k*t idioten.

Of is het de rest die het verpest voor een paar k*tmarokkanen? Want wie heeft nu gelijk? de marokkaan die de hand-in-hand lopende homo mishandelt of de rest die er vervolgens niets aan doet?

Het is toch allang bekend dat ze geen respect hebben voor de Nederlandse wet, maar wel voor pappie. Maar zolang pappie het niet afkeurt, doen ze precies waar ze zin in hebben.

Mentaliteit is moeilijk te veranderen.

@ Jordees:

In 80% van de gevallen weet pappie niet eens dat hun zoonlief op straat het tuig aan het uithangen is. Hoe vaak ben ik wel niet bij zo'n familie thuisgeweest om er dan achter te komen dat die ouders werkelijk geen FLAUW benul hadden dat hun zoon zich bezighield met criminele praktijken? 'Thuis is mijn zoon respectvol en gedraagt hij zich netjes, hij maakt ook zijn huiswerk op zijn kamer', DAT is wat ik hoor van pappie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven