Fitness Seller

Amsterdamse Marokkanen nu ook beroemd over de grens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jordees zei:
Of is het de rest die het verpest voor een paar k*tmarokkanen? Want wie heeft nu gelijk? de marokkaan die de hand-in-hand lopende homo mishandelt of de rest die er vervolgens niets aan doet?

Het is toch allang bekend dat ze geen respect hebben voor de Nederlandse wet, maar wel voor pappie. Maar zolang pappie het niet afkeurt, doen ze precies waar ze zin in hebben.

Mentaliteit is moeilijk te veranderen.

Meestal weet pappie er niet van, aangezien mr.crimi marokkaantje nog netjes naar de moskee gaat en zijn best doet om goed over te komen ;)

Mensen moeten niet meteen zo'n scherp oordeel trekken. Het zijn er genoeg die het verzieken, maar dat wil niet zeggen dat ze 1 voor 1 zo zijn. Thank god, wat zou dat een hel zijn.

@Testo;
Dat van "geld dat telt" is een beetje crap, vind je niet? Is nergens op gebaseerd, uit de lucht gegrepen.

Jizza zei:
@ Jordees:

In 80% van de gevallen weet pappie niet eens dat hun zoonlief op straat het tuig aan het uithangen is. Hoe vaak ben ik wel niet bij zo'n familie thuisgeweest om er dan achter te komen dat die ouders werkelijk geen FLAUW benul hadden dat hun zoon zich bezighield met criminele praktijken? 'Thuis is mijn zoon respectvol en gedraagt hij zich netjes, hij maakt ook zijn huiswerk op zijn kamer', DAT is wat ik hoor van pappie.

dat komt omdat die ouder geen goed nederlands kunnen, als zoonlief een boete thuis krijgt kan hij vertellen dat het een donatie is voor een goed doel. die ouders hebben toch geen idee wat er staat.
maja wat doe je eraan ik snap ook wel dat de oudere allochtonen nu ook geen zin meer hebben om nederlands te leren als ze over een paar jaar toch de pijp uit gaan...

Ik zag het interview met hem op 'Netwerk'. Hij was wel redelijk voorzichtig met z'n woorden maar wist precies niet goed wat er allemaal gebeurd was :D

Wel ok dat hij geen veralgemeende visie had over Amsterdam. Hij zou zeker nog terugkomen.

En nog blauwer terugkeren. :D :D :D

Laat ze maar blijven werken aan hun al fantastische reputatie dat volkje. En laat Nerderland maar lekker soft doorgaan met de aanpak ervan.

Maar de eerste die nog durft zeggen dat het de allochtonen zijn die gediscrimineerd worden, die link ik even naar deze thread. :mad:

tsss en weer bedankt aardige landgenoten :cool:
so the **** die gozer is ook flink toegetakelt

but none of them had acted or even yelled anything....

Ik kan dit enigszins begrijpen als je in je eentje bent maar als er een groep mensen zijn... RAM DIE EIKELS IN ELKAAR ... maar dan krijg je het probleem weer : racisme
die aardige vechtersbazen worden voorgetrokken terwijl zei begonnen waren:S

KROM k*tLAND

jay_c zei:
maar dan krijg je het probleem weer : racisme
die aardige vechtersbazen worden voorgetrokken terwijl zei begonnen waren:S

KROM k*tLAND
Denk idd dat dat een belangrijke reden is waarom niemand te hulp komt + niemand wil zich mengen met de problemen van een ander, omdat we allemaal egoïstisch zijn, en ons eigen leven en en veiligheid veel belangrijker vinden dan die van een ander (zeker als het een toerist is).

Maar zeg eerlijk... je ziet twee mannen in elkaar geslagen worden door een groepje. Je loopt daar in je eentje. WAT DOE JE?!
Je kijkt rond om te kijken of er niet al iemand anders is, die reageert. Je kijkt elkaar hulpeloos aan, haalt je schouders op en besluit maar door te lopen, voordat iemand heeft gezien dat jij het hebt gezien en niks deed.
We krijgen allemaal een grotere bek, durven steeds meer te doen en te zeggen, maar onze ballen worden steeds kleiner...

En dan nog janken: Waarom deed de politie niks? Of de beveiliging van de Bijenkorf aan de overkant, of die deurman bij het Krasnapolsky Hotel? Je zal altijd zien, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere, als 1 persoon die Amerikanen had geholpen, hadden er zeker weten meer gevolgd!

ik heb in mijn verleden (4 jaar terug ofzo), wel meerdere malen ingegrepen. En tis echt niet zo dat de politie dan gaat zeuren ofzo. Heb zelfs een keer moeten getuigen, politie was dolblij. ze wilden die groep al langer aanpakken maar hadden nooit bewijzen en getuigen enzo. Ze hebben er toen 5 vast gezet :D
Laatste jaren kom ik nooit meer dit soort situaties tegen, misschien omdat ik nu vrijwel nooit meer in een stad kom. Voorheen kwam ik vaak in tiel, waar ook genoeg krullebollen zitten. misschien maar beter ook voor die ventjes ben nu 20kg zwaarder.......

Jizza zei:
Je zal altijd zien, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere, als 1 persoon die Amerikanen had geholpen, hadden er zeker weten meer gevolgd!

Maar dan zal de politiek wel een klimaat moeten scheppen waarin mensen niet huiverig zijn om in te grijpen. Op dit moment zullen weinig mensen ingrijpen zolang er nog verhalen in de krant staan over criminelen die hun slachtoffers succesvol aanklagen vanwege mishandeling en hiermee de rollen omdraaien.

Ik las een tijdje terug een verhaal over een inbreker die door de bewoner op heterdaad betrapt werd. De bewoner kende enige oosterse kunstjes en schakelde de inbreker met een paar welgemikte trappen uit. Politie gebeld, die heeft de inbreker netjes meegenomen, alles opgeschreven en heengezonden (jeukwoord trouwens). De inbreker ging gelijk op een ander bureau uithuilen en aangifte doen van mishandeling. De volgende dag werd de bewoner ingerekend, kreeg een aanklacht aan zijn broek en is veroordeeld tot een taakstraf.

Voor mij is het heel eenvoudig: je blijft met je poten van andersmans spullen af, als je ook zoiets wil hebben dan ga je er maar voor werken en/of sparen. Kom je toch aan andermans spullen, dan kun je klappen verwachten en krijgen.

Echter, het oordeel van de rechter: het toegepaste geweld stond in geen verhouding tot de inbraak en de bedreigende situatie die hieruit ontstaan was. Dan ben je als rechter voor mij een vieze natte wind die de moeite van het opsnuiven nog niet eens waard is. fl**ker die rechter op de Tonino-hoop van uitgekotst restafval en parkeer dat ergens op de Noordzee.

Tip voor de bewoner: de inbreker net zo behandelen met smerige oosterse schopjes en klapjes en dan ergens in een weiland of bos dumpen. Als die inbreker dan aangifte gaat doen alles ontkennen (doet hij immers ook).

Rhinemann zei:
het oordeel van de rechter: het toegepaste geweld stond in geen verhouding tot de inbraak en de bedreigende situatie die hieruit ontstaan was.

Wat een HOND van een rechter... Heeft hij stront in z'n ogen? De inbreker pleegt niet alleen een inbraak, maar ook huisvredebreuk.
Je word in je eigen huis geconfronteerd met een onbekende die willens en wetens wederrechtelijk jouw eigendommen wil meenemen! Misschien zelfs met geweld als dat nodig is!
Mag je dan je eigendommen verdedigen? Natuurlijk! Ik weet niet of de betreffende persoon die inbreker half dood heeft geslagen, maar dan nog vind ik dat geen buitensporig geweld!

Er moet meer jurisprudentie komen met betrekking tot dit soort zaken, de wet levert namelijk niet genoeg regels hiervoor!

Big_T zei:
Denk idd dat dat een belangrijke reden is waarom niemand te hulp komt + niemand wil zich mengen met de problemen van een ander, omdat we allemaal egoïstisch zijn, en ons eigen leven en en veiligheid veel belangrijker vinden dan die van een ander (zeker als het een toerist is).
en heel vreemd vind ik dat niet.
die leipe mocros hebben een groepsband die wij als nederlanders niet hebben:(
als er met 1 wat gebeurd staan er 10 voor je neus.
maar als 1 nederlander uit een groep van 10 problemen krijgt rennen de andere 9nederlanders hard weg:sad:

Ben van mening dat als iemand bij jouw inbreekt je het recht hebt om hem dood te schieten, heb thuis een wapen liggen en zal het gebruiken ook, de eerste br**ne die thuis over de kiezel komt schiet ik door z'n kop. (moesten meer mensen doen).

Greetzz

Big_T zei:
Laat ze maar blijven werken aan hun al fantastische reputatie dat volkje. En laat Nerderland maar lekker soft doorgaan met de aanpak ervan.

Maar de eerste die nog durft zeggen dat het de allochtonen zijn die gediscrimineerd worden, die link ik even naar deze thread. :mad:

Even een serieuze vraag voor ik los ga :D:
hoe oud ben je?<- werkelijk een serieuze vraag.

Ok komt ie:
Meen je nou echt dat je discriminatie van de allochtoon hieraan wil relateren? Kijk verder dan je neus lang is, dit zijn 2 verschillende dingen. Een homo die in elkaar geslagen wordt door "criminele jongeren" waarvan we zonder de afkomst te kunnen noemen zowieso al een conclusie kunnen trekken dat het jongeren zijn die :
1. een gebrekkige opvoeding hebben gehad 2. geen goeie straffen hebben gehad bij eerdere akkefietjes 3. "meneertje-met-status"(imam/paus/hara krisna/god/jezus/allah/mohammed/abdull bakar/buurman kees) invloed uitoefent op deze jongeren.

Dat er allochtonen zijn die gediscrimineerd worden geloof ik zonder probleem. Dat er nederlandse vrouwen zijn die gediscimineerd worden geloof ik ook zonder probleem. Zelfs dat er nederlandse mannen zijn die gediscrimineerd worden geloof ik ook. Als een londsdale hakke en zage nazi gastje(met de nadruk op nazi) jongen mijn moeder in haar gezicht spuug, wat moet ik doen dan? Zeggen dat het geen discriminatie is en het daarbij laten? Ik kan dan toch kiezen voor 2 dingen, of politie of eigenrichting. Ga er maar vanuit dat ik naar de politie ga, want eigenrichting resulteert in een strafblad en dat is iets waar ik niet op zit te wachten :D.

Maar de hoeveelheid "marokkaantje is een rat omdat hij een homo slaat maar als hij mij aanraakt schiet ik hem dood en zijn familie erbij" onzin die hier soms te lezen is, dan begin ik zelf echt te twijfelen of nederlanders zelf wel willen dat er een normale leefbare maatschappij komt. Ik doe niets anders dan wachten op een leefbare maatschappij, meer kan ik niet doen. Ja, op Geert wilders stemmen maar dat gaat me iets te ver.

twjunk zei:
Ben van mening dat als iemand bij jouw inbreekt je het recht hebt om hem dood te schieten, heb thuis een wapen liggen en zal het gebruiken ook, de eerste br**ne die thuis over de kiezel komt schiet ik door z'n kop. (moesten meer mensen doen).

Greetzz

Voeding en diëten - gesponsord door BFFM
Suplementen - gesponsord door 1fast400.com
Samenleving en politiek - gesponsord door Stormfront.org ???

Frustraties uiten is één ding, maar sommige berichten hier gaan wel te ver hoor.

Kut politie

Dat sommige agenten vuile klootzakken zijn is idd een feit, en dat het rechtsysteem niet werkt weet ook iedereen.

Een keer toen liep ik in de stad rond, gewoon te winkelen. Ik zag een marokaan een tasje stelen van een oude dame. Hij rende weg en dat was toevallig mijn kant op. Normaal ben ik helemaal niet aggressief of wat dan ook, maar op dat moment schoot mijn vuist naar voren en een halve seconde later lag achmed K.O op de grond. Helaas voor mij hadden wat politie agenten het gezien en je raad al wat er gebeurde. Ik werd opgepakt en berecht wegens het gebruik van ongepast geweld. Ik had deze dader wel tegen mogen houden maar niet mogen slaan, behalve als de dader mij had willen slaan (en dat was dus niet het geval geweest). Een paar dagen cel later en een hoge boete en toen was ik weer op vrije voete.

Als ik in de komende 4 maanden nog in aanraking kom met de politie dan zouden ze mij een zwaardere straf geven. Nou denk maar niet dat ik de volgende tasjesdief laat lopen. Die gaat ook gewoon tegen de vlakte!!

wheyfreak zei:
Ik werd opgepakt en berecht wegens het gebruik van ongepast geweld. Ik had deze dader wel tegen mogen houden maar niet mogen slaan, behalve als de dader mij had willen slaan (en dat was dus niet het geval geweest). Een paar dagen cel later en een hoge boete en toen was ik weer op vrije voete.
en terecht:cool:

:D

wheyfreak zei:
Dat sommige agenten vuile klootzakken zijn is idd een feit, en dat het rechtsysteem niet werkt weet ook iedereen.

Een keer toen liep ik in de stad rond, gewoon te winkelen. Ik zag een marokaan een tasje stelen van een oude dame. Hij rende weg en dat was toevallig mijn kant op. Normaal ben ik helemaal niet aggressief of wat dan ook, maar op dat moment schoot mijn vuist naar voren en een halve seconde later lag achmed K.O op de grond. Helaas voor mij hadden wat politie agenten het gezien en je raad al wat er gebeurde. Ik werd opgepakt en berecht wegens het gebruik van ongepast geweld. Ik had deze dader wel tegen mogen houden maar niet mogen slaan, behalve als de dader mij had willen slaan (en dat was dus niet het geval geweest). Een paar dagen cel later en een hoge boete en toen was ik weer op vrije voete.

Als ik in de komende 4 maanden nog in aanraking kom met de politie dan zouden ze mij een zwaardere straf geven. Nou denk maar niet dat ik de volgende tasjesdief laat lopen. Die gaat ook gewoon tegen de vlakte!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven