XXL Nutrition

Amsterdamse Marokkanen nu ook beroemd over de grens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corazon zei:
Voeding en diëten - gesponsord door BFFM
Suplementen - gesponsord door 1fast400.com
Samenleving en politiek - gesponsord door Stormfront.org ???

Frustraties uiten is één ding, maar sommige berichten hier gaan wel te ver hoor.

ok sorry mijn fout, het eerste crapuul (verkrachter, moordenaar) die over de kiezel komt zal ik thuis hartelijk ontvangen, door eerst m'n vrouw aan te bieden daarna de kleine en dan zal ik mezelf ook nog effe bukken, zo goed?

Maak u maar geen illusies, meer en meer mensen zijn bereid om als het zover is het recht in eigen handen te nemen en hun familie en bezittingen te beschermen (tegen parasieten en zo).

Vriendelijke groeten :D

twjunk zei:
ok sorry mijn fout, het eerste crapuul (verkrachter, moordenaar) die over de kiezel komt zal ik thuis hartelijk ontvangen, door eerst m'n vrouw aan te bieden daarna de kleine en dan zal ik mezelf ook nog effe bukken, zo goed?

Maak u maar geen illusies, meer en meer mensen zijn bereid om als het zover is het recht in eigen handen te nemen en hun familie en bezittingen te beschermen (tegen parasieten en zo).

dat lijkt me ook niet meer als normaal, je eigen familie bescherm je desnoods met je leven of het nu mag of verboden is.

SageFrancis zei:
Ik doe niets anders dan wachten op een leefbare maatschappij, meer kan ik niet doen.

Afwachten? Ja daar komen we lekker ver mee. Die gasten lachen je gewoon uit jongen. :rolleyes: typische PvdA-houding oftewel pappen en nathouden. Alles komt vast wel goed :kots:
Jarenlang is dat gedaan en zie eens hoe ver we ermee gekomen zijn :thumbs:

Jizza zei:
Waarom niet gewoon alle gemeentes van Nederland afgaan, om te kijken of ze hekwerken willen doneren? Gigantisch hek om Marokko heenbouwen, weet zeker dat zo'n beetje iedereen van dit forum meehelpt :P Ik ben d'r bij in ieder geval ;) Hahaha

Ik ga met een bordje aan het station staan waarop staat: "Ik kom 25€ te kort om alle Marrokanen terug naar hun eigen land te sturen."
Je zou ervan verschieten wat je bijeen krijgt op een uur tijd :D

Stixxx zei:
Ik ga met een bordje aan het station staan waarop staat: "Ik kom 25€ te kort om alle Marrokanen terug naar hun eigen land te sturen."
Je zou ervan verschieten wat je bijeen krijgt op een uur tijd :D

Giro 555 actie opzetten?

binnenkort de kisten maar weer uit de kast halen

pat21 zei:
Afwachten? Ja daar komen we lekker ver mee. Die gasten lachen je gewoon uit jongen. :rolleyes: typische PvdA-houding oftewel pappen en nathouden. Alles komt vast wel goed :kots:
Jarenlang is dat gedaan en zie eens hoe ver we ermee gekomen zijn :thumbs:

nix pvda houding :rolleyes:

waarom onderneem jij zelf niets dan? Wat moet ik verder doen? enige wat ik kan doen is stemmen. En ik ga me geen zorgen maken om een een k*tgroepje marokkaantjes die het voor elkaar krijgt om dit land op z'n kop te gooien. Op en dag gaat het te ver en dan wordt er vanzelf wel ingegrepen. Ik kan moeilijk zelf naar die lui toe stappen en ze aanspreken of hoeken.

Iedereen wacht af, zelfs jij wacht af. We wachten allemaal tot er wat gebeurt. Netzoals dat er een dooie valt door zinloos geweld. OPEENS hebben we allemaal medeleven, opeens vinden we het allemaal heel erg, en daarna verwatert het gevoel. Maar hierna wordt er dus wel wat gedaan. Het is altijd zo dat er eerst iets ergs moet gebeuren voordat er echt ingegrepen wordt. Helaas, dat wel.

twjunk zei:

Dat wat je bedoelt snap ik best, ik zou het ook zo doen. Ik zou helemaal flippen als er een verkrachter binnenzou komen om mn moetje eens ff flink aan te pakken. Op dat moment zou ik die persoon helemaal lam schoppen en zijn familie erbij. Maar dat maakt jou dus ook een marokkaantje... en mij ook :D So, join the club. Geweld is eigenlijk nooit van toepassing, zelfs bij uitzonderingen is het niet van toepassing. Maar, zoals je zelf al zegt, hoe zou een persoon reageren als zijn familie iets wordt aangedaan? ik geloof dat we allemaal hetzelfde zouden reageren.

SageFrancis zei:
Even een serieuze vraag voor ik los ga :D:
hoe oud ben je?<- werkelijk een serieuze vraag.

Ok komt ie:
Meen je nou echt dat je discriminatie van de allochtoon hieraan wil relateren? Kijk verder dan je neus lang is, dit zijn 2 verschillende dingen. Een homo die in elkaar geslagen wordt door "criminele jongeren" waarvan we zonder de afkomst te kunnen noemen zowieso al een conclusie kunnen trekken dat het jongeren zijn die :
1. een gebrekkige opvoeding hebben gehad 2. geen goeie straffen hebben gehad bij eerdere akkefietjes 3. "meneertje-met-status"(imam/paus/hara krisna/god/jezus/allah/mohammed/abdull bakar/buurman kees) invloed uitoefent op deze jongeren.

Dat er allochtonen zijn die gediscrimineerd worden geloof ik zonder probleem. Dat er nederlandse vrouwen zijn die gediscimineerd worden geloof ik ook zonder probleem. Zelfs dat er nederlandse mannen zijn die gediscrimineerd worden geloof ik ook. Als een londsdale hakke en zage nazi gastje(met de nadruk op nazi) jongen mijn moeder in haar gezicht spuug, wat moet ik doen dan? Zeggen dat het geen discriminatie is en het daarbij laten? Ik kan dan toch kiezen voor 2 dingen, of politie of eigenrichting. Ga er maar vanuit dat ik naar de politie ga, want eigenrichting resulteert in een strafblad en dat is iets waar ik niet op zit te wachten :D.

Maar de hoeveelheid "marokkaantje is een rat omdat hij een homo slaat maar als hij mij aanraakt schiet ik hem dood en zijn familie erbij" onzin die hier soms te lezen is, dan begin ik zelf echt te twijfelen of nederlanders zelf wel willen dat er een normale leefbare maatschappij komt. Ik doe niets anders dan wachten op een leefbare maatschappij, meer kan ik niet doen. Ja, op Geert wilders stemmen maar dat gaat me iets te ver.
Doe niet zo belachelijk vriend. Leer leven met de realiteit. Stop met het verdedigen van dat volkje, word er een beetje ziek van.

De realiteit is dat als mensen zo gaan denken dat je op den duur wel bij de nieuwe hitler jeugend mag gaan aansluiten. Ik verdedig jack shit, ik doe alleen aan sociale controle ;)

SageFrancis zei:
nix pvda houding :rolleyes:

waarom onderneem jij zelf niets dan? Wat moet ik verder doen? enige wat ik kan doen is stemmen. En ik ga me geen zorgen maken om een een k*tgroepje marokkaantjes die het voor elkaar krijgt om dit land op z'n kop te gooien. Op en dag gaat het te ver en dan wordt er vanzelf wel ingegrepen. Ik kan moeilijk zelf naar die lui toe stappen en ze aanspreken of hoeken.

Iedereen wacht af, zelfs jij wacht af. We wachten allemaal tot er wat gebeurt. Netzoals dat er een dooie valt door zinloos geweld. OPEENS hebben we allemaal medeleven, opeens vinden we het allemaal heel erg, en daarna verwatert het gevoel. Maar hierna wordt er dus wel wat gedaan. Het is altijd zo dat er eerst iets ergs moet gebeuren voordat er echt ingegrepen wordt. Helaas, dat wel.

Jij weet helemaal niks van wat ik doe. Ik weet wel dat ik niet over me heen laat lopen en niet zoals jij lekker gaat zitten afwachten

SageFrancis zei:

Zij daar iemand kristalnacht? :devil:

SageFrancis zei:
De realiteit is dat als mensen zo gaan denken dat je op den duur wel bij de nieuwe hitler jeugend mag gaan aansluiten. Ik verdedig jack shit, ik doe alleen aan sociale controle ;)

Jong jong jong, jij snapt er echt niks van! Wordt eens wakker man en doe die oogkleppen eens af. jij klinkt net zo als al die Linkse geite wolle sokke gastjes! Inderdaad, lekker niks doen, typische PVDA-houding!! :kots:

Door zo'n instelling gaat dit land dus echt naar de t*fus!!
Moet eens afgelopen zijn met dat klotevolk en initiatief begint bij jezelf!!

Trouwens, hoezo is Wilders stemmen te extreem??
Heeft toch gewoon gelijk die kerel?? :D

RubenSossa zei:
Jong jong jong, jij snapt er echt niks van! Wordt eens wakker man en doe die oogkleppen eens af. jij klinkt net zo als al die Linkse geite wolle sokke gastjes! Inderdaad, lekker niks doen, typische PVDA-houding!! :kots:

Door zo'n instelling gaat dit land dus echt naar de t*fus!!
Moet eens afgelopen zijn met dat klotevolk en initiatief begint bij jezelf!!

Trouwens, hoezo is Wilders stemmen te extreem??
Heeft toch gewoon gelijk die kerel?? :D

Het word tijd dat de nederlandse regering eens wakker word

Stop met die rassenhaat jongens.

Ben ik het mee eens. Sommigen uitspraken vind ik echt laag bij de grond. Te laag zelfs om nog zelfs hun kop te durven laten zien hier op DBB. Verdomme.

Rhinemann zei:
Ik snap je dilemma bro :D

Zal er in NL wel weer niet doorkomen, maar je zou die gasten ook eens kunnen fysiek proberen te straffen. Geen lijfstraffen of zo (hoewel :D ) maar arbeid laten verrichten. En dan heb ik het niet over zakkies plakken of wasknijpers vouwen, nee, ga eens een nobele maar zware taak doen waardoor je boete doet en iets terug doet aan het land dat je zo gastvrij ontvangt. Een paar ideeen:

- Onderhoud natuurmonumenten (liefst in de regen)
- Zwerfvuil opruimen (liefst in de regen)
- Boodschappen voor je inpakken in de supermarkt en naar de auto dragen
- Strand verhogen (liefst in de regen)
- Gewichten voor je slepen in de sportschool
- etc.

Niks grote bek of werkweigering, dan wordt direct de straf verhoogd of de arbeid verzwaard. Om ze op die manier, met een ijzeren discipline, weer even met de voetjes terug op aarde te plaatsen en hun plek te wijzen.

Klink misschien middeleeuws, maar wellicht dat het helpt

Rule, je eigen Herni-o-kaan, bestel nu!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven