Fitness Seller

anabolen en vechtsport

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste mensen ik heb gehoord dat het gevaarlijk zou zijn als je vechtsport doet en kuurt maar ook heb ik gehoord dat het juist ideaal is, ikzelf doe aan kickboksen. Weet iemand hier iets meer over.

Gevaarlijk voor u tegenstander ja , met al u brute kracht...
En aan weke middelen had je gedacht?

Je zal een heel stuk zwaarder en trager worden , en zo in een hogere categorie vallen . Kijk uit met wat je gaat nemen .

Neem Jerome le Banner!!!!
Ook zeker wezen kuren maar uitstekende vechter...
Welke producten had je in gedachten. Hoevaak train je bb en kickboksen?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben al bekent met kuren in het verleden en zat nu te denken aan een kuurtje testo 500mg en winstrol orals zo +- 40 mg per dag wat denken jullie daarvan en ik train kickboksen 2 keer per week en bb 3 a 4 keer

Beste mensen ik heb gehoord dat het gevaarlijk zou zijn als je vechtsport doet en kuurt maar ook heb ik gehoord dat het juist ideaal is, ikzelf doe aan kickboksen. Weet iemand hier iets meer over.

Is puur vanwege de toename in agressie. Dat kan je als gevaarlijk zien, maar ook als ideaal. Ga maar bij jezelf te rade :)

misschien de moeite waard je bloedruk goed in de gaten te houde zeker omdat vechtsport conditioneel veel van je eist..

Tja als je kuurt en vechtsport doe is het niet leuk omdat je telkens die pomp in je spieren krijgt voor de rest je wordt agresiever athans sommige mensen als je wilt kuren maar ook fatsoenlijk wil blijven kickboksen zal je spul moeten nemen die je rooiebloedcellen doet verhogen en je test laag houden(boldenone doet ook je rooiebloedcellen verhogen).

als je maar 2x in de week trained draai je geen wedstrijden dus voor 2x in de week die paar uur trainen hoef je het zeker niet te laten. Wel zal je een stuk zwaarder worden maar zolang je geen wedstrijden draait is het alleen maar mooi toch!

ik doe al meer dan 10 jaar aan thaiboxing en combineer het sinds enkele jaren met power training, zet ook af en toe eens een kuurtje, das heel zeker meegenomen in de sport! vooral deca is ideaal (bij mij toch), geeft brute kracht! het eninge waar je moet van opletten is van de steeds meer opkomende dopingscontroles als je meedoet aan wedstrijden en als je aan powertraining doet, zeker nooit een periode stoppen met trainen voor de kickbox, je zou heel veel snelheid verliezen, vooral in je benen...
maar als je de 2 op regelmatige basis en in verhouding doet is het een ideale combinatie!!

Tip; Doe in de gym lange herhalingen ( herhalingen van 10-15)

veel succes!

ik doe al meer dan 10 jaar aan thaiboxing en combineer het sinds enkele jaren met power training, zet ook af en toe eens een kuurtje, das heel zeker meegenomen in de sport! vooral deca is ideaal (bij mij toch), geeft brute kracht! het eninge waar je moet van opletten is van de steeds meer opkomende dopingscontroles als je meedoet aan wedstrijden en als je aan powertraining doet, zeker nooit een periode stoppen met trainen voor de kickbox, je zou heel veel snelheid verliezen, vooral in je benen...
maar als je de 2 op regelmatige basis en in verhouding doet is het een ideale combinatie!!

Tip; Doe in de gym lange herhalingen ( herhalingen van 10-15)

veel succes!

Sorry hoor maar dan is het kei lomp om deca te nemen blijft 1,5 jaar in je bloed zitten.
Ken genoeg producten waardoor je meer kracht krijgt dan deca en veel minder lang in je bloed blijft zitten maare kuren is niks als je kickboksen doet athans sommige kuren om massa te bouwen.

deca is anders wel goed voor de gewrichten:) en die worden aardig belast door gevechtsporten...

mannen bedankt voor jullie advies tot nu toe en als er iemand een ideale kuur weet voor mij dan hoor ik het graag en ik vroeg me ook af of het mogelijk is om nog massa op te bouwen als je kickbokst ik heb net namelijk gehoort van een bodybuilder dat je dat wel kan vergeten misschien dat jullie andere ervaringen hebben.

Je kunt echt wel massa bouwen tijdens het beoefenen van een vechtsport. Kwestie van eten en juiste training, vooral tussen het ijzer dan!

Sorry hoor maar dan is het kei lomp om deca te nemen blijft 1,5 jaar in je bloed zitten.
Ken genoeg producten waardoor je meer kracht krijgt dan deca en veel minder lang in je bloed blijft zitten maare kuren is niks als je kickboksen doet athans sommige kuren om massa te bouwen.

Deca lijkt mij het beste voor mij, blijft inderdaad lang in je bloed maar als je geen competitie doet en niet onderworpen wordt aan controles is er geen probleem toch???

Deca lijkt mij het beste voor mij, blijft inderdaad lang in je bloed maar als je geen competitie doet en niet onderworpen wordt aan controles is er geen probleem toch???

tja vind het een goeie massa bouwer maar voor kickboksen eerlijk gezegd helemaal niks, er zijn imo betere middelen.

Je zal een heel stuk zwaarder en trager worden , en zo in een hogere categorie vallen . Kijk uit met wat je gaat nemen .

Zwaarder wordt je alleen als je daar genoeg voor eet. Veel vechtsporters (en duursporters) gebruiken AAS voornamelijk voor herstel.

Terug
Naar boven