XXL Nutrition

anabolen en vechtsport

...

en eigenlijk hoe deed mike tyson het hij had wel veel massa voor een bokser en zo spieren , hij hield het percies toch wel bij , maar boksen of kickboksen kun je niet echt combineren met BB wel met Powertraining , want boksen is toch een sport waar snelheid in gebruikt word en veel zweten dus je verliest toch alles terug , :D :rolleyes:

ligt eraan in welke gewichtsklasse je vecht vooral,,,waarom hoor ik de kenners hier niet over?????????
als je al zwaargewicht bent,,,en je komt een kilootje of 10 aan kan het in je voordeel werken,,,
maar als je bijvoorbeeld,,,van origine(toen ik nog vocht op -72,5),,,en je gaat kuren en je komt een gewichtsklasse hoger uit,,,,bijvoorbeeld -86,,,kan het wel eens een probleem zijn,,,,
en bij heel veel jongens die al aan wedstrijdvechten doen,,en daarna zijn gaan kuren is de conditie er niet beter van geworden

Kuren en toch zeker kuren met de massabouwers zoals test, anadrol etc. maken je langzamer. Gewicht meer maakt je langzamer, maar het is maar wat je wil hé.

Als je nu in een zwaardere klasse wil vechten, no prob.

Hou het anders bij de niet (weinig) aromatizerende/oestrogene middelen zoals winstrol, anavar, EQ, igf-1, sth,...

Wil je echt meer uithouding is EPO gewoon het middel.

Maar als je een echt beer wilt zijn: Doe het naturel:p

Grtz

Kuren en toch zeker kuren met de massabouwers zoals test, anadrol etc. maken je langzamer. Gewicht meer maakt je langzamer, maar het is maar wat je wil hé.

Als je nu in een zwaardere klasse wil vechten, no prob.

Hou het anders bij de niet (weinig) aromatizerende/oestrogene middelen zoals winstrol, anavar, EQ, igf-1, sth,...

Wil je echt meer uithouding is EPO gewoon het middel.

Maar als je een echt beer wilt zijn: Doe het naturel:p

Grtz

Jezus mensen test maakt je niet zomaar zwaarder zonder dat je daar de benodigde calorien voor inneemt! Recent voorbeeld is Landis. Test is echt niet alleen een massabouwer.

Mans zei:
Jezus mensen test maakt je niet zomaar zwaarder zonder dat je daar de benodigde calorien voor inneemt! Recent voorbeeld is Landis. Test is echt niet alleen een massabouwer.
eindelijk is een normale reactie. ik wou net hetzelfde schrijven. test zou langzamer maken. ik vraag mij af waar ze dat halen. test en vechtsporten gaan goed samen. test is goed voor alle sporten.

Hmm sommige mensen worden wel moe van test ja:p

Landis nam niet alleen test hoor, cortisone wordt als painkiller gebruikt maar breekt spieren af, dus nemen ze test om te compenseren.
Wielrenners hebben een heel arsenaal aan spullen waar menig bodybuilder van staat te kijken:)

Trouwens ik weet ook wel dat doping gebruikt wordt in alle soorten sport maar om nu te zeggen, test is goed voor alle sporten:D

Maar oké, neem nu dat hij test neemt, hij eet niet voldoende om bij te komen? wat is het nut dan van extra test? agressie, betere recuperatie?

Ieder ze'n ding natuurlijk...

sowieso van alleen vechtsport praktiseren en combineren met anabolen hoeft niet te zeggen dat je groter wordt en zwaarder..voeding en krachtraining dat heeft wel nut. Mike Tyson deed ook aan fitness gewoon naast t boksen:rolleyes: ..zie youtube.com filmpjes waarbij hij aan t bankdrukken,squatten is enzo;) Hij heeft niet zomaar een zo'n bigass lichaam voor niet zo'n reus te zijn (wel heavyweight)!

en eigenlijk hoe deed mike tyson het hij had wel veel massa voor een bokser en zo spieren , hij hield het percies toch wel bij , maar boksen of kickboksen kun je niet echt combineren met BB wel met Powertraining , want boksen is toch een sport waar snelheid in gebruikt word en veel zweten dus je verliest toch alles terug , :D :rolleyes:

dus jij zweet je spieren eruit als je zweet:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ok jongens alvast bedankt voor de adviezen

Terug
Naar boven