Bravo2
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deca is anders wel goed voor de gewrichtenen die worden aardig belast door gevechtsporten...

ik doelde eigenlijk op de betere middelen wat je zei

Kuren en toch zeker kuren met de massabouwers zoals test, anadrol etc. maken je langzamer. Gewicht meer maakt je langzamer, maar het is maar wat je wil hé.
Als je nu in een zwaardere klasse wil vechten, no prob.
Hou het anders bij de niet (weinig) aromatizerende/oestrogene middelen zoals winstrol, anavar, EQ, igf-1, sth,...
Wil je echt meer uithouding is EPO gewoon het middel.
Maar als je een echt beer wilt zijn: Doe het naturel
Grtz
eindelijk is een normale reactie. ik wou net hetzelfde schrijven. test zou langzamer maken. ik vraag mij af waar ze dat halen. test en vechtsporten gaan goed samen. test is goed voor alle sporten.Mans zei:Jezus mensen test maakt je niet zomaar zwaarder zonder dat je daar de benodigde calorien voor inneemt! Recent voorbeeld is Landis. Test is echt niet alleen een massabouwer.

..zie youtube.com filmpjes waarbij hij aan t bankdrukken,squatten is enzo
Hij heeft niet zomaar een zo'n bigass lichaam voor niet zo'n reus te zijn (wel heavyweight)!en eigenlijk hoe deed mike tyson het hij had wel veel massa voor een bokser en zo spieren , hij hield het percies toch wel bij , maar boksen of kickboksen kun je niet echt combineren met BB wel met Powertraining , want boksen is toch een sport waar snelheid in gebruikt word en veel zweten dus je verliest toch alles terug ,![]()
![]()