XXL Nutrition

anabolen voor vechtsporters

• Topic Starter Topic Starter
mannen thanks voor de reacties

ik heb altijd gehoord dat je test max 8 max 10 weken mag nemen daarom wil ik eerst bold 12 weken op 400mg nemen en dan beginnen met test vn week 12 200mg tot 20ste week en vergeten te zeggen 20 weken gw 501516

1-12 bold 400 mg
12 - 20 test 200 mg

wrm test zo laag ik wil geen vocht ik weet dat het ook met voeding temaken heeft dus begind daar nie over

ik heb 2 kuurtjes gedaan laaste 3 jaar

1ste
8 weeken anavar

2de
test prop
primo
Winny

1 kuur sarms
ostarine
gw 501516

ik heb altijd gehoord dat je test max 8 max 10 weken mag nemen daarom wil ik eerst bold 12 weken op 400mg nemen en dan beginnen met test vn week 12 200mg tot 20ste week en vergeten te zeggen 20 weken gw 501516

1-12 bold 400 mg
12 - 20 test 200 mg

Waarom zou je test pas na 12 weken gaan gebruiken? Omdat je het maar 8-10 weken mag gebruiken? Waarom?

Bold mag je dan wel 20 weken gebruiken?

Denk... eens... na...

Nog beter: lees je eens wat beter in :thumb:

mijn bedoeling was bold only maar veel zegen beter test erbij ik heb nog nooit gehoord dat je test langer dan 10 weken mag nemen bold tussen 16 en 24 weken

maar jullie zeggen test 20 weken geen probleem?

geef me dan voorbeeld ?

Waarom zou je testosteron niet langer dan 10 weken mogen nemen?

voor je lever en puisten??

laaste kuur test p ,primo,winny
kreeg ik last van puisten op mijn rug en het was de eerste keer dat test gebruikte daarom geen voorstander vn test maar mscn is test e anders dat weet ik niet

Haha wat een kuurvoorstel weer.
Een eerste kuur neem ik aan? Belachelijk advies wordt er ook weer gegeven door iemand. 1-1.6 g excl orals....

Kom er maar in @johnyjordaan

Meh.Het is de laatste tijd niet anders dan kuurvoorstellen om u tegen te zeggen.

Ts kan beter wat meer opzoekwerk verrichten denk ik.

2x whey 1x mass gainer. Vraag me af hoe het met het diet gesteld is.

Zure oude man out!!!!

voor je lever en puisten??

laaste kuur test p ,primo,winny
kreeg ik last van puisten op mijn rug en het was de eerste keer dat test gebruikte daarom geen voorstander vn test maar mscn is test e anders dat weet ik niet

Doe even wat research online, google, dit forum.. Dan weet je in een uurtje welke kuur goed aansluit bij je wensen, dat testosteron langer zetten dan 10 weken niets te maken heeft met puistjes of de gezondheid van je lever (dit laatste in 99,5% van de gevallen).

Je spreekt hier over bold, er komen meer RBC in het bloed, hij wilt meer uithouding.
Meer rode bloedcellen en hogere hematocriet krijg je niet enkel van bold maar van alle anabolen. Met 250mg test per week zat ik al aan 54 wat hematocriet betreft en had ik al meer rode bloedcellen dan de maximumwaarde die door de labo's gehanteerd wordt.

ik ben Thai boksers en ik wil kuur beginnen van 20 weeken boldenone
doel is betere conditie en betere vormen
en extra massa niet teveel

ik wil geen extra vocht zo als met test en alleen lange esters zo dat ik maar 1 keer pr week moet prikken dus is boldenone de beste oplossing en geen pillen

ik kijk uit naar jullie mening
Neem dan gewoon een licht kuurtje 250mg test per week in combo met 200mg mast of primo per week of desnoods met anavar. Meer moet dat niet zijn. Om je rode bloedcellen en hematocriet naar je maximum te leiden, is dat genoeg. Hogere dosis gaat je op dat gebied niet meer helpen. Dat gaat je niet teveel massa opleveren en extra vocht zal ook beperkt zijn.

Ik wilde eerst wat voorstellen maar als ik TS zijn posts lees.....wtf man. Beter neem je gewoon helemaal niks.

bedankt voor de reactie ik denk dat ik dan toch voor test en masteron zou gaan voor 10 weken welke merk zlubik gaan ?

Aan TS zijn typwerk is in ieder geval te zien dat ie teveel trappen op z'n kop heeft gehad tijdens 't vechten. Of 't nou zo verstandig is om dan iemand roids aan te raden laat ik in 't midden.

Terug
Naar boven