Fitness Seller

anabolen wie licht mij toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporty&Curvy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Beste iedereen, ik ben hier nieuw dus ik moet mijn weg nog vinden. Mijn man houdt zich bezig met bodybuilding. En ipv hem gek te vragen, ben ik hier om meer te lezen over het gebruik en de inhoud van supplementen. Ik begrijp hier nog weinig tot niets van, mijn excuus als ik blond over kom.

Mijn eerste vraag: wat doet het supplement: nova 20 /tamoxifen, ?

Alvast bedankt voor jullie linkjes en informatie

Beste iedereen, ik ben hier nieuw dus ik moet mijn weg nog vinden. Mijn man houdt zich bezig met bodybuilding. En ipv hem gek te vragen, ben ik hier om meer te lezen over het gebruik en de inhoud van supplementen. Ik begrijp hier nog weinig tot niets van, mijn excuus als ik blond over kom.

Mijn eerste vraag: wat doet het supplement: nova 20 /tamoxifen, ?

Alvast bedankt voor jullie linkjes en informatie

Dit zijn geen supplementen maar medicijnen!!!!

upload_2017-1-18_9-32-35.png

Duidelijker kan denk ik niet? In elke sectie heb je ze..

" mannetje heeft stoute spulletjes "

Dan hoor je nog niet in de anabolen sectie te kijken.

Lees de sticky's en je bent al 50% wijzer van wat je nu weet.
Vgm is meneer niet zo eerlijk en wilt mevrouw weten wat hij allemaal uitspookt:o

Tamoxifen is een SERM(Selective Estrogen Receptor Modulator). Het wordt gebruikt als nakuur om de lichaam weer op te starten na een kuur, en/of voor de behandeling van gynecomastia(mannelijke borstvorming) tijdens of ook na een kuur. Dus meneer zit of heeft even een kuurtje met androgene anabole steroïden geklapt.

Nu is ze het even kwijt !
Wat ? Kuren ? Borsten ?

Vgm is meneer niet zo eerlijk en wilt mevrouw weten wat hij allemaal uitspookt:o

Tamoxifen is een SERM(Selective Estrogen Receptor Modulator). Het wordt gebruikt als nakuur om de lichaam weer op te starten na een kuur, en/of voor de behandeling van gynecomastia(mannelijke borstvorming) tijdens of ook na een kuur. Dus meneer zit of heeft even een kuurtje met androgene anabole steroïden geklapt.
In dat geval...

@TS UPDATES PLS WE KUNNEN JE HELPEN!

mooi topic!

haha mooi dit

Je kan al zn supplementjes ook eens googlen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven