Fitness Seller

anabolica

Status
Niet open voor verdere reacties.

plakker

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
83kg
Hey allemaal!

Ik had graag eens anabolen geprobeert.
Ik ken er helemaal niets van, en veel mensen zeggen mij "je moet 'deca' combineren met" enz enz.
Dus vroeg ik mij af wat goed is als eerste kuur, of er een nakuur nodig is, en wat ik mag verwachten (tijdens en na).
Ik zou eventueel wel een sportdokter opzoeken.
Ik ben wel enigszins bang voor bijwerkingen, dus wil ik ook graag weten wat ik moet verwachten of vermijden.
Kortom, ik ben er nieuw in, vertel!

Hey allemaal!

Ik had graag eens anabolen geprobeert.
Ik ken er helemaal niets van, en veel mensen zeggen mij "je moet 'deca' combineren met" enz enz.
Dus vroeg ik mij af wat goed is als eerste kuur, of er een nakuur nodig is, en wat ik mag verwachten (tijdens en na).
Ik zou eventueel wel een sportdokter opzoeken.
Ik ben wel enigszins bang voor bijwerkingen, dus wil ik ook graag weten wat ik moet verwachten of vermijden.
Kortom, ik ben er nieuw in, vertel!

Het idee van een forum is dat er het ook voor andere mensen een interessante discussie is. Het is geen Q&A. Lees je eerst even in. Succes xx

Doe maar niet, want het klinkt net alsof je doet alsof het snoepjes zijn. Zou me eerst even inlezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat jullie me "inlezen" aanraden, maar ik wil nu echt eens anabolica proberen. Hopelijk zijn er mensen die eerlijk en openlijk hierover raad willen geven.

Verplaatst, lees de stickies in deze secties vooral eens.

Slecht.... Wat nou als wij met zn alle in pm's tot conclusie komen dat we je deeest verkeerde antwoorden geven die er zijn. Neem je dat gewoon aan van ons? Je moet toch weten waar de mensen over praten die je advies geven. Je staat zo hard te popelen om te beginnen dat je vergeet dat je absoluut niet weet wat je doet.

Dit is een mooie beginnerskuurtje :

Week 1-12 Test-e 500mg (inject)
Week 1-10 Deca 400mg (inject)
Week 1-04 Anapolon 80mg per dag (oral)
week 1-06 Winstrol 50 mg per dag (oral)

Nakuur heb je niet nodig als je een beetje van je eigen sperma meespuit in je bil.

Kan hier niet gewoon een slotje je op?
Dat een mod zegt van: aas is geen speelgoed, lees je eerst goed in en kom met een degelijk voorstel oid :)

Week 1-10 testosteron enanthate 500mg/per week

Nakuur nolvadex 2 weken na je laatste inject mee beginnen, eerste week op 40mg per dag en 3 weken op 20mg per dag.

Succes

je kent er niets van en je wil het proberen :rolleyes:

hou het maar bij creatine met zo'n IQ

Kan hier niet gewoon een slotje je op?
Dat een mod zegt van: aas is geen speelgoed, lees je eerst goed in en kom met een degelijk voorstel oid :)

Agree. No offence naar de mods, snap best dat die ook een leven hebben, maar elk topic kan binnen 2 minuten geschoond worden als er iets instaat over een merk ofzo, maar dit soort topics mogen dagen blijven staan. 1 iemand geeft voor de gein een k*t advies ( doe ik ook vaak :P ), TS neemt het over en doordat ie geen ruk weet van wat ie doet komt ie mss wel met gezondheidsproblemen te zitten.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Dit is een mooie beginnerskuurtje :

Week 1-12 Test-e 500mg (inject)
Week 1-10 Deca 400mg (inject)
Week 1-04 Anapolon 80mg per dag (oral)
week 1-06 Winstrol 50 mg per dag (oral)

Nakuur heb je niet nodig als je een beetje van je eigen sperma meespuit in je bil.

Anapolon komt in 50 mg per tab. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven