Fitness Seller

Anabool of Androgeen?

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Graag ervaring van gebruikers als het aankomt op middelen mbt androgeniteit en anabole werking ( wordt vaak gemeten in Q-waardes).

Wat ik dus bedoel is............

Merk je dat je heftiger reageert op de androgenere middelen? (tren, halo, dianabol) of toch wat meer de anabolere middelen? (bold, primo, deca)
Tests staat qua roids exact in het midden en is net zo anabool als dat het androgeen is.

Graag eigen ervaring van gebruikers. Ik heb namelijk het idee dat ik beter en heftiger reageer op androgenen, zowel look als gains ;)

Laatst bewerkt:
T beste is nog altijd test als basis met een 19nor en een DHT als bulk kuur... ze vullen elkaar allemaal aan evt wat proviron voor t SHBG verhaal

met een dht? dus test met tren/deca en dan als dht bijvoorbeeld masteron/winny/primo? met dit laatste ben ik het niet eens, denk meer aan een aromatiserende as als d-bol

test blijft lekker (en de basis voor mij) en daarbij neem ik het liefst tren (vooral voor de kracht). reageer daar ook lekker op. zogoed als geen vocht en ook geen andere vervelende bijwerkingen.

boldenone vind ik geen groot succes en primo neem ik niet uit voorzorg voor acne.

oh primo neem je niet uit voorzorg voor acne?
Ooit al van bold-puisten gehoord, en van tren kun je al helemaal vol komen te staan...

Vind ik toch een rare redenering...

oh primo neem je niet uit voorzorg voor acne?
Ooit al van bold-puisten gehoord, en van trenbolone kun je al helemaal vol komen te staan...

Vind ik toch een rare redenering...

ik kreeg/krijg acne van dht producten of aanverwanten. dus voor mij geen primo.

en ja bold-puisten ken ik.. 0,0 last van, evenals bij tren.

neem ik een weekje winny bijv. BOEM!! hallo puisten!!

Dus zo gek is het toch niet ? ;)

Laatst bewerkt:
ik zit voorlopig aan de winny testo p en zat ook 5 weken aan de tren acetate

puisten 0,0 :D

Graag ervaring van gebruikers als het aankomt op middelen mbt androgeniteit en anabole werking ( wordt vaak gemeten in Q-waardes).

Wat ik dus bedoel is............

Merk je dat je heftiger reageert op de androgenere middelen? (trenbolone, halo, dianabol) of toch wat meer de anabolere middelen? (bold, primo, deca)
Tests staat qua roids exact in het midden en is net zo anabool als dat het androgeen is.

Graag eigen ervaring van gebruikers. Ik heb namelijk het idee dat ik beter en heftiger reageer op androgenen, zowel look als gains ;)

ff mierennken:

Dianabol en halo zijn GEEN androgenen. Primobolan, boldenone en deca zijn daarentegen WEL androgeen.

Vrijwel alle middelen zijn androgeen. Deca lijkt niet androgeen omdat 5-alpha reductase z'n werk doet buiten de spieren, waardoor het relatief een 'veilig' middel is.

Elke AAS is in principe anabool. Als je zou kijken naar veranderingen in fenotype, dan zou bv deca niet androgeen zijn. Als je kijkt naar de binding met de androgene receptor, dan zijn de meeste AAS wel androgeen. Het is beter te kijken naar het laatste als je goed wil stacken.

Winstrol bindt als enige steroïde met de microsomale androgene receptor en zou een prima aanvulling kunnen zijn op de meeste kuren vanwege die unieke eigenschap.

Saartok T, Dahlberg E, Gustafsson JA. "Relative binding affinity of anabolic-androgenic steroids: comparison of the binding to the androgen receptors in skeletal muscle and in prostate, as well as to coïtus hormone-binding globulin." Endocrinology 1984 Jun;114(6):2100-6

ff mierennken:

Dianabol en halo zijn GEEN androgenen. Primobolan, boldenone en deca zijn daarentegen WEL androgeen.

Vrijwel alle middelen zijn androgeen. Deca lijkt niet androgeen omdat 5-alpha reductase z'n werk doet buiten de spieren, waardoor het relatief een 'veilig' middel is.

Elke AAS is in principe anabool. Als je zou kijken naar veranderingen in fenotype, dan zou bv deca niet androgeen zijn. Als je kijkt naar de binding met de androgene receptor, dan zijn de meeste AAS wel androgeen. Het is beter te kijken naar het laatste als je goed wil stacken.

Winstrol bindt als enige steroïde met de microsomale androgene receptor en zou een prima aanvulling kunnen zijn op de meeste kuren vanwege die unieke eigenschap.

Saartok T, Dahlberg E, Gustafsson JA. "Relative binding affinity of anabolic-androgenic steroids: comparison of the binding to the androgen receptors in skeletal muscle and in prostate, as well as to coïtus hormone-binding globulin." Endocrinology 1984 Jun;114(6):2100-6

:mier:

maar hij heeft wel gelijk .......

• Topic Starter Topic Starter
elk middel heeft wel androgene en anabole eigenschappen. Er is geen 100 % andrigeen, en 100% anabool.
Wat ik al zei is dat er zoiets bestaat als een "Q waarde" en diverse anabolen gerangschikt kunnen worden mbt hun adrogene werking en anabole werking. Ik weet dat test in het midden staat en een Q waarde heeft van 100

Zie het als politiek...............links en rechts, en alles er tussenin ;)

Terug
Naar boven