MuscleMeat

B/C/B, Cruisende, nieuwe blast ideeën. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe kan je een echt dip ervaren als je bridged bro, of ging je toen off?
Nee ik ging echt off bro. Maaaaaar nu komt de maar. Heb vannacht een maatje van me gesproken, die wilt zich dit jaar plaatsen voor nk en heeft redelijk wat kuur ervaring. Ik heb mn tren-e kuur geen hcg mee laten lopen (wat deels mn herstel wel beinvloed zal hebben), en "maar" 4 weekjes op nolva @20mg ed gezeten.

Hij raade me aan eens tren-a met test-p te proberen. Hcg mee te laten lopen en een combi van nolva + chlomid te pakken als nakuur. Chlo de eerste 2 weken op 50mg en nolva 20mg voor 4 weken (of tot herstel). Dit omdat chlomid test wat sneller omhoog krikt, en de nolva oestrogeen drukt (als ik t goed zeg). Nogmaals, vind tren heerlijk, alleen de dip was effe flink zuur. Ik zat te denken dat het wellicht ook een idee is om vanaf week 2 nakuur ook dagelijks 5-htp te slikken, gezien het seratonine gehalte wat verlaagd word (wat ook meespeelt in de dip). Iemand daar ervaring mee? Heb ook sint jans kruid in huis gehaald, wat een natuurlijke kruid is tegen "depressie". Ik zeg hiermee dat de dip een depressie is, maar wellicht dat deze 2 kruiden wat helpen tegen de dip.

Wat denken jullie over dit idee? Tren-a gaat me namelijk wel gruwelijke gains brengen icm clean voeding.

Hoor t graag heren!
 
Nee ik ging echt off bro. Maaaaaar nu komt de maar. Heb vannacht een maatje van me gesproken, die wilt zich dit jaar plaatsen voor nk en heeft redelijk wat kuur ervaring. Ik heb mn tren-e kuur geen hcg mee laten lopen (wat deels mn herstel wel beinvloed zal hebben), en "maar" 4 weekjes op nolva @20mg ed gezeten.

Hij raade me aan eens tren-a met test-p te proberen. Hcg mee te laten lopen en een combi van nolva + chlomid te pakken als nakuur. Chlo de eerste 2 weken op 50mg en nolva 20mg voor 4 weken (of tot herstel). Dit omdat chlomid test wat sneller omhoog krikt, en de nolva oestrogeen drukt (als ik t goed zeg). Nogmaals, vind tren heerlijk, alleen de dip was effe flink zuur. Ik zat te denken dat het wellicht ook een idee is om vanaf week 2 nakuur ook dagelijks 5-htp te slikken, gezien het seratonine gehalte wat verlaagd word (wat ook meespeelt in de dip). Iemand daar ervaring mee? Heb ook sint jans kruid in huis gehaald, wat een natuurlijke kruid is tegen "depressie". Ik zeg hiermee dat de dip een depressie is, maar wellicht dat deze 2 kruiden wat helpen tegen de dip.

Wat denken jullie over dit idee? Tren-a gaat me namelijk wel gruwelijke gains brengen icm clean voeding.

Hoor t graag heren!
Kijk maar eens wat de sides zijn van sint jans vergif..

Je gaat sowieso een dip hebben na tren ook als je gewoon door blast en van compounds switcht.

Nakuur zou ik sowieso chlomid en hcg nemen
 
Kijk maar eens wat de sides zijn van sint jans vergif..

Je gaat sowieso een dip hebben na tren ook als je gewoon door blast en van compounds switcht.

Nakuur zou ik sowieso chlomid en hcg nemen
Thanks voor je input man.

Zal eens even verdiepen sint jans. Verder luid voor mij de vraag : dip je net zo hard op ace als ent? Uitgaande van gelijke doseringen op weekbasis? Denk idd dat ik chlo + nolva ga nakuren mocht ik op tren gaan. Hcg zet ik sws al :)
 
Thanks voor je input man.

Zal eens even verdiepen sint jans. Verder luid voor mij de vraag : dip je net zo hard op ace als ent? Uitgaande van gelijke doseringen op weekbasis? Denk idd dat ik chlo + nolva ga nakuren mocht ik op tren gaan. Hcg zet ik sws al :)
Had er zelf meer last van op tren e op tren a ben je er sneller van af kon ook aan de dosis liggen was 300mg tren a eerste dip en de tren e stond op 600mg

Denk dat je een iets zwaardere dip gaat hebben op tren a maar die zal sneller voorbij zijn tegenover tren e
 
voor feel good vind ik rhodiola rosea beter dan sint jankruid :) sint janskruid heeft interactie met veel medicatie, of met het enzym die de medicatie afbreek (denk ik).
5 htp vond ik niet zo fijn.
 
Nee ik ging echt off bro. Maaaaaar nu komt de maar. Heb vannacht een maatje van me gesproken, die wilt zich dit jaar plaatsen voor nk en heeft redelijk wat kuur ervaring. Ik heb mn tren-e kuur geen hcg mee laten lopen (wat deels mn herstel wel beinvloed zal hebben), en "maar" 4 weekjes op nolva @20mg ed gezeten.

Hij raade me aan eens tren-a met test-p te proberen. Hcg mee te laten lopen en een combi van nolva + chlomid te pakken als nakuur. Chlo de eerste 2 weken op 50mg en nolva 20mg voor 4 weken (of tot herstel). Dit omdat chlomid test wat sneller omhoog krikt, en de nolva oestrogeen drukt (als ik t goed zeg). Nogmaals, vind tren heerlijk, alleen de dip was effe flink zuur. Ik zat te denken dat het wellicht ook een idee is om vanaf week 2 nakuur ook dagelijks 5-htp te slikken, gezien het seratonine gehalte wat verlaagd word (wat ook meespeelt in de dip). Iemand daar ervaring mee? Heb ook sint jans kruid in huis gehaald, wat een natuurlijke kruid is tegen "depressie". Ik zeg hiermee dat de dip een depressie is, maar wellicht dat deze 2 kruiden wat helpen tegen de dip.

Wat denken jullie over dit idee? Tren-a gaat me namelijk wel gruwelijke gains brengen icm clean voeding.

Hoor t graag heren!
Ik zou na tren of deca nooit gelijk off gaan, dat is vragen om problemen want het onderdrukt je axis echt sterk. Beter kan je bridge dan nog ff 5-6 weken doortrekken en daarna off gaan als je ook echt off wil gaan.

Waar ik wel een aantal mensen goed op zien herstellen na tren was na 4 weken power pct van LYY (long yi yao). Hier zit 50mg clomid, 20mg nolva en 5 mg aromasin in. HCG zou ik altijd zetten tijdens je kuur en eventueel HMG erna nog als nakuur voor optimaal herstel...
 
Thanks mannen! Ik word hier een stuk wijzer van! Ik heb een redelijk idee van hoe mn volgende blast er uit gaat zien!

Meer input en ervaringen altijd welkom natuurlijk! Hoor graag nog wat meer over npp
 
.
 
Laatst bewerkt:
interessant topic!
ik lees mee voor mijn volgende kuur al zal ik de voorgestelde hoeveelheden gaan halveren haha.
Test + NPP + Primo/Mast of Test + Bold + Primo/Mast of zal het gaan worden.
en een BC speelt ook in mijn hoofd, 6 weken de ene en na 4 weken de andere voor 6 weken.
 
Jaa opzich ging ik rete hard op tren, enkel was de dip zwaaaar klote, zowel mentaal als libido. Zeg nooit nooit hoo
Ik heb niet alles gelezen maar kwam je ook in een dip terwijl je cruise in ging? Of ging je echt off na tren
 
Nee ik ging echt off bro. Maaaaaar nu komt de maar. Heb vannacht een maatje van me gesproken, die wilt zich dit jaar plaatsen voor nk en heeft redelijk wat kuur ervaring. Ik heb mn tren-e kuur geen hcg mee laten lopen (wat deels mn herstel wel beinvloed zal hebben), en "maar" 4 weekjes op nolva @20mg ed gezeten.

Hij raade me aan eens tren-a met test-p te proberen. Hcg mee te laten lopen en een combi van nolva + chlomid te pakken als nakuur. Chlo de eerste 2 weken op 50mg en nolva 20mg voor 4 weken (of tot herstel). Dit omdat chlomid test wat sneller omhoog krikt, en de nolva oestrogeen drukt (als ik t goed zeg). Nogmaals, vind tren heerlijk, alleen de dip was effe flink zuur. Ik zat te denken dat het wellicht ook een idee is om vanaf week 2 nakuur ook dagelijks 5-htp te slikken, gezien het seratonine gehalte wat verlaagd word (wat ook meespeelt in de dip). Iemand daar ervaring mee? Heb ook sint jans kruid in huis gehaald, wat een natuurlijke kruid is tegen "depressie". Ik zeg hiermee dat de dip een depressie is, maar wellicht dat deze 2 kruiden wat helpen tegen de dip.

Wat denken jullie over dit idee? Tren-a gaat me namelijk wel gruwelijke gains brengen icm clean voeding.

Hoor t graag heren!
Oke laat maar las dit pas later haha
 
Ben zelf fan van deca
Wel benieuwd naar het herstel op deca
Zou nooit meteen off gaan na tren....
Laatst dbol bij de test en deca genomen
Ging erg lekker !
Echt een aanrader
Alleen ervaar ik op dbol veel bloat
 
24 weken:
5iu HGH Ed
500mast ew
600bold ew
600test ew
 
Het een blast noemen maar toch off gaan??
 
test tren npp
weet jij hoe het zit met de A:E verhouding hier van?
Ik dacht dat jij daar ook wel naar keek? zou hier geen Mast bij moeten?
(no offence, ter leering en vermaak ;-))
 
lol dbb en hun ae verhouding :roflol:

haha jij hebt andere ervaringen? ik kan me voorstellen als je geen bijwerkingen hebt, gewoon goed hersteld en zo groot mogelijk wilt worden het niet zo belangrijk is.
Maar ik ben op dat typische beginnerskuurtje van DBB van 500 test + dbol (en hcg) echt niet lekker gegaan, ik had gyno en herstel duurde lang.
nu ben ik twee kuurtjes verder waarbij ik wel op die A:E verhouding heb gelet (mbv Cools zn topic) en dat heel goed is gegaan.
dus ben nu wat theorie en ervaringen rijker haha
 
Back
Naar boven