XXL Nutrition

analyse van Chinese GH

dutchbodybuil

Cool Novice
Waardering
2
We hebben voor een klant enkele samples geanalyseerd van Chinese GH. sinds de laatste busts van Chinese handelaren en tussen handelaren is er ontzettend veel troep verkocht. Dit onderzoek diende om licht in de duisternis te brengen..hoewel??
Van de 4 Kigtropins die we onderzochten (summier op MW) waren er drie erg slecht en 1 erg goed.
De definitieve uitslagen vind je hier;
[Link niet meer beschikbaar]

We gaan door met de andere peptides zoals IGF PT etc etc.
We hebben er al enkele gedaan en duurdere modificaties zoals DAC en PEGylaties zworden vaak wel beloofd maar zijn niet aanwezig..

ik had de volledige rapport nog niet gezien, thanks.
dit is niks nieuws onder de zon, alleen maar een bevestiging van hoe de hgh landschap er uit ziet; inconsistent en niet te vertrouwen.
moet zeggen dat die hyge's wel erug lekker uit de test komen :D

Laatst bewerkt:
Erg interessant. Thanks.
Hoe zit het trouwens met soma's?

Sow hyges 13iu. Nice. Nu snap ik waarom ik hoge dosering kigs wel aankon en hyges flink moest zakken in mn dosering.

Altijd chil zo'n testresultaten. Nu nog AAS

Altijd chil zo'n testresultaten. Nu nog AAS

is idd wel leuk om te weten, maar je weet eigenlijk nooit wat meneer chinees volgende maand weer in zn vials gooit.
ben ook super benieuwd naar die aas tests.. maar gezien de andere topic hebben we wel wat meer gasten nodig die willen doneren (test is best duur)

Ja precies dat is ook weer waar met die chinezen.

Die gast zegt dat die t voor goedkoop kan regelen qua aas , geen idee hoeveel ''goedkoop'' is maar als iedereen wat doneert zal t wel goed komen.

• Like
Waarderingen: kix
hoop we ldat t een beetje op gang komt, is makkelijk te doen idd.

Ik ben wel bereid geld te doneren om eens AAS te gaan testen. Welke gaan we testen?

Ik ben benieuwd naar aburaihan test

Dat was toch een andere thread waar dit besproken werd? Zie ook niet veel nut om HG AAS te testen..

Oh mkay :roflol: wat wordt voorgesteld dan?

Golden Gear, Prodigy?

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 23:01 ----------

Dat was toch een andere thread waar dit besproken werd? Zie ook niet veel nut om HG AAS te testen..

Kijken of bepaalde leveranciers legit HG aas leveren :)

Golden Gear, Prodigy?

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 23:01 ----------

Kijken of bepaalde leveranciers legit HG aas leveren :)

ja maar dan word t weer een gezeik met 'leverancier A is slechter dan B, of C' etc.. moeten we niet hebben. gaat erom dat we weten wat er in gangbare spul zit, vind ik veel belangrijker eerlijk gezegd..
shit word massaal gebruik en kost geen drol (zet je wel aan t denken)

Klopt... Ben opzich wel benieuwd naar golden gear/prodigy

Groeihormoon die is gekocht in Nederland of Engeland is in ons distributiecentrum op Moleculair gewicht getest. Je kan er dus zeker van zijn dat deze van uitstekende kwaliteit is. Mocht je producten hebben gekocht in China of buiten de genoemde 2 landen dan heb je een grote kans op inferieure kwaliteit.

tuurlijk. elke batch wordt peperdure test op gedaan zeker?
moraal van het verhaal: koop in NL, liefst bij dat distributiecentrum.

het is wel waar dat er standvastigheid is in die hgh markt. Maar er is ook veel veel valse hyge op de markt, net zoals valse blue, yellow, whatever tops

We hebben voor een klant enkele samples geanalyseerd van Chinese GH. sinds de laatste busts van Chinese handelaren en tussen handelaren is er ontzettend veel troep verkocht. Dit onderzoek diende om licht in de duisternis te brengen..hoewel??
Van de 4 Kigtropins die we onderzochten (summier op MW) waren er drie erg slecht en 1 erg goed.
De definitieve uitslagen vind je hier;
[Link niet meer beschikbaar]

We gaan door met de andere peptides zoals IGF PT etc etc.
We hebben er al enkele gedaan en duurdere modificaties zoals DAC en PEGylaties zworden vaak wel beloofd maar zijn niet aanwezig..

Kunnen jullie hgh van Trimatropin laten analyseren?

even voor de duidelijkheid dit gaat dus om de .com.cn hyges van Zhongshan en niet om de hygetropin.cn van Dr lin?

Terug
Naar boven