MuscleMeat

Anapolon

Hallo iedereen ben hier nieuw op het forum en heb direct al een vraagje!!

Train nu al bijna een jaar en ik zou graag nog eens een kuurtje doen deze keer anapolon, mijn vorige was naposim en daar was ik wel tevreden over geen slechte reacties en slechts 2kg van verloren.
maar bij anapolon hoor ik zo slechte reacties dat het zelfs afgeraden word!! is het dan werkelijk zo een slechte kuur?? heeft er iemand ervaring gehad met anapolon?? of problemen gehad tijdens het kuren??

thankx...
Greetz...

Alles is al gezegd maar hoeveel mg ben je van plan te gaan nemen dagelijks (ed).

Train nu al bijna een jaar en ik zou graag nog eens een kuurtje doen deze keer anapolon, mijn vorige was naposim en daar was ik wel tevreden over geen slechte reacties en slechts 2kg van verloren.
maar bij anapolon hoor ik zo slechte reacties dat het zelfs afgeraden word!! is het dan werkelijk zo een slechte kuur?? heeft er iemand ervaring gehad met anapolon?? of problemen gehad tijdens het kuren??

thankx...
Greetz...

schitterend toch,ieder jaar komen er weer een paar langs.

Hoi ben nieuw,maatje van mij gebruikt anapolon,waarmee moet ik beginnen,wil ook zo groot worden,stuk of 3 per dag?:D

• Topic Starter Topic Starter
van wie ik het heb zij voor 1 te nemen 50mg omdat het nie echt gezond is ver de lever!! en er ook nog goede resultaten van krijgt !?

en ben idd al een jaar bezig 5 op 7, had daarvoor ook nog getraint maar niet zoveel en ook nie continu ..

En ik denk ook dat ieder voor zijn eigen beslist wanneer hij kuurt en wanneer hij stopt!!!! ;)

GRTZ.

van wie ik het heb zij voor 1 te nemen 50mg omdat het nie echt gezond is ver de lever!! en er ook nog goede resultaten van krijgt !?

en ben idd al een jaar bezig 5 op 7, had daarvoor ook nog getraint maar niet zoveel en ook nie continu ..

En ik denk ook dat ieder voor zijn eigen beslist wanneer hij kuurt en wanneer hij stopt!!!! ;)

GRTZ.

Kerel ik wil je ecjt niet afkraken maar je typt AL een jaar... Kom op zeg!!! Waarom al zo snel naar de aas grijpen. Maar ja als je het echt wilt dan zal ik een testo en deca nemen 250/200 of 500/200mg.
Als je goede vocht resultaten wilt halen moet je gewoon een oxi only nemen...
Lees anders de sticky's ff door voor beginnerskuurtjes.
Een andere vraag die bij mij opkomt is hoe zit het met je voeding? wat zijn je stats?

:rolleyes:

thankx...
Greetz...

Hoop dat je een beetje de duitse taal beheerst? :rolleyes:

Anapolon

Anapolon ist eines der stärksten und effektivsten Steroide. Es kann zu extremen Kraft- und Massezunahmen in kürzester Zeit kommen. Eine Zunahme des Körpergewichts von 5-7 Kilogramm in sehr kurzer Zeit ist keine Seltenheit. Dabei kann es zu einer erheblichen Wassereinlagerung, die den Muskelumfang schnell erhöht. Durch Anapolon wird auch Wasser in den Gelenke eingelagert, was ein nicht unerheblicher Faktor für die enorme Kraftzunahme ist und zum anderen auch ein schmerzfreies Training mit Gelenkproblemen ermöglicht. Anapolon vermehrt die Zahl der roten Blutkörperchen, wodurch der Muskel mehr Sauerstoff aufnehmen kann. Dadurch wird dieser ausdauernder und leistungsfähiger.
Der Steroid-Pump tritt durch Anapolon schnell ein und vermittelt während des Trainings ein gutes und angenehmes Gefühl.

Dosierung:

Eine ausreichende Dosierung liegt bei 1-2 mg pro kg Körpergewicht/Tag. Da Anapolon sehr schnell einem Anpassungseffekt unterliegt, empfiehlt es sich die Einnahmedauer von 5-6 Wochen nicht zu überschreiten.

Nebenwirkungen:

Anapolon ist kein Steroid für Anfänger und sollte erst von Athlet mit einem gewissen Entwicklungsstand genommen werden. Anapolon ist auch eins der schädlichsten Steroide.

Schlaflosigkeit
Leberfunktionsstörungen
Magenschmerzen
erhöhten Leberwerten
Durchfall
Gelbsucht
erhöhung des Blutdruckes
starke Akne
Haarausfall
Kopfschmerzen
Übelkeit
Erbrechen
sehr toxisch für die Leber

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

grtz,

Killerbear :cool:

Indien NIET wil ik het nog wel voor je vertalen ook ;)

Dubbel karma voor vertalen en samenvatten??
NL samenvatting: Niet nemen. Toch nemen, dan: 1-2mg/d max 6w.
Wordt overigens sterk geadviseerd aan mensen die al zeer lang trainen, bijv al een heel jaar....ook door de hartstichting

Anapolon ist kein Steroid für Anfänger und sollte erst von Athlet mit einem gewissen Entwicklungsstand genommen werden. Anapolon ist auch eins der schädlichsten Steroide.
Schlaflosigkeit
Leberfunktionsstörungen
Magenschmerzen
erhöhten Leberwerten
Durchfall
Gelbsucht
erhöhung des Blutdruckes
starke Akne
Haarausfall
Kopfschmerzen
Übelkeit
Erbrechen
sehr toxisch für die Leber

Zegt voldoende denk ik...

Doe dat!
Altijd goed voor je karma punten!

ANAPOLON:

Anapolon is een der sterkste en effectiefste steroïde. Het kan je in korte tijd extreme kracht en massatoenamen bezorgen. Een toename van VVM van 5-7 kg in zeer korte tijd is geen uitzondering. Daarbij kan het zorgen voor een grote vochttoename die je spieromvang snel vergroot. Door Anapolon wordt ook vocht in je gewrichten opgeslagen wat een niet onbelangrijke factor is voor de enorme krachttoename en voor anderen ook een pijnloze training zonder gewrichtsproblemen mogelijk maakt. Anapolon verhoogt ook het aantal rode bloedlichamen waardoor de spieren meer zuurstof kunnen opnemen. Daardoor wordt deze sterker en stijgt de uithouding. De steroïde pomp treed door Anapolon snel op en geeft je zelfs tijdens een intensieve training een goed en aangenaam gevoel.

DOSERING:

Een ideale dosering ligt tussen 1-2mg per kg lichaamsgewicht/dag. Omdat Anapolon zeer snelle werking heeft wordt aangeraden een maximum inname van 5 tot 6 weken niet te overschreiden.

BIJWERKINGEN:

Anapolon is geen steroïde voor beginners en wordt het best door athleten met een gezond verstand en kennis van zaken gebruikt. Anapolon is ook een van de schadelijkste steroïde.

Slapeloosheid
Leverfunctie stoornissen
Maagklachten
Verhoogde leverwaarden
Diaree
Geelzucht
Verhoogde bloeddruk
Sterke acné
Haaruitval
Hoofdpijn
Misselijkheid
Overgeven
Zeer toxisch voor de lever

VERPAKKINGEN:
In tab vorm met een dosering van 50mg/tab

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had jij ff geluk "grote muis" dat ik effe vrij had :rolleyes: ;)

grtzzzz...

hij gaat het toch wel doen dus kan je hem beter normaal advies geven ipv van reacties als slotje enz

koop 20ml test E ipv anapolon, gains zullen vrijwel zelfde zijn alleen pakken minder bloat van de test, lever en nieren zullen veel minder onderdrukt worden, je gaat geen last hebben van die nare oxy nevenwerking en je zal meer gains behouden!

week 1-10: 500mg Test Enanthaat
week 13-...: nolvadex of clomid

Zon topic als dit kun je inderdaad helemaal afslachten, maar kdenk dat ook mensen die zich er niet in hebben verdiept minimaal 1 of 2 serieuze reacties verdienen en goed advies..

ontopic: k ben het eens met beastnr1... test E 500mg en nakuur.. misschien dboll of winstrol erbij.

Zon topic als dit kun je inderdaad helemaal afslachten, maar kdenk dat ook mensen die zich er niet in hebben verdiept minimaal 1 of 2 serieuze reacties verdienen en goed advies..

ontopic: k ben het eens met beastnr1... test E 500mg en nakuur.. misschien dboll of winstrol erbij.

Waarom raad je hem aan een oral erbij te nemen?
Ik persoonlijk zou erg rustig aan doen met die 17aa varianten!!!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal voor jullie reactie ;)
deze topic mag gesloten worden
SEEYAA....

thanx. jp79 & killerbear.

Waarom raad je hem aan een oral erbij te nemen?
Ik persoonlijk zou erg rustig aan doen met die 17aa varianten!!!

Als je 4 weken op een lage hoeveelheid blijft valt dit heel erg mee, de test gaat pas goed inkicken na 3 a 4 weken bij de meeste dus vandaar. De winstrol zou hij de laatste 4 weken kunne pakken om er harder uit te komen. Ik vind wel dat je het bij een van de twee moet houden (winstrol OF dboll)... En wat versta jij onder rustig aan doen, gewoon niet gebruiken ofwa :rolleyes:

Als je 4 weken op een lage hoeveelheid blijft valt dit heel erg mee, de test gaat pas goed inkicken na 3 a 4 weken bij de meeste dus vandaar. De winstrol zou hij de laatste 4 weken kunne pakken om er harder uit te komen. Ik vind wel dat je het bij een van de twee moet houden (winstrol OF dboll)... En wat versta jij onder rustig aan doen, gewoon niet gebruiken ofwa :rolleyes:

Ja ik alleen nog maar als kickstart wanneer ik de test e neem natuurlijk..
30mg ed vind ik dan genoeg!!!

Terug
Naar boven