AndroidHealthClinic

anavar aankomen

  • Topic starter MaB93
  • Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 5K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

MaB93

Novice
Lid geworden
4 mrt 2022
Berichten
17
Waardering
2
Lengte
1m62
Massa
47kg
Vetpercentage
10%
_
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet gewoon meer eten?
2200 kcal is normaal voor een vrouw.
Niet om aan te komen.
Ik zou simpelweg meer eten.
Meer vetten koolhydraten als eiwit niet lukt.

Ik zou zeker niet met hormonen spelen als je verre van een optimale voeding hebt.
 
Zou bovenstaand advies ook aanraden. Die paar uurtjes shinen op een festival is het niet waard om allerlei gezondheid klachten er gratis bij te krijgen.

Volgend jaar gewoon wat eerder beginnen, want 10kg spiermassa voor de zomer is denk iedereens droom hier.

Overigens indien je gegevens kloppen 1.62m met 47kg mag je echt stevig wat bij gaan eten en jezelf absoluut nergens druk om maken. Je zit wel erg laag in je gewicht momenteel.
 
5-10 kg als een vrouw en anavar. Wow beetje onrealistisch.

Natuurlijk krijg je meer spieren als je anavar gebruikt dan zonder. Dus zal jij bij een evengroot overschot in calorieen meer spieren en minder vet opbouwen met anavar. Echter je kan ook gewoon een kleiner overschot aan calorieen en natural doen. Nu ben ik zeker niet tegen anabolen. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Zolang ze maar genoeg over de risco's gelezen hebben en weten wat ze doen.

Maar vrouwen kunnen niet heel veel anavar nemen gezien de risicos dus zullen de resultaten ook minder zijn. De 5 tot 10 kg is echt onrealistisch ook voor een man die meer anavar kan nemen.

Waarom niet gewoon meer eten?
2200 kcal is normaal voor een vrouw.
Niet om aan te komen.
Ik zou simpelweg meer eten.
Meer vetten koolhydraten als eiwit niet lukt.

Ik zou zeker niet met hormonen spelen als je verre van een optimale voeding hebt.
Inderdaad, pas hormonen nemen als al het andere optimaal is. Hier kunnen mensen echt makkelijk aan AS komen. Ik trainde met een jongen die bijna geen ervaring had en aan de winstrol ging. Hij deed dit om af te vallen, wat wel werkte maar hij had zijn slaap niet onder controle. Zijn eten niet en kwam amper opdagen voor trainen. Dat vind ik dus zonde. Je neemt een risico doet iets dat niet super is voor je lichaam en dan zou je op zijn minst er voor moeten zorgen dat al het andere optimaal is en je hard traint om er alles uit te halen wat je kan.
 
Back
Naar boven