AndroidHealthClinic

Anavar en defensie keuring

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vardy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2016
Berichten
709
Waardering
444
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste,

Ik heb besloten om een anavar only kuur te doen( ik weet dat iedereen tegen orals only is, maar daar gaat het even niet over)

Maar ik heb over 3 maand mijn defensie keuring, weet iemand of de anavar dan nog zichtbaar is bij de medische keuring?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar lees ik verschillende antwoorden, dus ik hoop zo mijn antwoordt te vinden.

Alvast bedankt.
 
Hoe uitgebreid onderzoek gaan ze doen?
 
Zou het niet riskeren als je serieus bent met je keuring. Anavar gaat je sws geen grote gains of iets geven, je kan beter gewoon natty trainen zodat je zeker bent over je keuring.
 
Bedankt voor jullie reactie, LeonM gewoon de standaard keuringen wat je nodig hebt om bij defensie te komen.

En Red010 daar heb je eigenlijk volkomen gelijk in.
 
Zou het niet riskeren als je serieus bent met je keuring. Anavar gaat je sws geen grote gains of iets geven, je kan beter gewoon natty trainen zodat je zeker bent over je keuring.

+1, de kleine winst die je zou pakken weegt niet op tegen het risico.
 
Mooi hoe er tegenwoordig wat meer vrouwen kiezen voor defensie!

haha ... bedankt ik wilde gewoon graag beginnen met een rustige kuur.
maar ik pas er eerste instantie toch maar voor.
 
haha ... bedankt ik wilde gewoon graag beginnen met een rustige kuur.
maar ik pas er eerste instantie toch maar voor.
Geen enkele kuur is rustig, als je je endocrien systeem toch al op z'n donder geeft doe het dan voor iets waar je wat aan hebt. Je gaat het toch doen, waarom dan wachten en met iets beginnen waar je geen of weinig voldoening uit zal halen?
 
Geen enkele kuur is rustig, als je je endocrien systeem toch al op z'n donder geeft doe het dan voor iets waar je wat aan hebt. Je gaat het toch doen, waarom dan wachten en met iets beginnen waar je geen of weinig voldoening uit zal halen?

Omdat prikken eng is...?
 
Ik mag toch hopen dat iemand die de defensie in wilt niet bang is voor een prikje per week:roflol:
Als ie al niet mentaal sterk genoeg is om tegen een prikje te kunnen, komt ie vast niet door de psychologische test ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven