beastmode0n200
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 9%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7 dagen per week trainen? heeft jouw lichaam geen rust nodig om te herstellen kerel?
Anavar is een veilig middel om mee te beginnen dus hopelijk doet het wat je ervan verwacht.
Hou ons op de hoogte.
Als je huisarts positief erop inging en dit een uitkomst ZOU kunnen zijn waarom schrijft ie dan geen recept voor je uit?
Ik bedoel je hebt een huidaandoening waar dit middel bij zou kunnen baten
Lijkt me nog steeds een beroerd idee omdat je op je 18e gewoon nog niet volgroeid bent.
Hangt van persoon tot persoon af he.
18 vind ik persoonlijk nog kunnen. Mits de persoon zich heel goed gaat inlezen.
En 18 is wel vrij vroeg.daarom zeg ik in de praktijk
ik was zelf 20 toen ik begon met kuren en na mijn eerste kuur was ik 2cm gegroeid

nog nooit van die andere reden gehoord namelijkMoet je eigenlijk best eens aan big cat vragen.
Volgens mij is er weinig risico als je op 18 al kuurt.
In de praktijk gebeurt dit zelfs heel vaak ! Goede maat van me is op zijn 17 begonnen. Totaal niet uitgegroeid en is echt groot geworden op 1 jaar tijd . (2 cycles) Meteen een volle baard etc erdoor gekregen en leek meteen pakken ouder.
Keuze ligt bij jezelf he.
Ik zou, als ik toch 't risico zou nemen ook gewoon goed beginnen en 500 mg Test zetten. Ik was ook 20 toen ik begon.Hangt van persoon tot persoon af he.
18 vind ik persoonlijk nog kunnen. Mits de persoon zich heel goed gaat inlezen.
Maar zoals sterkekoffie zegt , beter hgh!
Nee idd ,. Het leek wel dat hij er harder op reageerde omdat hij nog in zen groei zat. Qua haargroei enz dan.
Meteen rughaar etc. Niet echt normaal op je 18de haha.
TS , ik raad je aan om eens in Big cat zijn topic te posten![]()