AndroidHealthClinic

Anavar en Operatie

7 dagen per week trainen? heeft jouw lichaam geen rust nodig om te herstellen kerel?

Anavar is een veilig middel om mee te beginnen dus hopelijk doet het wat je ervan verwacht.
Hou ons op de hoogte.

Als je huisarts positief erop inging en dit een uitkomst ZOU kunnen zijn waarom schrijft ie dan geen recept voor je uit?
Ik bedoel je hebt een huidaandoening waar dit middel bij zou kunnen baten

• Topic Starter Topic Starter
7 dagen per week trainen? heeft jouw lichaam geen rust nodig om te herstellen kerel?

Anavar is een veilig middel om mee te beginnen dus hopelijk doet het wat je ervan verwacht.
Hou ons op de hoogte.

Ik ben steeds meer gaan trainen , mijn lichaam is er inmiddels aan gewend . Heb er voorheen wel eens last van gehad , maar gaat tegenwoordig prima zo.Ik slaap ook redelijk veel , soms pak ik een uurtje of 2 in de middag erbij.

Bedankt voor je antwoord

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Als je huisarts positief erop inging en dit een uitkomst ZOU kunnen zijn waarom schrijft ie dan geen recept voor je uit?
Ik bedoel je hebt een huidaandoening waar dit middel bij zou kunnen baten

Heb dit ook aan de dermatoloog/Arts gevraagd , maar hij zei dat ik hier niet voor in aanmerking kwam.

Sth !

Lijkt me nog steeds een beroerd idee omdat je op je 18e gewoon nog niet volgroeid bent.

anavar gaat je groei echt niet belemmeren in de praktijk & 2-3 kilo ga je ook echt niet halen (dat overblijft)

Lijkt me nog steeds een beroerd idee omdat je op je 18e gewoon nog niet volgroeid bent.

Hangt van persoon tot persoon af he.
18 vind ik persoonlijk nog kunnen. Mits de persoon zich heel goed gaat inlezen.

Maar zoals sterkekoffie zegt , beter hgh!

Ik bedoel niet alleen qua lengte en stuff, ook je hersens en shit. of ik moet achterlijk worden door m'n gebruik maar volgens mij was dat 1 van de redenen waarom je niet voor je 21e moet gaan kuren :p En 18 is wel vrij vroeg.

Haha denk nu wel niet dat je er achterlijk van gaat worden :p
Maar volgend dbb normen is 18 inderdaad wel vroeg.

daarom zeg ik in de praktijk
ik was zelf 20 toen ik begon met kuren en na mijn eerste kuur was ik 2cm gegroeid

Moet je eigenlijk best eens aan big cat vragen.
Volgens mij is er weinig risico als je op 18 al kuurt.
In de praktijk gebeurt dit zelfs heel vaak ! Goede maat van me is op zijn 17 begonnen. Totaal niet uitgegroeid en is echt groot geworden op 1 jaar tijd . (2 cycles) Meteen een volle baard etc erdoor gekregen en leek meteen pakken ouder.

Keuze ligt bij jezelf he.

Moet je eigenlijk best eens aan big cat vragen.
Volgens mij is er weinig risico als je op 18 al kuurt.
In de praktijk gebeurt dit zelfs heel vaak ! Goede maat van me is op zijn 17 begonnen. Totaal niet uitgegroeid en is echt groot geworden op 1 jaar tijd . (2 cycles) Meteen een volle baard etc erdoor gekregen en leek meteen pakken ouder.

Keuze ligt bij jezelf he.

Dat waren vast geen 20 mg Var kuren.. :p Ik zou, als ik toch 't risico zou nemen ook gewoon goed beginnen en 500 mg Test zetten. Ik was ook 20 toen ik begon.

Nee idd , :p . Het leek wel dat hij er harder op reageerde omdat hij nog in zen groei zat. Qua haargroei enz dan.
Meteen rughaar etc. Niet echt normaal op je 18de haha.

TS , ik raad je aan om eens in Big cat zijn topic te posten ;)

Maar zoals sterkekoffie zegt , beter hgh!

Het gaat bij volgroeid zijn ook niet alleen maar om lengte.

Verder is het een slecht excuus om te kuren. Als dit hielp voor je wonden was het gewoon een medicijn dat gebruikt zou worden.

Nee idd , :p . Het leek wel dat hij er harder op reageerde omdat hij nog in zen groei zat. Qua haargroei enz dan.
Meteen rughaar etc. Niet echt normaal op je 18de haha.

TS , ik raad je aan om eens in Big cat zijn topic te posten ;)

Was bij mij toch vrij normaal ze :)

Terug
Naar boven