Fitness Seller

Anavar en Operatie

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat bij volgroeid zijn ook niet alleen maar om lengte.

Verder is het een slecht excuus om te kuren. Als dit hielp voor je wonden was het gewoon een medicijn dat gebruikt zou worden.

Een slecht excuus wil ik het niet noemen , het is misschien wel een excuus om te kuren , maar het kan ook positief uitpakken voor mij . Gebruiken ga ik zoizo!

Hoe lang is pharm grade anavar houdbaar? je zou het een tijd kunnen laten liggen totdat je ouder bent.

Ik ben van plan Anavar te gaan kuren , ik heb hier voor gekozen omdat ik door een bepaalde huidaandoening brandwonden op mijn benen ga krijgen , en Anavar hier een positief effect op kan hebben

Kom eens met een bron waaruit blijkt dat anavar werkt bij je huidaandoening, welke aandoening heb je en volgens welke principes denk jij en je dokter dat het gaat werken?

Gegroet Forumleden ,

Ik ben van plan Anavar te gaan kuren , ik heb hier voor gekozen omdat ik door een bepaalde huidaandoening brandwonden op mijn benen ga krijgen , en Anavar hier een positief effect op kan hebben , alle gains zijn natuurlijk mooi meegenomen .Ik heb dit ook tegen mijn arts verteld en die ging hier positief op in , hij had van het middel gehoord en zei dat het wel een goede uitkomst ZOU kunnen zijn (wel geheel op eigen risico natuurlijk). LET OP : IK BEN NOG 18 JAAR .Ik wou op 30Mg per dag gaan zitten , gedurende 5 weken. Mijn verwachtingen zijn zeker niet hoog , zal al blij zijn met 2 a 3 kg winst en hoop nog wat droger te komen staan . Ik train al 3.5 jaar , 5-7 keer per week. Voeding is zeker in orde. Ik weet dat ik hier niet over mag posten , maar had toch de vraag of jullie een na kuur aanraden of juist afraden , hou mijn leeftijd hierbij in gedachten. Ik kan eventueel bloedwaardes voor en na de kuur laten testen , en zodoende toch nog beslissen voor een na kuur.

Voor de mensen die mij toch willen helpen , alvast bedankt!

Sem
Staphylococcus infectie? Of een of andere vage genetische afwijking die bij 1 op de miljoen voorkomt :rolleyes:? Schat je het dermate erg dat je het als een staat van cachexia zou benoemen? De oxandrolon wordt bij brandwonden alleen toegediend i.v.m. de hypermetabole staat waar het lichaam zich in bevindt door toedoen van de grote oppervlakte aan brandwonden op het lichaam wat zich uit in een zeer katabole staat. Alleszins vind ik het maar een vaag verhaal...

Is er pharma grade anavar in NL te verkrijgen dan?

Ach 't is een mooi excuus om te vroeg te gaan kuren toch. Knal er dan alleen iets fatsoenlijks in ipv 20 mg Var.

• Topic Starter Topic Starter
.

Terug
Naar boven