MuscleMeat

anavar en winstrol

yoweatowe

Novice
Waardering
0
geachte sporters, ik ben al een tijdje aan het fitnessen en heb besloten om een kuur te beginnen. Het doel: droge spiermassa (4 kg in 5 weken), ik dacht zelf aan 40 milgram anavar per dag en 30 milgram winstrol beide oral. Is dit verstandig??? Ik eet voldoende eiwitten, (2 shake pd, kwark, eitjes etc) vitamine, etc.

Laatst bewerkt:
yoweatowe zei:
geachte sporters, ik ben al een tijdje aan het fitnessen en heb besloten om een kuur te beginnen. Het doel: droge spiermassa (4 kg in 5 weken), ik dacht zelf aan 40 gram anavar per dag en 30 gram winstrol beide oral. Is dit verstandig???

Dat ligt helemaal aan je stats, voeding etc.

yoweatowe zei:
geachte sporters, ik ben al een tijdje aan het fitnessen en heb besloten om een kuur te beginnen. Het doel: droge spiermassa (4 kg in 5 weken), ik dacht zelf aan 40 gram anavar per dag en 30 gram winstrol beide oral. Is dit verstandig??? Ik eet voldoende eiwitten, (2 shake pd, kwark, eitjes etc) vitamine, etc.

MR.J ? waar blijven de linkjes met een slotje?

nou niet aan beginnen, de eerste jaren zo ie zo niet.

yoweatowe zei:
geachte sporters, ik ben al een tijdje aan het fitnessen en heb besloten om een kuur te beginnen. Het doel: droge spiermassa (4 kg in 5 weken), ik dacht zelf aan 40 gram anavar per dag en 30 gram winstrol beide oral. Is dit verstandig??? Ik eet voldoende eiwitten, (2 shake pd, kwark, eitjes etc) vitamine, etc.
nee niet verstandig...teveel oraal, zkr voor eerste kuur...als je niet wil prikke zou ik voor var als eerste kuur gaan...maar dr zijn hier ook een aantal die zeer goed gaan op alleen winstrol..

yoweatowe zei:

Geen 2orals samen pakken,

of/of
niet en/en

wat is een tijdje fitnessen voor jou?
en wat is je gewicht?

Gebruik eerst de search functie daar kan je veel info uithalen!
en uiteraard de sticky's

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas#Uitleg1

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
mijn gewicht is 78 en ik ben 1.80, ik fitness zo'n 2 jaar fanatiek.
als ik alleen winstrol pak, 40 gram per dag. Ik heb trouwens wel meer schema's gezien met 2 orals...

yoweatowe zei:
mijn gewicht is 78 en ik ben 1.80, ik fitness zo'n 2 jaar fanatiek.
als ik alleen winstrol pak, 40 gram per dag. Ik heb trouwens wel meer schema's gezien met 2 orals...

40 gram zou ik niet doen.. dan kunnen ze je opvegen

dus??? 30 gram pd???

miligram duh, typ foutje

Als je dan toch gaat kuren

6weken winstroll
40mg elke dag

Ik raad je een nakuur met clomid, 2weken 50mg ed
Maar dat is je eigen keus.

Mits je voeding op orde kan je hier wel wat kilo's op pakken

Succes

yoweatowe zei:
geachte sporters, ik ben al een tijdje aan het fitnessen en heb besloten om een kuur te beginnen. Het doel: droge spiermassa (4 kg in 5 weken), ik dacht zelf aan 40 milgram anavar per dag en 30 milgram winstrol beide oral. Is dit verstandig??? Ik eet voldoende eiwitten, (2 shake pd, kwark, eitjes etc) vitamine, etc.
Fitness en steroiden:scratch:
Waar moet dat heen...

als je eens serieus gaat trainen en vreten ipv 'fitness en een shakie' kom je meer aan dan dat kuurtje dat je gepland hebt ze.

Terug
Naar boven