XXL Nutrition

Anavar kuur (hoge gevoeligheid)

Balendin

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m50
Beste DBB's,

'Kennismaking kuur' ;)
De reden dat ik voor Anavar heb gekozen is omdat ik extreem gevoelig ben voor eigenlijk alles(Cafeïne, DMAA, alcohol etc...) noem het maar op. Daarom wil ik eerst een milde kuur gaan doen, en dan wanneer ik geen side-effects krijg. Na de zomer de spuit er in zetten indien alles naar behoren gaat. Ik weet dat Anavar kwa prijs niet alles is wat je ervoor terug krijgt, maar geld maakt mij niet uit en waarschijnlijk zal het wel goed genoeg aanslaan bij mij.

1-6wk Anavar 70mg
Nakuur: Nolvadex 2 weken 20mg

Geld is niet zo van belang dus daarom toch de nakuur???

leeftijd:22(leeftijd van profiel klopt niet krijg het niet verandert)
Stats: 80kg 173cm 10,5%
Hoe lang train je: 3 jaar serieus dan, 4-5x in de week.
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 16 kilo
Voedingschema: Momenteel cleanbulk: 100g vet, 400Kolhy en 200Eiwitten
Wat je wilt bereiken met deze kuur?: 2-3 kilo lean mass aankomen en 1+-% dalen met vet.

Commentaar en is het haalbaar?

PS. Ben een bekende op DBB maar vanwege privacy redenen nieuw account aangemaakt.

Laatst bewerkt:
Dus stel je krijgt geen sides van Anavar betekent dit dat je geen sides krijgt van Testosteron

logisch...

Ik had best leuke resultaten hoor met anavar en dat al op 40mg, 2e kuur sloeg bij mij niet meer aan op 60mg dus eerste keer op 70mg moet zeker wel resultaat geven.. maar nakuur op 50mg?? waarom geen 20mg of typo?
op 40mg had ik ca 3kg er bij en ca 1% bf eraf..

nakuur 20mg

• Topic Starter Topic Starter
Beste DBB's,

'Kennismaking kuur' ;)
De reden dat ik voor Anavar heb gekozen is omdat ik extreem gevoelig ben voor eigenlijk alles(Cafeïne, DMAA, alcohol etc...) noem het maar op. Daarom wil ik eerst een milde kuur gaan doen, en dan wanneer ik geen side-effects krijg. Na de zomer de spuit er in zetten indien alles naar behoren gaat. Ik weet dat Anavar kwa prijs niet alles is wat je ervoor terug krijgt, maar geld maakt mij niet uit en waarschijnlijk zal het wel goed genoeg aanslaan bij mij.

1-5wk Anavar 70mg
Nakuur: Nolvadex 2 weken 20mg

Geld is niet zo van belang dus daarom toch de nakuur???

leeftijd:22(leeftijd van profiel klopt niet krijg het niet verandert)
Stats: 80kg 173cm 10,5%
Hoe lang train je: 3 jaar serieus dan, 4-5x in de week.
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 16 kilo
Voedingschema: Momenteel cleanbulk: 100g vet, 400Kolhy en 200Eiwitten
Wat je wilt bereiken met deze kuur?: 2-3 kilo lean mass aankomen en 1+-% dalen met vet.

Commentaar en is het haalbaar?

PS. Ben een bekende op DBB maar vanwege privacy redenen nieuw account aangemaakt.

Rijke stinkerd!

en al beetje resultaten geboekt?

5 weken op 70mg? Hmmm..... Verder slechte kennismaking ;)

Mijn trainingsmaatje is bezig met zijn eerste kuur, een anavar only kuur.
Hij zit momenteel in zijn 4e week van de 7/8, 1-2 week 50 mg 2-3 week 60 mg.
Maar hij merkt er nog niets van zegt hij, hij gaat ook nog niet vooruit qua kracht.
Terwijl iemand anders in de sportschool met dezelfde anavar er echt goed op gaat.
Waar kan dat aan liggen?

Hij bulkt tijdens de kuur en wil na de kuur beginnen met cutten.
Ik heb hem gezegd dat hij langer door moet bulken omdat hij anders zijn gains verliest maar hij gelooft me niet, vandaar deze post.

Maar hij merkt er nog niets van zegt hij, hij gaat ook nog niet vooruit qua kracht.
Terwijl iemand anders in de sportschool met dezelfde anavar er echt goed op gaat.
Waar kan dat aan liggen?

Ik heb hem gezegd dat hij langer door moet bulken omdat hij anders zijn gains verliest maar hij gelooft me niet, vandaar deze post.

Fake. Na 4 weken hoor je al redelijk hard te gaan op een oral.

Waar kan dat aan liggen?

Zou persoonlijk niet in bulk gebruiken.
Komt meer tot zyn recht als afsluiting in cut cycle icm deftig dieet + nodige cardio etc.
Maar goed als het var only is dan zou je na 2 weken toch wat harder moeten staan.

Terug
Naar boven