Balendin
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m50
Beste DBB's,
'Kennismaking kuur'
De reden dat ik voor Anavar heb gekozen is omdat ik extreem gevoelig ben voor eigenlijk alles(Cafeïne, DMAA, alcohol etc...) noem het maar op. Daarom wil ik eerst een milde kuur gaan doen, en dan wanneer ik geen side-effects krijg. Na de zomer de spuit er in zetten indien alles naar behoren gaat. Ik weet dat Anavar kwa prijs niet alles is wat je ervoor terug krijgt, maar geld maakt mij niet uit en waarschijnlijk zal het wel goed genoeg aanslaan bij mij.
1-6wk Anavar 70mg
Nakuur: Nolvadex 2 weken 20mg
Geld is niet zo van belang dus daarom toch de nakuur
leeftijd:22(leeftijd van profiel klopt niet krijg het niet verandert)
Stats: 80kg 173cm 10,5%
Hoe lang train je: 3 jaar serieus dan, 4-5x in de week.
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 16 kilo
Voedingschema: Momenteel cleanbulk: 100g vet, 400Kolhy en 200Eiwitten
Wat je wilt bereiken met deze kuur?: 2-3 kilo lean mass aankomen en 1+-% dalen met vet.
Commentaar en is het haalbaar?
PS. Ben een bekende op DBB maar vanwege privacy redenen nieuw account aangemaakt.
'Kennismaking kuur'

De reden dat ik voor Anavar heb gekozen is omdat ik extreem gevoelig ben voor eigenlijk alles(Cafeïne, DMAA, alcohol etc...) noem het maar op. Daarom wil ik eerst een milde kuur gaan doen, en dan wanneer ik geen side-effects krijg. Na de zomer de spuit er in zetten indien alles naar behoren gaat. Ik weet dat Anavar kwa prijs niet alles is wat je ervoor terug krijgt, maar geld maakt mij niet uit en waarschijnlijk zal het wel goed genoeg aanslaan bij mij.
1-6wk Anavar 70mg
Nakuur: Nolvadex 2 weken 20mg
Geld is niet zo van belang dus daarom toch de nakuur

leeftijd:22(leeftijd van profiel klopt niet krijg het niet verandert)
Stats: 80kg 173cm 10,5%
Hoe lang train je: 3 jaar serieus dan, 4-5x in de week.
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 16 kilo
Voedingschema: Momenteel cleanbulk: 100g vet, 400Kolhy en 200Eiwitten
Wat je wilt bereiken met deze kuur?: 2-3 kilo lean mass aankomen en 1+-% dalen met vet.
Commentaar en is het haalbaar?
PS. Ben een bekende op DBB maar vanwege privacy redenen nieuw account aangemaakt.
Laatst bewerkt: