Fitness Seller

Anavar only of stromba

Bezoekers in dit topic

KeutelForce

Cool Novice
Lid geworden
18 apr 2013
Berichten
148
Waardering
10
Hey dbb people
Ik zat te denken aan een kuur van 3 weken stromba 50mg en 3 weken anavar 60mg
Of zou ik gewoon voor 6 weken anavar gaan ?

Waar bereik ik meer mee ?
 
:roflol:

Volgens mij zit er een keutel dwars bij OP :rolleyes:
 
Ik ga voor 6 weken ana only en ass is ass weet ik miss typte ik het verkeerd dan

Ik zit op deze site om dingen te leren anders vraag ik het niet -.-
Als ik adviezen gaf is het uit ervaring wat ik weet van mijn broer en mijn vader die ook regelmatig kuren.....
 
Laatst bewerkt:
een oral kuur bestaat uit 6 weken....3 weken winny en 3 weken anavar WTF??????
 
Voor 6 weken anavar ben je ong 130-150 euro kwijt. Dat is bijna een test-e 500 mg kuur van 12-14 weken man. Als je niet durft te injecteren zou ik geen AAS gebruiken.
 
Voor 6 weken anavar ben je ong 130-150 euro kwijt. Dat is bijna een test-e 500 mg kuur van 12-14 weken man. Als je niet durft te injecteren zou ik geen AAS gebruiken.
Ditttttttttt!

De meesten proberen altijd wel eerst oral only, maar vanaf de eerste spuit vind je er gelijk niks meer aan :p.

@TS: als je vader en broer dan toch kuren, zou je dit topic niet geopend hebben, wat jij vraagt is echt basis

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 07:02 ----------

Overigens ben je 20. Te jong dus. Admins, do your thing :D
 
Omdat het mijn 1e kuur is hou ik het bij anavar
Btw test e je natuurlijke testo productie flink onderdrukt

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 08:40 ----------

een oral kuur bestaat uit 6 weken....3 weken winny en 3 weken anavar WTF??????

Ik weet ook dat een kuur oral 6 weken is ..... Maar ventje bij mij uit de gym had 3 weken anavar 3 weken stromba hij ging er goed op zij die
Ikzelf heb besloten voor gewoon een anavar only zie me vorige reactie...
 
Laatst bewerkt:
6 weken Anavar onderdrukt niet natuurlijk... :rolleyes:
 
Als ik adviezen gaf is het uit ervaring wat ik weet van mijn broer en mijn vader die ook regelmatig kuren.....

Blijkbaar hebben jullie gezamenlijk 1 IQ in huize keutelforce?
J/k maar in ieder geval zegt het genoeg over de parate kennis in je familie als je met zulke basale vragen komt, dat je dan ook nog adviezen durft te geven in andere AAS gerelateerde topics is -naar mijn mening- helemaal het toppunt van ignorantie en banwaardig.

Ik zit op deze site om dingen te leren anders vraag ik het niet -.-

Hier is het de bedoeling dat je leert door te lezen en als je dan nog vragen hebt open je een topic.
Niet andersom dus, snap je wel?


Omdat het mijn 1e kuur is hou ik het bij anavar
Btw test e je natuurlijke testo productie flink onderdrukt

Ik weet ook dat een kuur oral 6 weken is ..... Maar ventje bij mij uit de gym had 3 weken anavar 3 weken stromba hij ging er goed op zij die
Ikzelf heb besloten voor gewoon een anavar only zie me vorige reactie...

Nou succes dan maar!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
6 weken anavar onderdrukt ook maar niet zo zeer dan test e heb ik op forum gelezen...

Was mijn advies wat ik hem gegeven had verkeerd dan ???

Hoe kun jij iemand primo injects in plaats van deca gaan adviseren?
In de eerste plaats was het in dit geval een belachelijk en waardeloos k*tadvies en ten tweede heb jij zelf generlei ervaring met zelfs ook maar 1 van deze stoffen dus waarop baseer jij je raadgevingen?
 
Me broer en me pa vondt deca maar niks veel bijwerkingen en weinig gains
Primo was een ander verhaal
Ik zal geen advies meer geven :)
 
Seems legit.:roflol:

Anyway ik ben out, nogmaals succes ermee!
 
6 weken anavar onderdrukt ook maar niet zo zeer dan test e heb ik op forum gelezen...

Was mijn advies wat ik hem gegeven had verkeerd dan ???
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-fina-leverbescherming-336597/


Serieus als je kennis van aas zo tekort schiet doe dan niks en ga eerst nog een paar jaar serieus trainen en je verdiepen in de materie..

Als je dan toch zo nodig wil kuren doe dan winstrol 40mg p/d 6 weken, is meer dan zat om mee te beginnen. Niet op of afbouwen, gewoon dit. Alleen zoals gezecht kan je beter helemaal niks doen.

BTW 20jr zie ik nu, dus wacht nog maar even ;)
 
Omdat het mijn 1e kuur is hou ik het bij anavar
Btw test e je natuurlijke testo productie flink onderdrukt

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 08:40 ----------



Ik weet ook dat een kuur oral 6 weken is ..... Maar ventje bij mij uit de gym had 3 weken anavar 3 weken stromba hij ging er goed op zij die
Ikzelf heb besloten voor gewoon een anavar only zie me vorige reactie...
een oral begint pas te werken in week 2/3 en dan wil jij al stoppen en beginnen met de volgende......mijn volgende kuur word 1 week oxy, 2 weke dianabol 1 week winstrol en 2 weke nolva
 
een oral begint pas te werken in week 2/3 en dan wil jij al stoppen en beginnen met de volgende......mijn volgende kuur word 1 week oxy, 2 weke dianabol 1 week winstrol en 2 weke nolva

Ik weet niet wat voor orals jij neemt??
 
een oral begint pas te werken in week 2/3 en dan wil jij al stoppen en beginnen met de volgende......mijn volgende kuur word 1 week oxy, 2 weke dianabol 1 week winstrol en 2 weke nolva

Winstrol werkt bijna direct en na 1 week begin je de krachtgains te merken..

Waarom denk je dat dianabol of winstrol vaak als kickstart gebruikt word in test kuren?
 
Ik weet niet wat voor orals jij neemt??

Heb ooit stroma genomen en merkte de kracht/ gains in week 2/3. Of werkt winstrol na 6 uur bij jou al ?
 
Heb ooit stroma genomen en merkte de kracht/ gains in week 2/3. Of werkt winstrol na 6 uur bij jou al ?

Ik kan alleen maar spreken over de orals die ik heb genomen en daarvan merk ik na een paar dagen de werking. In de loop v/d 1e week knalt kracht ook met sprongen vooruit.

Winny nog nooit geprobeerd overigens, maar volgens mij is er weinig verschil tussen Winny & Epistane.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 11:27 ----------

Winny = 7β-Hydroxy-17-methyl- 5α-androstano[3,2-c]pyrazole
Epistane = 2a,3a-epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol

Qua werking kun je op beiden zeer goed gainen en krijg je een hardere look, krachtgains en more vains :)
 
Back
Naar boven