Fitness Seller

Anavar only - vrouw

miszfitness

Novice
Waardering
2
Lengte
1m65
Massa
53kg
Vetpercentage
10%
Hoii,,

Ik heb me aangemeld voor dit forum omdat ik van plan ben anavar only te nemen. Lees wel is mee op dit forum.

Stats:
165
53 KG
10%

schema:
week 1:

dag 1 t/m 3 10 mg. per dag
dag 4 t/m 7 20 mg. per dag

week 2 t/m 5: 40 mg. per dag

week 6:

dag 1 t/m 3 20 mg. per dag

dag 4 t/m 7 10 mg. per dag

Voeding:
Ochtend, tussen 09:00 / 12:00
0,75l fruitontbijt
0,50l Brinta + wheyshake
1 Banaan
2 eierkoeken

Middag, tussen 12:00 / 17:00
+/- 6 a 8 Boterhammen kipfile of pindakaas
0,5l Kwark
2 eierkoeken
1 Banaan

Avond. tussen 17:00 / 00:00
4 Boterhammen Pindakaas / kipfile
2 borden warm eten ( Nasi of Macaroni of aardappelen/vlees/groenten )
1 banaan
2 eierkoeken
2 whey shakes
0,5l Kwark

Laatst bewerkt:
Uh ja. Geen 40mg nemen als je een vrouw bent. En op en afbouwen is niet nodig

10 mg voor een vrouw is meer dan genoeg ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen 40 mg gram nemen als vrouw?

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het trouwens met nolvadex? kan ik dat als vrouw wel gewoon veilig gebruiken?

10 mg voor een vrouw is meer dan genoeg ;-)
Dit.

En nolvadex is onnodig, je hebt geen HPTA he. Bij tekenen van vermannelijking gelijk de kuur staken.

Ik zet overigens m'n vraagtekens bij je vetpercentage van 10% als vrouw zijnde, dat is echt heel laag, hoe heb je dit gemeten?

Laatst bewerkt:
Nolva lijkt me niet nodig als vrouw zijnde. Word bij mannen voornamelijk gebruikt om de eigen test productie weer op niveau te krijgen.

Vrouwen maken ook test aan dus als haar test niet meer word aangemaakt dan (wat me zeer sterk lijkt met var maar oke)

Vrouwen en var, begin maar eens met 10mg en max 20mg

5-10 mg is genoeg voor een vrouw 15mg is echt de max.

Vrouwen maken ook test aan dus als haar test niet meer word aangemaakt dan (wat me zeer sterk lijkt met var maar oke)

Vrouwen en var, begin maar eens met 10mg en max 20mg
Oh ja, je moet je bijnier zeker opstarten door je LH en FSH weer te boosten ofzo d.m.v. een SERM zzzzzzzz

sinds waneer hebben vrouwen ballen dan

Wtf? Een vrouw maakt ook testosteron aan, al is dat vele malen minder dan bij een man.Test is het belangrijkste mannelijke geslachtshormoon oftewel androgeen. Testosteronconcentraties in bloed zijn voor de puberteit laag en stijgen tijdens de puberteit naar volwassen waarden. Bij vrouwen zijn de testosteron concentraties veel lager dan bij mannen. Bij hen wordt ongeveer 30% door de ovaria en de rest door de bijnieren geproduceerd.

Laatst bewerkt:
Je eet meer dan mij met jou 53kg???

Alleen mijn ontbijt is steviger..

Groeien vrouwen echt op 10mg/20mg??

I am jelly!

eve offtopic ben jij dat op je avatar?

hoe zit het trouwens met nolvadex? kan ik dat als vrouw wel gewoon veilig gebruiken?

Ja, mijn vrouw slikt het al jaren (ex borstkanker patient)

Nolva lijkt me niet nodig als vrouw zijnde. Word bij mannen voornamelijk gebruikt om de eigen test productie weer op niveau te krijgen.

Nee, het wordt gebruikt om tijdens je heropstart van je test, de vrouwelijke hormonen
niet de overhand te laten krijgen. En dus weg gains + man boobs erbij (kort door de bocht)
Dus een oestrogeen blocker zeg maar.

Ik geef je geen 10% op de foto's, waarmee heb je gemeten. verder is anavar een goede keuze.

Heb je nog info over aantal trainingsjaren?

Terug
Naar boven