MuscleMeat

anavar only

brakke234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Vetpercentage
10%
mijn beste maat is ook 18 jaar ma hij wilt anavar only doen. zijn stats zijn 172 en 74 kg 9 % bf.
Is het verstandig om in zijn plaats te kuren ? en moet hij daarbij na kuren hij zei dat hij 50 mg per dag ging doen . zelf vindt ik het niet slim omdat hij al redelijk goede stats heeft. graag jullie mening

Je mag hier nog niet posten.
En nee, niet slim.

Indd.
Anavar only is gay

mijn beste maat is ook 18 jaar ma hij wilt anavar only doen. zijn stats zijn 172 en 74 kg 9 % bf.
Is het verstandig om in zijn plaats te kuren ? en moet hij daarbij na kuren hij zei dat hij 50 mg per dag ging doen . zelf vindt ik het niet slim omdat hij al redelijk goede stats heeft. graag jullie mening

Je kan beter wachten met kuren want 18 jaar is gewoon te jong. Alles in je lichaam is nog in ontwikkeling en bovendien maak je zelf nu belachelijk veel testosteron aan.
Ik vind je stats nou niet bepaald goed. Je zal er misschien redelijk uit zien omdat je kort van stuk bent, maar dat kan makkelijk veel beter.
Als je nu eerst nog ff 2-3 jaartjes flink bouwt weeg je tegen je eerste kuur zeker 90 kilo als je je best doet.

Terug
Naar boven