MuscleMeat

Anavar moment inname

• Like
Waarderingen: K82
Hallo ik ben vandaag begonnen met een anavar only kuur oraal,
Ik wou beginnen met de eerste week 3per dag 30(mg) dus en daarna 50 5stuks dus echter wil ik wijzer worden over hoe ik die 5 ga moeten verdelen ik neem nu smorgens smiddags savonds maar hoe verdeel ik er 5 omdat ik me heb laten vertellen datje wel telkens de zelfde hoeveelheden moet binnenkrijgen?

Mijn 2e vraag is is het verstandig om liver en organ defender te pakken tijden de kuur? Zo ja welk moment van de dag en hoeveel
#richpiana
Je begint al en komt dan met de vragen….?🤣

Verdelen kan maar 30mg ga je weinig van merken dus je kan beter niks doen of zoals @Bullshark zegt test prikken. Bij kuren moet je ook geen p*ssy zijn en gewoon prikken klaar….

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
als je dit nu eerst leest, dan weet je toch genoeg ?
Oke thanks kunje me misschien die afkortingen van alles even vol uit schrijven ik ken die benamingen allemaal niet
Trouwens het drukkende gevoel op de lever is dat normaal? Als je anavar neemt? Ik heb het sinds gisteren na het innemen van anavar

Er is ook een orale variant, kun je googlen maar ik krijg het idee dat je persé niet wilt injecteren.

Heeft dit een reden?
Ik wil zeker injecteren alleen heb ik niemand in mijn omgeving die verstand heeft van dit

Ik wil zeker injecteren alleen heb ik niemand in mijn omgeving die verstand heeft van dit
Aaaaaaah dan ben je hier aan het juiste adres. Je hebt al wat tips kunnen lezen van oa @Bullshark

Ga je zelf ook eens verdiepen in dit onderwerp, er is genoeg info te vinden op dit forum, lees de sticky's en gebruik ook vooral de zoekfunctie.
Alles wat wilt weten kun je vinden op dit forum.

Hier is ervaring en kennis genoeg aanwezig.

Succes!

Aaaaaaah dan ben je hier aan het juiste adres. Je hebt al wat tips kunnen lezen van oa @Bullshark

Ga je zelf ook eens verdiepen in dit onderwerp, er is genoeg info te vinden op dit forum, lees de sticky's en gebruik ook vooral de zoekfunctie.
Alles wat wilt weten kun je vinden op dit forum.

Hier is ervaring en kennis genoeg aanwezig.

Succes!

Thanksss

Testosteron E = Enantaat. trage lange ester. 2x pw prikken
Testsoteron C = Cypionaat , zelfde als boven
Sustanon is een testosteronmengsel van verschillende esters. minimaal 2x pw prikken

Ik zou ten eerste vanaf nu nooit meer aan zoiets beginnen zonder dat je weet hoe het in elkaar zit, zoals de andere al hebben gezegd is simpel weg 300mg Test als startdosering hartstikke prima die anavar kan je gewoon weglaten.

Het "drukkende gevoel op je lever" lijkt me placebo? Anders is het zoals al vermeld zeker niet normaal.

Voor het injecteren 18-21g (Gauge) optreknaalden en 27-29g zetnaalden bestellen, ik backfill normaal insulin pins. (Kan je genoeg video's over vinden, net zoals hoe je de injecties zelf uit moet voeren voor de gekozen plek)
Dit kan je allemaal halen op de website van Merkala (Wellicht hebben andere nog een betere website voor je)
Zorg dat je je injecties zo frequent mogelijk maakt en zorg dat je daadwerkelijk weet hoeveel CC er in je spuit/naald moet zitten om een bepaalde dosering per injectie aan te houden.

Altijd goed om bloedwerk te doen.

Allerbelangrijkste om in je hoofd te houden dat dit geen simpele beslissing is en ondanks dat in veel gevallen, vooral bij kort gebruik van AAS (Androgenic Anabolic Steroids) er niet heel veel permanente schade zal plaatsvinden. Je moet bij het starten van AAS altijd in je hoofd houden dat je voor altijd je natuurlijke productie kan verlagen, in de ergere gevallen zal je daardoor voor de rest van je leven TRT (Testosterone Replacement Therapy) moeten gebruiken, verder natuurlijk nog de talloze andere risico's waar je rekening mee zal moeten houden.

Ik zal vast nog veel dingen gemist hebben maar zo heb je in ieder geval nog wat aaanvulling op de andere adviezen

EDIT: Als je toch je anavar only doorzet is het bij mannen aan te raden om de gehele dosis preworkout te nemen, het heeft alleen bij vrouwen echte meerwaarde om de dosering te verdelen afaik

Laatst bewerkt:
Sustanon is een testosteronmengsel van verschillende esters. minimaal 2x pw prikken
Als kleine aanvulling hierop, het is alsnog positief om een hogere "prikfrequentie" te hebben
En dat je beter van de blends kan wegblijven, en als je het wel neemt de juiste injectiefrequentie voor de kortste ester aanhouden

Als kleine aanvulling hierop, het is alsnog positief om een hogere "prikfrequentie" te hebben
En dat je beter van de blends kan wegblijven, en als je het wel neemt de juiste injectiefrequentie voor de kortste ester aanhouden
hoeft niet. 250mg/ml zit er maar 30mg prop in !

elke dag prikken is sowieso meest stabiel ook C en E

Ook die 30mg prop kan natuurlijkschommelingen veroorzaken, denk overigens dat wat ik zei vooral relevant is bij de hogere doseringen, maar ook zoals je zegt is elke dag nog altijd het meest stabiele ongeacht de ester.

Om het simpel te houden zou ik iig geen blends aanraken

Afvallen is dieet, meer niet. Men maakt het allemaal te ingewikkeld tegenwoordig. Als je roept dat je constant op dieet zit snap ik niet dat je dit niet zelf kan bedenken en je gewoon x weken/maanden (adhv je shape) onder onderhoud moeten eten.

Het is zo simpel.

Gewoon in de ochtend. op deze dosis ga je echt geen verschil merken wanneer je inneemt.

Maar anavar is gewoon zonde van je geld, en je verneukt je lipiden er mee !

300mg Test E/C/Sust EW en klaar is klara. 2 vials opmaken
Inderdaad EN ik ben bijna zeker dat de "anavar" die je vandaag koopt bij je ug dealer no way anavar is van 20jaar geleden heel veel krijg gewoon winstrol. Je lever is echt meer waard, anavar gebruiken pro's soms nog in de prep maar zou het niet aanraden je gaat er echt niet zoveel aan hebben tegenover de damage het doet.

Inderdaad EN ik ben bijna zeker dat de "anavar" die je vandaag koopt bij je ug dealer no way anavar is van 20jaar geleden heel veel krijg gewoon winstrol. Je lever is echt meer waard, anavar gebruiken pro's soms nog in de prep maar zou het niet aanraden je gaat er echt niet zoveel aan hebben tegenover de damage het doet.

Hallo ja ik ben na 1 dag al gestopt door de druk op de lever.

Laatst bewerkt door een moderator:

Sustanon only is dus het beste om mee te starten als beginner want in sustanon zitten 4 soorten esthers

• Like
Terug
Naar boven