XXL Nutrition

Anavar only

Ik zou in een bulk niet te veel vetten nemen maar >50% van de kcal's uit carbs halen. Carbs drukken de cortisolspiegel en zorgen i.c.m. eiwitten voor een anabole boost. Ongelimiteerd eiwitten eten is ook overbodig denk ik. 40 gram goede kwaliteitseiwitten uit vlees, vis, melk of shakes per 3 uur is toch wel het maximum wat een lichaam aankan en meer eten dan dat geeft alleen maar een verzadigd gevoel en niet extra spiermassa.

Ik zou in een bulk niet te veel vetten nemen maar >50% van de kcal's uit carbs halen. Carbs drukken de cortisolspiegel en zorgen i.c.m. eiwitten voor een anabole boost. Ongelimiteerd eiwitten eten is ook overbodig denk ik. 40 gram goede kwaliteitseiwitten uit vlees, vis, melk of shakes per 3 uur is toch wel het maximum wat een lichaam aankan en meer eten dan dat geeft alleen maar een verzadigd gevoel en niet extra spiermassa.
Heb je een onderzoek wat aangeeft dat je in een cycle ook niet meer dan 40 gram eiwitten kan verwerken? Aangezien AAS de eiwitsynthese verhoogd, kan ik me voorstellen dat je meer eiwitten op kan nemen. Daarnaast lijkt het me inderdaad niet heel erg van belang dat je veel vetten eet, want je hebt immers geen maximale testosteronproductie nodig (dit wordt zelfs platgelegd).

Laatst bewerkt:
Heb je een onderzoek wat aangeeft dat je in een cycle ook niet meer dan 40 gram eiwitten kan verwerken? Aangezien AAS de spiersynthese verhoogd, kan ik me voorstellen dat je meer eiwitten op kan nemen. Daarnaast lijkt het me inderdaad niet heel erg van belang dat je veel vetten eet, want je hebt immers geen maximale testosteronproductie nodig (dit wordt zelfs platgelegd).

Bij anavar juist niet.
Oxandrolone heeft ook weinig effect op de natuurlijke hormoonproductie van het lichaam. De negatieve feedback werd zeer gering bevonden, wat betekent dat tijdens het korte termijn gebruik geen onderdrukking van gonadotropin releasing hormoon (GnRH, start van de natuurlijke testosteron productie) werd vastgesteld. Dit betekende dat ongeacht welke winst er gemaakt werd, hoe weinig het ook was, het zeer eenvoudig te behouden was na de kuur.

bron:http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar

Bij anavar juist niet.
Oxandrolone heeft ook weinig effect op de natuurlijke hormoonproductie van het lichaam. De negatieve feedback werd zeer gering bevonden, wat betekent dat tijdens het korte termijn gebruik geen onderdrukking van gonadotropin releasing hormoon (GnRH, start van de natuurlijke testosteron productie) werd vastgesteld. Dit betekende dat ongeacht welke winst er gemaakt werd, hoe weinig het ook was, het zeer eenvoudig te behouden was na de kuur.

bron:http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anavar
Goed punt. Bij alleen anavargebruik zul je dus nog steeds aan je vetbehoeftes willen voldoen. Anavar verhoogt de eiwitsynthese niet? Lijkt me sterk, heb je daar een bron van?

Goed punt. Bij alleen anavargebruik zul je dus nog steeds aan je vetbehoeftes willen voldoen. Anavar verhoogt de eiwitsynthese niet? Lijkt me sterk, heb je daar een bron van?

Heb verder geen info over anavar en het verhogen van de eiwitsynthese maar als ik logisch nadenk dan zal het heus wel zo zijn dat elke steroide mits het echt is zijn eigen unieke eigenschappen zal hebben wat proteinesynthese betreft, meer kan ik er nie over zeggen:)

Alle aas verhogen de eiwitsynthese, dat gebeurd nu eenmaal nadat een molecuul interacteert met de androgeenreceptor en deze activeert. De sterkte hiervan hangt van de activiteit af van het molecuul op de receptor.

En anavar heeft een vrij grote anabole waarde, op papier groter dan testosteron in vivo.

Heeft de OP de kuur al begonnen of afgerond? Ben benieuwd naar de resultaten

Heb je een onderzoek wat aangeeft dat je in een cycle ook niet meer dan 40 gram eiwitten kan verwerken? Aangezien AAS de eiwitsynthese verhoogd, kan ik me voorstellen dat je meer eiwitten op kan nemen. Daarnaast lijkt het me inderdaad niet heel erg van belang dat je veel vetten eet, want je hebt immers geen maximale testosteronproductie nodig (dit wordt zelfs platgelegd).

Volgens mij verstoor je met AAS enkel het evenwicht van de anabole en katabole ratio waardoor je lichaam de kans krijgt om nieuwe spiermassa op te bouwen zonder verval van de oude spiermassa. Om eiwitsynthese te verhogen zou je in de hoek van metabolisme regulerende hormonen moeten kijken (schildklierhormonen). Die 40 gram stel ik vast op basis van een ruime gok aan de hand van een publicatie (met dank aan Big Cat) die stelt dat het menselijk lichaam 7-9 gram eiwit per uur kan verwerken. Iets meer eten om te compenseren voor een optimaal aminozuurprofiel en verminderde absorptie en je zou dan kunnen denken aan 40 en misschien 50 gram eiwit per 3 uur.

1st time poster here; Ben ook erg geinteresseerd in de resultaten. Ik zelf ben 40 en op zoek naar een vergelijkbare optie. Ik zoek geen grote resultaten, winst van 3/5 kilo zou al prima zijn, beetje strakker en hardere pump ook. Ik hoor graag meer..

dus jullie betalen minder dan 66 per potje?? wat een k*t dealer heb ik dan :mad:

Ik heb geen idee wat var precies moet kosten, maar voor een kuur van 8 weken op 80mg per dag kom ik uit op 250 euro voor alleen de var.

Terug
Naar boven