AndroidHealthClinic

Anavar only?

Bij ons in de gym drie 200+kg benchers die de 4 plate squat nog niet redden. Als ze uberhaupt al kunnen squatten :p

dus het is nu een non squatters afzeiktopic geworden :dunno:

Ik raad je geen anavar only aan. En stoer 200 deadlift. Als je sterk wilt worden moet je halotestingaan gebruike 50 mg 8 week lang.

Bij ons in de gym drie 200+kg benchers die de 4 plate squat nog niet redden. Als ze uberhaupt al kunnen squatten :p

Bij ons in de gym (is wel een Basic Fit, geen hardcore lokale gym vol met beesten) is er eentje die goed boven 200kg bench press doet.
Echter doet hij helemaal geen squats, en ook geen deadlift..

Onnodig en de voorkeur gaat uit naar andere oefeningen is zijn mening :)

Maarja voor ieder wat wils, tis ook niet verplicht om alles te trainen als je dat zelf niet wil ofc.

Ach het zijn mid 40-ers die al jaaaaren twee keer per dag trainen. Ze benchen gewoon graag. Toevallig kunnen ze wel door hun knie inderdaad niet zwaar squatten. Geen idee wat ze deden voordat ik in de gym kwam.

Bij ons in de gym (is wel een Basic Fit, geen hardcore lokale gym vol met beesten) is er eentje die goed boven 200kg bench press doet.
Echter doet hij helemaal geen squats, en ook geen deadlift..

Onnodig en de voorkeur gaat uit naar andere oefeningen is zijn mening :)

Maarja voor ieder wat wils, tis ook niet verplicht om alles te trainen als je dat zelf niet wil ofc.
Zolang hij benen traint is het goed imo.

Hallo wat vinden jullie van Anavar only kuurtje?

Of is het gewoon onzin om alleen anavar te gaan gebruiken?

Want volgens mij krijg je best veel kracht toename met Anavar?

Ik hoor het graag.
Ik heb een jaar geleden ook var kuurtje gedaan. 60mg/d voor 8 weken. Gewoon om te zien hoe mijn lichaam erop reageert. Zonder nakuur, het is maar anavar lol, je lichaam hersteld zelf van zoiets. Maar dat zal bij iedereen mss anders zijn. Ik heb nooit iets gemerkt achteraf. En over hoe slecht orals zijn... kan die dosis vergelijken met 2 pintjes bier per dag ivm toxiciteit op je lever dus dat valt wel mee.
2-3 kg bijgekomen en droger geworden. Dat droge gaat weer weg zonder dieet maar de kilos zijn gebleven. Kracht extra ja maar verwacht geen wonderen. Het best kan ik het effect omschrijven alsof je pre-workout niet uitwerkt, je hebt pomp en bent vasculairder op rustmomenten.

Zou het niet kunnen helpen om ietsje sneller te cutten? Daarvoor zou ik het gebruiken als ik op korte tijd wil cutten met niet al te veel spierverlies.
Weekje of 4-5 en dan niet met korte esters zodat je niet elke dag dient te prikken :D

Voetbal?

Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper

Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?

Als je op een anabolen subforum een topic aanmaakt en informatie opvraagt over anavar, dan begrijp je toch wel dat we ervan uit gaan dat je wilt gebruiken?

Stumpert.

Terug
Naar boven