- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Meestal ligt het daar niet aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal ligt het daar niet aan

Bij ons in de gym drie 200+kg benchers die de 4 plate squat nog niet redden. Als ze uberhaupt al kunnen squatten![]()
Bij ons in de gym drie 200+kg benchers die de 4 plate squat nog niet redden. Als ze uberhaupt al kunnen squatten![]()

Ach het zijn mid 40-ers die al jaaaaren twee keer per dag trainen. Ze benchen gewoon graag. Toevallig kunnen ze wel door hun knie inderdaad niet zwaar squatten. Geen idee wat ze deden voordat ik in de gym kwam.
Zolang hij benen traint is het goed imo.Bij ons in de gym (is wel een Basic Fit, geen hardcore lokale gym vol met beesten) is er eentje die goed boven 200kg bench press doet.
Echter doet hij helemaal geen squats, en ook geen deadlift..
Onnodig en de voorkeur gaat uit naar andere oefeningen is zijn mening
Maarja voor ieder wat wils, tis ook niet verplicht om alles te trainen als je dat zelf niet wil ofc.
Ik heb een jaar geleden ook var kuurtje gedaan. 60mg/d voor 8 weken. Gewoon om te zien hoe mijn lichaam erop reageert. Zonder nakuur, het is maar anavar lol, je lichaam hersteld zelf van zoiets. Maar dat zal bij iedereen mss anders zijn. Ik heb nooit iets gemerkt achteraf. En over hoe slecht orals zijn... kan die dosis vergelijken met 2 pintjes bier per dag ivm toxiciteit op je lever dus dat valt wel mee.Hallo wat vinden jullie van Anavar only kuurtje?
Of is het gewoon onzin om alleen anavar te gaan gebruiken?
Want volgens mij krijg je best veel kracht toename met Anavar?
Ik hoor het graag.
Voetbal?
Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper
Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?