AndroidHealthClinic

Anavar / oxandrolone

  • Topic starter Marco
  • Startdatum
  • Reacties 36
  • Weergaven 3K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ik zou een flinke dosis clen nemen en daarna tren om nog wat vocht te verliezen..hierbij zou ik geen koekjes eten maar alleen maar eieren.hopelijk heb je iets aan mijn tips!

Nee joh appeltjes dag icm met tren clen en t3 om de scherpen randjes er af te halen
 
Man lul toch niet zo stom. In de link die martina deelt geef ik aan dat ik eiwitshakes spuugzat ben en vraag om alternatieven.
Mijn macro's haal ik prima en consequent.

Dat er bij vrijwel elk nieuw topic meteen gezaagd wordt stoort me vreselijk inderdaad.
Ik wens jullie in ieder geval allemaal veel succes met sporten.
Maat, je kunt beter niet naar de anabolen grijpen met deze instelling. Het maakt degelijk uit hoe je aan je macros komt, en denk ook eens aan je micros die zijn net zo belangrijk kerel, en 5 a 7 % is niet haalbaar met een anavar kuurtje van 30MG voor 6 weken all zou je dieet top zijn.
 
Toevallig gisteren bij mijn PT geweest. Uiteraard ook over voeding gehad en verteld over de reacties hier.
Haar reactie was eigenlijk best duidelijk. Al eet jij de hele dag koekjes! haal je je macro's dan is het prima.
Lkker koekjes gaan eten zou aanraden 3500 kcal te pakken op eierkoeken en wafels van de Lidl. Lekker spiermassa gaine ten koste van je organen. Wat een goeie PT heb jij een echte vakidioot! Waarom ben je hier eigenlijk? Ben je niet open over je anavar gebruik tegen haar? Je wil haar zeker paaien met je super genetics lool
 
Lkker koekjes gaan eten zou aanraden 3500 kcal te pakken op eierkoeken en wafels van de Lidl. Lekker spiermassa gaine ten koste van je organen. Wat een goeie PT heb jij een echte vakidioot! Waarom ben je hier eigenlijk? Ben je niet open over je anavar gebruik tegen haar? Je wil haar zeker paaien met je super genetics lool


Echt triest dit mannen. Altijd iedereen afzeiken he?!
Zet jij lekker je spuitje kerel en laat anderen in hun waarde.
 
Echt triest dit mannen. Altijd iedereen afzeiken he?!
Zet jij lekker je spuitje kerel en laat anderen in hun waarde.

En slik jij maar lekker je anavar pilletjes
 
Vraag dan ook niet om advies eppo
 
Doe ik zeer zeker.

BoilingBitterAtlasmoth-max-1mb.gif
 
Echt triest dit mannen. Altijd iedereen afzeiken he?!
Zet jij lekker je spuitje kerel en laat anderen in hun waarde.
Gast jij loopt naast je schoene. Hier advies vragen en dan met je geile PT gooien. Hou de schijn maar op. Ik hoef geen spuitje brengt mij niks. Dat je anavar wil maakt mij ook niet uit alleen je houding je arrogantie en je schijnheiligheid daar schijt ik op. Succes met je kuurtje. Volgende keer meer nederigheid tonen.
 
Gast jij loopt naast je schoene. Hier advies vragen en dan met je geile PT gooien. Hou de schijn maar op. Ik hoef geen spuitje brengt mij niks. Dat je anavar wil maakt mij ook niet uit alleen je houding je arrogantie en je schijnheiligheid daar schijt ik op. Succes met je kuurtje. Volgende keer meer nederigheid tonen.


Beste Ijzer,

Ik ben absoluut niet arrogant en als je me echt zou kennen zou je dat bevestigen.
Je hebt wellicht wel een punt als je zegt dat ik eigenwijs ben. Dat ontken ik dan ook niet.
Ik irriteer me mateloos aan sommige reacties hier ( net zoals sommigen zich aan mij irriteren ).
Wat me steekt is dat mijn PT meteen met de grond gelijk word gemaakt terwijl dit toch een gerenomeerde PT is.
tevens weet deze dat ik anavar gebruik.

Het is uiteraard niet zo dat ik mijn voeding afstem op koekjes lol.
Ik eet gevarieerd en mijn macro's kloppen elke dag exact.
tevens train ik kei maar dan ook echt keihard en skip ik geen enkele training.
Dat is wellicht ook de reden dat mijn PT ermee heeft ingestemd anavar als hulpmiddel te gebruiken.

De reacties van sommigen ( veelal dezelfde lui ) slaan kant nog wal.
Zo word in het ene topic iemand afgeraden orals te nemen ( lees de meest milde anabool ) en vervolgens in het volgende topic moet iemand zich volstouwen met spuiten.

Daar word ik nou moe van.


Ik wil bij deze mijn oprechte excuses aanbieden aan de mensen die zich aangevallen voelen maar dat absoluut niet verdienen.

p.s ook ik ben hier om nog meer te leren over bodybuilding en sups.
Het is nou niet zo dat ik om elke scheet bij mijn PT aan de lijn hang terwijl ik de beschikking heb over internet en zo'n mooi forum als deze.
 
Ik reageer vaak snel en bot maar ik ben ook maar een mens, heb wel goede bedoelingen. Ook mijn excuses en succes met je kuur iig.

Mijn tip is iig onder onderhoud eten. Je spierbehoud is met anavar namelijk prima. Dus door wat onder onderhoud te gaan val je mi. harder af zonder verlies van spiermassa. Dit geldt mi ook nog wel een week na je anavar kuur.
 
Ik reageer vaak snel en bot maar ik ben ook maar een mens, heb wel goede bedoelingen. Ook mijn excuses en succes met je kuur iig.

Mijn tip is iig onder onderhoud eten. Je spierbehoud is met anavar namelijk prima. Dus door wat onder onderhoud te gaan val je mi. harder af zonder verlies van spiermassa. Dit geldt mi ook nog wel een week na je anavar kuur.


Ha ijzer,

Mijn onderhoud is 3400KCAL en ben nu omlaag gegaan naar 3100KCAL.
Elke week volgt er nu een meting om te kijken wat het met me doet.
Bedankt voor de tip!

Tevens verandert van trainingsschema.
van 3 p/w full body naar 4x p/w upper body / lower body
 
Ik irriteer me mateloos aan sommige reacties hier ( net zoals sommigen zich aan mij irriteren ).
Ten dele begrijp ik je. Echter had je dit soort reacties kunnen verwachten als je je regelmatig op dit forum begeeft, veel gebruik maakt van de zoekfunctie en veel leest. Het zit hem vooral in die zoekfunctie en lezen..
Wat me steekt is dat mijn PT meteen met de grond gelijk word gemaakt terwijl dit toch een gerenomeerde PT is.
tevens weet deze dat ik anavar gebruik.
Dat heb je wellicht aan jezelf te danken door de manier waarop je 'Mijn PT zegt..." in de discussie gooit. Je vraagt iets, krijgt antwoorden welke je liever niet had (maar wel had kunnen verwachten) en verschuilt je vervolgens achter je PT.
Ik eet gevarieerd en mijn macro's kloppen elke dag exact.
tevens train ik kei maar dan ook echt keihard en skip ik geen enkele training.
Dat is wellicht ook de reden dat mijn PT ermee heeft ingestemd anavar als hulpmiddel te gebruiken.
Alhier de reden waarom jouw PT afgefakkeld wordt. Het is prima mogelijk (zeer snel) te cutten zonder anavar wanneer je je voeding op orde hebt. Een goede PT zorgt dat jouw voedingsschema op orde is en je resultaten behaalt zonder naar middelen als var te grijpen. Sterker, wanneer je serieus bezig bent met je training en voeding heb je die PT voor jouw huidige doel helemaal niet nodig. Je moet er alleen even wat tijd in stoppen en moeite voor doen.[/QUOTE]
De reacties van sommigen ( veelal dezelfde lui ) slaan kant nog wal.
Zo word in het ene topic iemand afgeraden orals te nemen ( lees de meest milde anabool ) en vervolgens in het volgende topic moet iemand zich volstouwen met spuiten.
Dat mag jij uiteraard vinden. Ja, er heerst hier soms een soort van arrogantie en ongeduld maar die is, wanneer je erover nadenkt (lees bijvoorbeeld gewoon de eerste 2 pagina's van de sectie 'Anabolen' door en verbaas je niet over de hoeveelheid 'domme' vragen) best begrijpelijk..
Er worden dingen aangeraden/afgeraden op basis van informatie welke mensen geven. Het is wel héél erg makkelijk om dit te roepen zonder context.
Daar word ik nou moe van.
Velen hier worden moe van continu dezelfde vragen van lieden die niet eens de moeite nemen zich in te lezen.

Ik wil bij deze mijn oprechte excuses aanbieden aan de mensen die zich aangevallen voelen maar dat absoluut niet verdienen.

p.s ook ik ben hier om nog meer te leren over bodybuilding en sups.
Het is nou niet zo dat ik om elke scheet bij mijn PT aan de lijn hang terwijl ik de beschikking heb over internet en zo'n mooi forum als deze.
Da's de juiste instelling. Lees je in, stel een voedingsschema samen mbt jouw doelen en ga aan de slag. Vallen en opstaan. Geen haast, ge


P.S.
Ik denk dat je in je frustratie over deze reactie heen hebt gelezen. Bedank je hem nog even voor de duw in de goede richting? ;)
Voeding bij anavar net zoals zonder anavar.
Je wil vet kwijtraken dus onder onderhoud eten zoals zonder anavar, 2500-2600-2700, wat jij wil, zo lang je maar blijft bijsturen.
Ik weet niet of dat realistisch is, maar met goed cutten kun je veel vet kwijtraken. Kom je dus vanzelf achter.

Zo tevreden?
 
Ik, hoop, dat jij hier ook snel weg bent met je fantasierijke topics en je volledig gebrek aan basiskennis. Vroeger was er ook het fitness forum, maar dat is wat te min voor van die pilletjes jongens als jou die anabolen nodig hebben op dit discutabel fysiek voor ocharme een paar kg te verliezen. Koekiemonster
 
Hey Grote jongen,

Je kunt er ook gewoon overheen proberen te lezen?

Verder een fijne dag nog
 
nee

Je kan beter eerst eens werken aan je voeding .....
https://forum.bodybuilding.nl/topics/moeite-met-kcal.420529/

'Tuurlijk heeft Oxandrolone een effect op je vetmassa, als je niet onnozel doet met je macros. Jongens toch, dit is toch al lang geweten. En jullie maar denken dat jullie shreddds enkel aan je dieet te wijten zijn;

Sorry (vooral dames) - maar jullie extreem droge buik is zéker mede aan al die 'Var te wijten.

Het 'verbrand' geen vet, maar heeft wel een actie via Insulinegevoeligheid en verhoging IGF-1. Het is zelfs aangetoond dat het VOORAL VET-REDUCEREND EFFECT HEEFT IN DE 'TRUNK REGION', buik en onderrug dus.

Another more recent study conducted in 2004 at the University of Southern California in the USA again confirmed the above findings. At a relatively low dose of 20mg every day, the men lost 1.8 kg of fat during a 12-week course of Anavar. Todays Anavar dosages for men seem to start at 40mg every day and some go as high as 100mg every day. 20mg every day is more of a female dose, although the Oxandrolone used in the 2004 US study will be very high quality pharmaceutical grade.

VAT = abdominal fat; SAT = subcutaneous fat; P thigh = fat on the hips; D thigh = fat on the upper legs, above the knee; P IMF = intramuscular fat in the trunk; D IMF = intramuscular fat in the arm and leg muscles.


anavarfatloss1.gif




https://www.steroidal.com/steroids-news/anavar-good-fat-loss/

https://watermark.silverchair.com/j...DCWMjEx8UAB6gJWsuJPjcfVCMk1rtB1bWHGQ1XBLMiQMw

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15472177
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven