Fitness Seller

Anavar poeder

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
STEL dat je anavar poeder heb. Kun je dan gewoon bijv. 50mg pure poeder in je mond gooien en doorslikken/spoelen met glas water?
Of meot je het eerst ff in een capsule stoppen en vul middel erbij doen?Ik lees vaak dat er vul middel in caps word gestopt. Is dat omdat het werkende ingrediënt beetje verdunt moet worden om bijv de maag te beschermen? Net als aspirine, dat dient ook met voedsel tegelijkertijd ingenomen te worden om maag irritatie (of maagzweer vorming) tegen te gaan.

Kortom, hoe nemen jullie oral poeders in?

kan idd gewoon in een glas sap mikken,no problem

hoe ga je dat afwegen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
capsules voor de helft vullen, afromen. Alle capsules vullen. Vervolgens hoeveelheid gram dat ik heb gedeeld door het aantal capsules en ik weet dan de dosering per capsule. :)
Of ik koop een weegschaal die tot .001 gram nauwkeurig is, vervolgens neem je 1 gram poeder, weeg je af in tien stukken. Dat deel je weer door 2, en je hebt 50mg..

weegschaap gaat je nooit lukken. Zelfs met 0.001 gram nauwkeurigheid kan je dosering alleen van de weegschaal afhankelijk dan verschillen van 40 tot 60mg. Laat staan de onnauwkeurigheden die nog komen kijken je uitvoering en dan nog 2x doen.

Als je het goed wilt doen zou je echt met vulmiddel moeten werken. Kan je vrijwel alles voor nemen. Zolang de vulmiddel even fijne stof is. Dus het is niet verstandig whey ofzo te gebruiken omdat dat heel grof is.

Iig je moet even berekenen welke verhouding aan vulmiddel en de stof zelf nodig hebt voor die dosering voor de desbetreffende capsules. En dan van beide stoffen de gelijke volume nemen en in paar stappen met elkaar mengen. Dus niet alles in een keer. Doe maar minstens 3 stappen. Dus bijv 10-10 daarna 20-20, daarna 40-40. Zodat je uiteindelijke product dan 80ml is die per ml op 50mg uitkomt.

De rekenwerk mag je zelf gaan doen heb ik geen zin in :P

afwegen kan, maar capsules maken is ook makkelijk.

Even kijken hoeveel gram in bv 50 caps gaat aan vulmiddel. dan je vulmiddel (whey/dextrose whatever) goed mixen met je anavar (even in de blender bv) en je cappies zijn top.

Heb het vroeger veel zelf gedaan maar vind het nu teveel werk. luie bber ;-)

Hehehe, idd super makkelijk

ik leg er altijd gewoon lijnen van...btje verdelen en je snuift zo 'n onsje weg in de week...
FF serieus...als je hele kleine caps pakt past er toch niet eens meer in dan 50mg...
Gewoon ff kijken welke caps psies groot genoeg zijn...of de helft er van...
10 lege caps wegen...vullen nog eens wegen...
Ff googlen...cappies kun je echt in alle maten krijgen...niet bij B.S. Sites als wapwinkel natuurlijk he!

Laatst bewerkt:
Is dit gewoon pure anavar zonder de nodige 17AA zooi erin?
Zo passeert hij niet eens je maag als het geen alky zooi inzit.

hmm, na even gestaard te hebben naar me zakje poeder. Realiseer ik me dat het iets moeilijker gaat worden dat gedacht.
Bedankt voor de tips iig. Ik ga morgen even uitvogelen hoe dit het beste te doen is (en het meest betrouwbaar).
Nee tis bewerkt. je kan het zo innemen..

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Ik heb nu 3gram poeder. Dus als ik nou gewoon vermeng met 147gram 'vulmiddel' melk poeder o.i.d.
In 150 gram zit 3000mg effectief spul. 2.5gram van de 150 is 1/60. Dus 3000/60= 50mg

dan pak ik dus per 2.5gram poeder dat ik pak, dat dus wel makkelijk is af te wegen is, 50mg anavar. Dat gooi je bij de shake ( of verdeel je over 2shakes per dag) en klaar is kees.

Laatst bewerkt:
Je kan het ook oplossen in alcohol.

En dan iedere keer schudden voordat je het optrekt met een spuit.

@knikker
Ja, dat hoorde ik ook. En dan telkens paar druppels alcohol tot je nemen?
Wat voor alcohol zou je hiervoor aanraden?

Gewoon wodka.

1ml kan echt geen kwaad.

ana is 17aa

De makkelijkste manier om het te doseren en goed te mengen is het oplossen in een vloeistof, dan even berekenen hoeveel mg per ml.. en klaar
Als je capsules gaat maken wordt het wat lastiger, omdat je er dan voor moet zorgen dat je of een utopisch goede weegschaal hebt of je zult moeten mengen met vulmiddel, maar het goed mengen is een stuk lastiger dan in vloeistof oplossen..

ja, dat dacht ik al. Maar ik dacht anders gooi in de poeder + vull middel. in een shakebaker. Na half uurtjes schudden ( ook op ze kop zodat niet alle lichtere bestands delen naar beneden zakken. ) hoort jhet ook wel goed te zitten toch?
Ik ga nog wel even verder kijken of dat met dat alcohol makkelijk gaat. Want uiteindelijk moet je natuurlijk ook de alcohol doseren. hoe bereken je hoeveel mg in 1 'druppel' zit.

Of zodanige hoeveelheid nemen dat 10ml alcohol ong 50mg anavar bevat? makkelijker te doseren.

@kriel, bedankt voor de link. zal straks even accountje aanmaken zodat ik kan inloggen op steroid.com "moet krama punten verdelen voordat ik het opnieuw aan je kan geven"

ja, dat dacht ik al. Maar ik dacht anders gooi in de poeder + vull middel. in een shakebaker. Na half uurtjes schudden ( ook op ze kop zodat niet alle lichtere bestands delen naar beneden zakken. ) hoort jhet ook wel goed te zitten toch?
Ik ga nog wel even verder kijken of dat met dat alcohol makkelijk gaat. Want uiteindelijk moet je natuurlijk ook de alcohol doseren. hoe bereken je hoeveel mg in 1 'druppel' zit.

Of zodanige hoeveelheid nemen dat 10ml alcohol ong 50mg anavar bevat? makkelijker te doseren.

@kriel, bedankt voor de link. zal straks even accountje aanmaken zodat ik kan inloggen op steroid.com "moet krama punten verdelen voordat ik het opnieuw aan je kan geven"

voorbeeld:
Je hebt 2 gram anavar (2000mg)
Je wilt porties van 40mg .... 2000mg/40mg = 50 (ml)...
Dus als je die 2 gram oplost in 50 ml vloeistof (eventueel met alcohol, dan lost het waarschijnlijk beter op..) heb je 50ml vloeistof a 40mg anavar per ml..

10ml a 50mg = 5mg per ml, dus per 5 mg anavar 1 ml vloeistof gebruiken..

Terug
Naar boven