MuscleMeat

Anavar poeder

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik ga het als volgt doen.

3gram poeder (kga nog voor de zekerheid even nawegen.. waarsch is het wat meer)
dat gaat in een glazen potje, samen met 60ml vodka 40%
Dus per ml, wat ik ga optrekken met een spuit, zal 50mg bevatten.
Dat drinken + naspoelen met iets, tzal wel niet heel fris smaken.

Bedankt voor de hulp.

oke, ik ga het als volgt doen.

3gram poeder (kga nog voor de zekerheid even nawegen.. waarsch is het wat meer)
dat gaat in een glazen potje, samen met 60ml vodka 40%
Dus per ml, wat ik ga optrekken met een spuit, zal 50mg bevatten.
Dat drinken + naspoelen met iets, tzal wel niet heel fris smaken.

Bedankt voor de hulp.
Berekening klopt volgens mij, veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
O, ik neem aan dat de houdbaarheidsdatum nadat het in alcohol is opgelost wel een behoorlijke tijd is of niet?

Anavar is altijd 17aa, anders is het geen anavar.

Ja dat klopt net zoals 1+1=2

Het ging eerder om een check.

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

Pas op dat je niet meer opstaat, hahahahahahahaha

Zeker nooit gehoord dat gasten een poeder vorm van een aas kopen terwijl er geen 17aa in zit. Draai je maar weer om en sta op, lachebekkie.

Ja dat klopt net zoals 1+1=2

Het ging eerder om een check.

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:25 ----------

Pas op dat je niet meer opstaat, hahahahahahahaha

Zeker nooit gehoord dat gasten een poeder vorm van een aas kopen terwijl er geen 17aa in zit. Draai je maar weer om en sta op, lachebekkie.

Ga eens een basisles chemie volgen. Ik denk dat je na 1 uur al doorhebt dat wat je zegt kant nog wal raakt.

Als het niet in je mogelijkheden de chemie achter een moleculestructuur te snappen, ga aub dan geen advies geven en ZEKER niet de grote Jan uithangen.

Ga eens een basisles chemie volgen. Ik denk dat je na 1 uur al doorhebt dat wat je zegt kant nog wal raakt.

Als het niet in je mogelijkheden de chemie achter een moleculestructuur te snappen, ga aub dan geen advies geven en ZEKER niet de grote Jan uithangen.

Ik vroeg het alleen aan om zeker te zijn van wat het is en of het wel gealkyleerd is.
Heb het nog later weer aangegeven om zeker van te zijn dat de TS wel inderdaad het juiste gear heeft.
En als je mensen wil afkraken doe je maar lekker ergens anders. Het nivo van begrip is weer gedaalt hier.
Bij een chemieles leer je ook trouwens dat je zelf goed moet weten wat er ineen reageerbuis zit en niet moet aannemen van een ander. Misschien zit er wel iets anders in, hoe weet jij dat nou zo zeker. Leg me dat eens uit.
En by the way, heb ik in dit topic advies gegeven of alleen iets gevraagd? Lees jij wel? Begrijp je wel wat je leest dan? Nee dus, want ik vroeg alleen maar iets. De grote Jan uithangen laat ik aan jou soort over die denken alles te weten. Beetje jammer dat je zo'n heethoofd met kortlontje bent en niet eens vraagt waarom ik die vraag stelde. Just to be sure. En aan die uitlatingen van jou heeft de TS niks aan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven