Fontaine
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 9%
Hai Allen,
Na een zeer lange tijd meelezen heb ik me eindelijk eens geregistreerd.
Ik ben 31, train al jaren (lees 10 jaar) zeer intensief en dit 6 dagen per week waarvan 4 dagen in de sportschool. Daarnaast doe ik 3 x per week aan hardlopen en dit ongeveer een 10tal km.
Vaak genoeg heb ik het forum gelezen m.b.t. de topics over kuurtjes, etc.
Al jaren ben ik me aan het oriënteren of wel of niet een kuur te nemen...
En gezien mijn lichaam na jaren sporten niet verder groeit met daarbij de juiste voeding en suplementen wil ik gaan voor een Anavar kuur.
En gezien mijn lichaam na jaren sporten niet verder groeit met daarbij de juiste voeding en suplementen wil ik gaan voor een Anavar kuur.
Ik weet (daar ik meerdere topics hierover heb gelezen) dat er nu heel veel forumleden me in dit topic gaan aanraden er maar meteen de spuit in te zetten... :-) echter dat wil ik niet.
Ik wil kijken wat dit start-kuurtje met me doet... en van daaruit erna verder kijken.Alleen heb ik er nog wat vragen bij qua dosis, nakuren of niet, welke Var... etc...
Ik lees soms dat mensen een dosis van 80gr per dag aanraden en dit 6 weken lang... maar dat vind ik echt overdreven.
Als ik 6 weken lang 40gr (of maximum 50gr) per dag neem, weet ik dat ik geen wonderen moet verwachten, echter nogmaals, ik wil kijken wat Var met ''mijn'' lichaam doet.
Moet je met deze dosis nakuren met Nolva?
Laatst bewerkt door een moderator: