Fitness Seller

Anavar question

Fontaine

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Hai Allen,

Na een zeer lange tijd meelezen heb ik me eindelijk eens geregistreerd.

Ik ben 31, train al jaren (lees 10 jaar) zeer intensief en dit 6 dagen per week waarvan 4 dagen in de sportschool. Daarnaast doe ik 3 x per week aan hardlopen en dit ongeveer een 10tal km.

Vaak genoeg heb ik het forum gelezen m.b.t. de topics over kuurtjes, etc.

Al jaren ben ik me aan het oriënteren of wel of niet een kuur te nemen...
En gezien mijn lichaam na jaren sporten niet verder groeit met daarbij de juiste voeding en suplementen wil ik gaan voor een Anavar kuur.

Ik weet (daar ik meerdere topics hierover heb gelezen) dat er nu heel veel forumleden me in dit topic gaan aanraden er maar meteen de spuit in te zetten... :-) echter dat wil ik niet.

Ik wil kijken wat dit start-kuurtje met me doet... en van daaruit erna verder kijken.Alleen heb ik er nog wat vragen bij qua dosis, nakuren of niet, welke Var... etc...

Ik lees soms dat mensen een dosis van 80gr per dag aanraden en dit 6 weken lang... maar dat vind ik echt overdreven.

Als ik 6 weken lang 40gr (of maximum 50gr) per dag neem, weet ik dat ik geen wonderen moet verwachten, echter nogmaals, ik wil kijken wat Var met ''mijn'' lichaam doet.

Moet je met deze dosis nakuren met Nolva?

Laatst bewerkt door een moderator:
50mg pd 6weken zoals je zelf al aangeeft geen wonderen verwachten, zelf merkte ik kracht toename en kwam iets scherper te staan, nakuren met anavar eigenlijk niet nodig (naar mijn mening) maar ieder lichaam is anders anavar kan beetje libido killer zijn zelf weinig van gemerkt.

Ikzelf start over een week met een anavar kuur, 6 weken, max 60 mg per dag.
Ik ga dit de eerste week een beetje opbouwen, dan enkele weken aan 50mg gaan, en de laatste 1 of 2 weken misschien 60mg.

Zelf heb ik ook Nolva gekocht. Of nakuren inderdaad nodig is hangt van de persoon zelf af, de ene zal van anavar een dipje krijgen, terwijl de andere gewoon gelukkig blijft "rondspringen". Ik wil hier dus liever zeker over zijn.

Ik vind het goed dat je eerst met een "rustige" kuur begint in plaats van meteen de heavy sh*t te gaan gebruiken.

Anavar onderdrukt dus gewoon nakuur doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ikzelf start over een week met een anavar kuur, 6 weken, max 60 mg per dag.
Ik ga dit de eerste week een beetje opbouwen, dan enkele weken aan 50mg gaan, en de laatste 1 of 2 weken misschien 60mg.

Zelf heb ik ook Nolva gekocht. Of nakuren inderdaad nodig is hangt van de persoon zelf af, de ene zal van anavar een dipje krijgen, terwijl de andere gewoon gelukkig blijft "rondspringen". Ik wil hier dus liever zeker over zijn.

Ik vind het goed dat je eerst met een "rustige" kuur begint in plaats van meteen de heavy sh*t te gaan gebruiken.

Alvast succes met jou anavar kuurtje. Was eigenlijk hetzelfde van plan... eerste 2 weken 50gr en week 3-6 60gr.

Het was mijn idee ook om toch maar alvast Nolva te kopen... better safe then sorry.

Inderdaad, een rustige kuur als start is (in mijn optiek) beter als meteen de heavy sh*t.

Opbouwen is niet nodig. Ik zou eerder gaan voor winny of epistane (laatste heb ik geen evaring mee, maar zie er toch wel eens positieve reacties over voorbij komen, onder andere het logje van pun)

winny gaat je evenveel of misschien meer brengen maar voor veel lagere prijs.

Alvast succes met jou anavar kuurtje. Was eigenlijk hetzelfde van plan... eerste 2 weken 50gr en week 3-6 60gr.

Het was mijn idee ook om toch maar alvast Nolva te kopen... better safe then sorry.

Inderdaad, een rustige kuur als start is (in mijn optiek) beter als meteen de heavy sh*t.

Wat voor Var ga je gebruiken trouwens?

En thanks man, ben wel benieuwd wat het gaat geven. In zoals hierboven wordt gezegd, winny zal meer resultaat geven en is goedkoper, maar dan kan je weer iets meer last hebben van sides, terwijl sides bij Var echt wel minimaal zijn..

ik zou er 250mg test e mee laten lopen dan ;)

EPL..

En thanks man, ben wel benieuwd wat het gaat geven. In zoals hierboven wordt gezegd, winny zal meer resultaat geven en is goedkoper, maar dan kan je weer iets meer last hebben van sides, terwijl sides bij Var echt wel minimaal zijn..

Ken nogal wat mensen die winny hebben gebruikt en qua sides valt dat echt reuze mee. Als je bang bent sdes t krijgen moet e heemaal niet kuren. Misschien ga jij wel slecht op var en goed op winny.

Gewoon zelf eens proberen. De ene zegt dit, de andere dat. zoals de meeste zegge dat je er weinig gains mee hebt, had ik op het einde van de rit + 4,5 kg bij op de weegschaal:)

Anavar is prima als eerste kuurtje.
De gains zijn ongeveer overal hetzelfde.
Normaal gain je wel een lekkere 4-5kg met een deftig voedingsschemaerbij.
ijn persoonlijke mening is beginnen op 30mg en elke week er 10mg bijflappen tot je op 50-60mg/week zit. zo weet je ook hoe je erop reageert. Alvast veel succes ermee ;)

var moet je hoog doseren. 60 mg per dag is minimaal.
Ik zou ook nakuren, heb het zelf niet gedaan omdat ik dat niet nodig vond,
maar achteraf had ik het beter wel gedaan.

Neem er creatine bij en drink veel water.

Verwacht er overigens niet teveel van. Ik zou een andere oral nemen als ik jou was. Winny is de betere keuze den ik.

Anavar is prima als eerste kuurtje.
De gains zijn ongeveer overal hetzelfde.
Normaal gain je wel een lekkere 4-5kg met een deftig voedingsschemaerbij.
ijn persoonlijke mening is beginnen op 30mg en elke week er 10mg bijflappen tot je op 50-60mg/week zit. zo weet je ook hoe je erop reageert. Alvast veel succes ermee ;)

De meeste die dat ermee gainen kunnen naturel nog genoeg groeien en gaan ineens flink eten als ze ermee beginnen.

De meeste die dat ermee gainen kunnen naturel nog genoeg groeien en gaan ineens flink eten als ze ermee beginnen.

Dat was bij mij het geval toch niet. Het ondrukte mijn honger redelijk na 2weken op de var.
Toch heb ik elke dag mijn aantal cals gehaald

• Topic Starter Topic Starter
Hai allen die me destijds hadden beantwoord.

Ondertussen bijna 6 maanden later heb ik nog steeds geen goede suplier gevonden en er ook niet echt hard naar op zoek gegaan daar ik een kuurtje Anavar niet wou overhaasten.

Wat ik wel heb gedaan is nog beter gaan eten dan ik volgens mij al deed (ondanks dat ik vond dat mijn lichaam niet verder groeide) en vanwege een plotse boost in de vorm van fun in hardlopen (hard to believe voor sommigen) dus ook nog meer cardio gaan doen.

Het hardlopen heeft hierdoor ondertussen geresulteerd in 5 x in de week hardlopen. Van maandag tot en met vrijdag in de vorm van 10/5/10/5/10 km’s en 3 dagen in de week sportschool.

Gewicht is wel van 86 naar 88 kg gegaan
Vetpercentage is dan ook van 11 % naar 9 % gegaan ondertussen.

Nu heb ik na weer een half jaartje wachten toch besloten om voor een kuurtje oxandrolone te gaan.

Ik heb 2 vragen:
1) Is de dosering van 60mg/6weken goed om mee te starten? Of ga ik voor het idee van Frax om te beginnen op 30mg en elke week er 10mg bij te nemen tot ik op 60mg/week zit en te zien hoe ik er op reageer?
2) Op diverse internetshops kom ik nog heel veel producten tegen onder de naam anavar, terwijl dit niet meer gemaakt wordt volgens mij. Hoe weet ik dat ik kwaliteit koop? Ik heb namelijk niet echt een dealer rondom mij die ik kan benaderen…
Groet

Hai allen die me destijds hadden beantwoord.

Ondertussen bijna 6 maanden later heb ik nog steeds geen goede suplier gevonden en er ook niet echt hard naar op zoek gegaan daar ik een kuurtje Anavar niet wou overhaasten.

Wat ik wel heb gedaan is nog beter gaan eten dan ik volgens mij al deed (ondanks dat ik vond dat mijn lichaam niet verder groeide) en vanwege een plotse boost in de vorm van fun in hardlopen (hard to believe voor sommigen) dus ook nog meer cardio gaan doen.

Het hardlopen heeft hierdoor ondertussen geresulteerd in 5 x in de week hardlopen. Van maandag tot en met vrijdag in de vorm van 10/5/10/5/10 km’s en 3 dagen in de week sportschool.

Gewicht is wel van 86 naar 88 kg gegaan
Vetpercentage is dan ook van 11 % naar 9 % gegaan ondertussen.

Nu heb ik na weer een half jaartje wachten toch besloten om voor een kuurtje oxandrolone te gaan.

Ik heb 2 vragen:
1) Is de dosering van 60mg/6weken goed om mee te starten? Of ga ik voor het idee van Frax om te beginnen op 30mg en elke week er 10mg bij te nemen tot ik op 60mg/week zit en te zien hoe ik er op reageer?
2) Op diverse internetshops kom ik nog heel veel producten tegen onder de naam anavar, terwijl dit niet meer gemaakt wordt volgens mij. Hoe weet ik dat ik kwaliteit koop? Ik heb namelijk niet echt een dealer rondom mij die ik kan benaderen…
Groet
Uhm ik zal je even verder helpen..

Gebruik je verstand bij online shoppen.. is het te goed om waar te zijn dan is het helaas ook zo...

Uhm ik zal je even verder helpen..

Gebruik je verstand bij online shoppen.. is het te goed om waar te zijn dan is het helaas ook zo...

Imo bullshit. Ik heb mijn eigen dealers wel en bestel ook niet via inet, maar er zijn echt wel goede site's hoor. Zolang je maar niet de eerste de beste neemt..

Er zijn inderdaad ook gewone sites die heel goed zijn..

Maar als antwoord op je vraag..

Wacht nog even een half jaartje en kom dan weer terug..
Kijken of je dan nog hetzelfde wil of weer iets anders..;)

Terug
Naar boven