XXL Nutrition

Anavar question

Ik heb 2 vragen:
1) Is de dosering van 60mg/6weken goed om mee te starten? Of ga ik voor het idee van Frax om te beginnen op 30mg en elke week er 10mg bij te nemen tot ik op 60mg/week zit en te zien hoe ik er op reageer?
2) Op diverse internetshops kom ik nog heel veel producten tegen onder de naam anavar, terwijl dit niet meer gemaakt wordt volgens mij. Hoe weet ik dat ik kwaliteit koop? Ik heb namelijk niet echt een dealer rondom mij die ik kan benaderen…
Groet

Internetshops betrouw ik niet echt. controle ed. en zeker ivm. onzuiver materiaal/oplichting.
Je kan gerust een constante dosis nemen. Ik bouwde op omdat ik niet wist hoe ik erop ging reageren. probeer anders 50mg ed.
Persoonlijk verkies ik nog altijd het trapeffect omdat je je lichaam dan elke week een hogere boost geeft. Ook na het afbouwen is de schok van de terugval niet zo hoog. Maar ieder zijn ding uiteraard

Mijn ervaring met anavar met mijn eerste kuur 40mg begonnen maar snel naar 60 mg gegaan en dat 8 weken gedaan. Moet toegeven dat ik niet echt aan een eetschema doe maar gains waren rond de 3 tot 4 kg. Heb geen nakuur gedaan.

Internetshops genoeg maar welke is betrouwbaar ... gewoon op je gevoel af gaan als het te goed klinkt is het waarschijnlijk te goed om waar te zijn ... Maar op elke gym loopt toch wel iemand die aan (goede) spullen kan komen ? Zo ben ben ik ook begonnen tot ik een goeie via internet vond :-)

Terug
Naar boven