Fitness Seller

Anavar + windstrol = ?

je heb het over papegaaie praat, als we nu geloven wat jij zeg is dat precies het zelfde. Je zeg zelf zonder lab test kan je zegen wat je wil. Dus dat jij zeg dat het 100% geen winstrol is omdat jij toevallig niet de sides heb die je bij normaal (winny) wel heb geeft natuurlijk ook geen garantie.

Klopt. Ik trek mijn eigen conclusies.
Als iemand mij napraat is dat evengoed gepapagaai.

1. Eerst cutten naar onder de 12%
2. kh opbouwen

3. anavar weg laten 500mg test e bij zetten

wk 1 - 10 500mg test e ew
wk 1 - 6 40 mg winstrol ed

Doe meer research

Waarom anavar met winstrol samen?
Aangezien ik er een aantal ken die dat ook gedaan hebben en er leuke gains mee hadden.

Een anavar only of winstrol only levert toch wat minder op dan samen.

Leuke gains :hedbang:

Een combi kuur levert zoiezo meer op ja...

Vooral je lever zal lekker gainen:loony:

Weetje ik bewerk me post even want ik heb echt een geniaal idee bedacht voor je.

Mogelijk (als u geluk heeft) kan uw dealer ook aan dianabol komen, dan kan je 3 orals stacken met elkaar!!!

Bedenk eens wat je zal gainen :thumb:

Arnold zou jaloers geweest zijn

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zeggen dus gewoon geen oral only doen maar dan winny + test.
Dan zit ik nog met de anna.. misschien deze eerst gebruiken om echt goed droog te worden en daarna winny + test?

Die snoep ik wel op

Jullie zeggen dus gewoon geen oral only doen maar dan winny + test.
Dan zit ik nog met de anna.. misschien deze eerst gebruiken om echt goed droog te worden en daarna winny + test?
Een anavar kuur en twee maanden later een winnykuur. Of omgekeerd. Eenvoudiger kan het toch niet als beginnerskuurtjes en eerste kennismaking met AS.

Een anavar kuur en twee maanden later een winnykuur. Of omgekeerd. Eenvoudiger kan het toch niet als beginnerskuurtjes en eerste kennismaking met AS.
Hmm.. Zeg t dan anders:
Eerst de anavar met 250 Mg test e voor 10 weken.. Nakuur.. 3/4 maanden off en daarna winny + 500 Mg test e

Gepapegaai.

Maar ik zou idd beginnen met 30 mg anavar voor 4 of maximaal 5 weken en onder de 10%. Prima om mee te beginnen! Als er dan toch Gepapegaaid wordt, er gaat een onderzoek rond waaruit zou blijken dat orals toch niet zo schadelijk zouden zijn. Ik denk dat als je verder clean eet, geen alcohol en andere medicijnen neemt het best zal meevallen en je er ook wel van hersteld. Achteraf had ik liever eerst deze kuur gedaan en niet gelijk de test 500 voor 10 weken met kickstand d-bol zoals dat overal hier aangeraden wordt. Liever eerst de anavar only en erna bv de anavar + 250 test

Hmm.. Zeg t dan anders:
Eerst de anavar met 250 Mg test e voor 10 weken.. Nakuur.. 3/4 maanden off en daarna winny + 500 Mg test e
En waarom dan? Ik heb veel plezier gehad aan mijn winnykuurtjes vroeger. En ik had toen ook al een paar testkuren achter de rug. Als die jongen nog geen injectables wil gebruiken, gewoon twee oralkuurtjes als eerste kennismaking.

Wat ik niet snap; waarom ooit winstrol gebruiken als er anavar is?

Je wilt een paar kilo pakken dus ik zou geen anavar only pakken want dat ga je zeker merken in kracht maar niet zozeer in extra spiermassa (geen kilo's iig).
Bewaar die dan lekker voor een cutkuurtje voor de zomer.

Anavar en en winny samen zou ik al helemaal niet doen dus pak lekker een Winny only als je nog niet wilt prikken en kijk wat het voor je doet. Daar zal je ook geen 5 kg droge spiermassa mee gaan pakken maar waarschijnlijk meer dan met Anavar. Je hebt het nu toch al in huis dus zou het lekker gebruiken. Uiteindelijk kom je er alleen maar achter door het gewoon te proberen. Als het niet bevalt weet je dat voor de volgende keer en pak je lekker test (evt icm je var die je dan nog hebt liggen). Dat zal je sowieso wel gaan bevallen.

Winstrol merk ik zelf geen MOER van.......... alleen 5% meer kracht. eN GEWRICHTSPIJN. gaaap.
daarnaast verloor ik FUCKING veel haar op winstro.. wat een grafbende! En fina gaat je dan echt niet helpen

pak gewoon een echte kuur die werkt.. niet een wijven kuurtje voor 100gram vet verlies

Winstrol merk ik zelf geen MOER van.......... alleen 5% meer kracht. eN GEWRICHTSPIJN. gaaap.
daarnaast verloor ik FUCKING veel haar op winstro.. wat een grafbende! En fina gaat je dan echt niet helpen

pak gewoon een echte kuur die werkt.. niet een wijven kuurtje voor 100gram vet verlies

Toch heb je soms nog wel eens nuttige reacties CA.
Als een grote kans op haarverlies je de tijdelijke hardheid waard is , doen!
Anders lekker doorverkopen ofzo.

op Winstrol ging mijn haar ongeveer 20x sneller achteruit dan normaal
wat een zooi... had 2 grammen op in een kuur van 7 weken.. 1 vierkante CM haar kwijt. bij inhammen.. lekker dan winstrol!!

Laatst bewerkt:
Flinke stack als je var real is, ga je loggen? Wil eik wel volgen dan! Wel benieuwd. Was persoonlijk voor var tbol gegaan dan, of var only oo 80-100mg ED als je dan toch real var hebt en hoog wil kuren. Test was betere optie geweest ja, maar dat is duideljjk. Als je t spul toch al heb kan je ook gewoon test alsnog bijhalen en kickstarten met winstrol. Var voor volgende kuur kickstart ofzo. Maar succes!

• Topic Starter Topic Starter
Deze combo dan maar laten zitten dan...
Misschien eerst goed cutten met anavar voor 4 weken a 30/40 mg ed.

En dan na herstel winny met test.

Misschien het dan op deze manier gaan doen?

Terug
Naar boven