MuscleMeat

Anavar Winstrol kuur

zoals jullie al merken weet ik nog niet zo veel van, maar helemaal volgen lukt me nog niet
Hoe hou je bijvoorbeeld de leverwaardes in de gaten?
Ik kan moeilijk tegen mijn huisarts zeggen dat ik aan het kuren ben:p

Kan verder niet meepraten over AAS, maar hun hebben wel geheimhoudingsplicht

Klopt, ik denk dat dit voorlopig ook wel discutabel blijft.
Maar als je een beetje logisch nadenkt lijkt het me niet verstandig om als je je lever al belast, (daar gelaten in hoeverre) daarnaast vrolijk te gaan drinken.

Maar je hebt gelijk, hangt van meer dingen af denk ik.

Als je dagelijks maar genoeg NAC neemt (correct me if I'm wrong, maar dat is het enige wat echt bewezen helpt) en verder gezond leeft kun je zelfs Halotestin een paar weken kuren zonder je lever al te zeer te belasten. De giftigheid voor de lever is een feit, maar er zijn prima middelen tegen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok ok ik begin langzaam te begrijpen dat stacken niet zo goed idee is
nu nog de keuze Anavar of Winstrol
en hoe zit dat met doseringen gaat dat zoveel mg per kilo lichaamsgewicht?
i lees te veel verschillende verhalen!
PS: thanx voor de test tip!

Denk dat je qua effect beter voor winstrol kan gaan is wel wat belastendere maar ook meer resultaat.
Maar zou er alsnog 500 test-e bij doen die kuur heb ik nu ook heb na 2,5 weken 3.5kg erbij.
Zie dat je 115kg weegt bij 188 wat is je vet %? Als die nogal hoog is kan je misschien beter nog wat naturel cutten.

Gr

Stel je wilt toch alcohol drinken op die ene dag tijdens je kuur.
Heeft het dan nut om die dag je orals niet te nemen of maakt dat dan ook niet meer uit?

Heeft het dan nut om die dag je orals niet te nemen of maakt dat dan ook niet meer uit?

Je moet echt niet een dag je orals skippen omdat je dan alcohol wilt drinken. Stabiele bloedwaardes enzo

Edit: ik vind trouwens dat als je in een kuur bent dat je best je alcoholconsumptie zo laag mogelijk kan houden

Laatst bewerkt:

Je kunt beter dan een dag je AAS skippen, bijvoorbeeld je gaat elke zaterdag uit dan neem je dus op zaterdag geen anabolen.

Als je zo graag vooruit wil gaan met je lichaam dat je bereid bent om AAS te nemen, dan moet je zeker bereid zijn om gedurende je kuur geen alcohol te drinken.
Je krijgt het allemaal niet kado. Je zal er hard voor moeten trainen, goed eten en slapen. En je zal ook dingen moeten laten, zoals alcohol drinken.
Kan je dat niet opbrengen? Dan is kuren niks voor jou. Dan vraag ik me af of je überhaupt de discipline hebt voor bodybuilding.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Je kunt beter dan een dag je AAS skippen, bijvoorbeeld je gaat elke zaterdag uit dan neem je dus op zaterdag geen anabolen.

Lijkt mij juist dat je dan enorm met je bloedwaardes gaat schommelen. Ik zou je AAS door laten lopen en gewoon niet drinken. Als je dan toch moet drinken, dan de leverschade voor lief nemen. Je bent toch geen mietje?

Lijkt mij juist dat je dan enorm met je bloedwaardes gaat schommelen. Ik zou je AAS door laten lopen en gewoon niet drinken. Als je dan toch moet drinken, dan de leverschade voor lief nemen. Je bent toch geen mietje?

Dacht je nou echt dat ik srs was? :o

Triple-facepalm.jpg

Als je dagelijks maar genoeg NAC neemt (correct me if I'm wrong, maar dat is het enige wat echt bewezen helpt) en verder gezond leeft kun je zelfs Halotestin een paar weken kuren zonder je lever al te zeer te belasten. De giftigheid voor de lever is een feit, maar er zijn prima middelen tegen.
Dat gaat niet helpen bij AAS geinduceerde hepatotoxiciteit, beperking van glutathione speelt daar geen rol bij. Er zijn voor de rest geen middelen tegen (althans niet zonder direct ook de anabole effecten te verzwakken, simpelweg omdat het metabolisatie bevordert). Wel is er in sommige casussen nadien ursodeoxycholzuur voorgeschreven, voor herstel van de intrahepatische cholestase die (17aa) AAS kan veroorzaken.

Ben jij dat zelf op je avatar
zo ja goed bezig

Twee orals kan prima als je niet dom hoog gaat zitten maar verwacht niet super resultaat

Lijkt me weer een gevalletje fatty die denkt dat een winny kuurtje hem de shredded beachboy look gaat geven waar hij naar verlangt. Ga nou maar gewoon cardio doen en dieeten om wat vet te verliezen, want je begrijpt de meest standaard adviezen hier nog niet eens. Youre not ready.

1.geen last van vette huid of acne, wil ging mijn libido omlaag tijdens de kuur winny/var. En toen ik gestopt was merkte ik na 1 week al dat mijn libido langzaam terugkwam
2. wat zijn de juiste doseringen en is ook een na kuur nodig? winny tabs 50 mg en anavar in ieder geval boven de 50 mg
4.hoe zit dat met kuren en alcohol ( ik heb over een aantal weken een bruiloft van een goede vriend). Persoonlijk vind ik dat je alcohol moet vermijden maar een keer losgaan op een feest zou toch geen kwaad kunnen?

wat merkte ik van mijn winny/var cycle, 1 a 2 kg max droge spiermassa erbij, max 2% droger (maar kwam ook door goede dieet) wel heel veel plezier in de gym omdat je dan lekkere pomp krijgt.
nadelen, libido was echt een stuk minder tijdens mijn cyle en ik merkte dat ik na 5 weken of zo moe/lui begon te worden, (gelezen dat dit een verschijnsel is van tabs only cycle (Vandaar dat ze zeggen om altijd test erbij te doen))

en wat iedereen hier zegt over test.. ze hebben wel gelijk... test prop geeft je meer "knal" voor je geld en als je daarbij goed op je eten let en cardio, dan zou je daar ook wat droge massa van kunnen winnen. let wel, hou anti oestrogeen bij de hand, daar zorgt voor lager oestrogeen en dus minder vocht/vet.
maar... het hoeft natuurlijk niet... winny/var is prima voor wat je wilt bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
1.geen last van vette huid of acne, wil ging mijn libido omlaag tijdens de kuur winny/var. En toen ik gestopt was merkte ik na 1 week al dat mijn libido langzaam terugkwam
2. wat zijn de juiste doseringen en is ook een na kuur nodig? winny tabs 50 mg en anavar in ieder geval boven de 50 mg
4.hoe zit dat met kuren en alcohol ( ik heb over een aantal weken een bruiloft van een goede vriend). Persoonlijk vind ik dat je alcohol moet vermijden maar een keer losgaan op een feest zou toch geen kwaad kunnen?

wat merkte ik van mijn winny/var cycle, 1 a 2 kg max droge spiermassa erbij, max 2% droger (maar kwam ook door goede dieet) wel heel veel plezier in de gym omdat je dan lekkere pomp krijgt.
nadelen, libido was echt een stuk minder tijdens mijn cyle en ik merkte dat ik na 5 weken of zo moe/lui begon te worden, (gelezen dat dit een verschijnsel is van tabs only cycle (Vandaar dat ze zeggen om altijd test erbij te doen))

en wat iedereen hier zegt over test.. ze hebben wel gelijk... test prop geeft je meer "knal" voor je geld en als je daarbij goed op je eten let en cardio, dan zou je daar ook wat droge massa van kunnen winnen. let wel, hou anti oestrogeen bij de hand, daar zorgt voor lager oestrogeen en dus minder vocht/vet.
maar... het hoeft natuurlijk niet... winny/var is prima voor wat je wilt bereiken.

Kijk hier heb ik wat aan ! Zoals je goed hebt gelezen mij gaat niet om de massa maar puur een extratje net voor de zomer
Mijn Keuze is geworden Anavar Only 1-3 60 week 4-6 75
Ik laat vooraf mijn bloed testen om later te kunnen vergelijken

Alle andere bedankt voor goed bedoelde adviezen en sarcastisch bedoelde opmerkingen

Laatst bewerkt:
Hey Endomorf,
what's up? ben je begonnen? hoe gaat trainen, dieet, cycle, etc

Terug
Naar boven