1.geen last van vette huid of acne, wil ging mijn libido omlaag tijdens de kuur winny/var. En toen ik gestopt was merkte ik na 1 week al dat mijn libido langzaam terugkwam
2. wat zijn de juiste doseringen en is ook een na kuur nodig? winny tabs 50 mg en anavar in ieder geval boven de 50 mg
4.hoe zit dat met kuren en alcohol ( ik heb over een aantal weken een bruiloft van een goede vriend). Persoonlijk vind ik dat je alcohol moet vermijden maar een keer losgaan op een feest zou toch geen kwaad kunnen?
wat merkte ik van mijn winny/var cycle, 1 a 2 kg max droge spiermassa erbij, max 2% droger (maar kwam ook door goede dieet) wel heel veel plezier in de gym omdat je dan lekkere pomp krijgt.
nadelen, libido was echt een stuk minder tijdens mijn cyle en ik merkte dat ik na 5 weken of zo moe/lui begon te worden, (gelezen dat dit een verschijnsel is van tabs only cycle (Vandaar dat ze zeggen om altijd test erbij te doen))
en wat iedereen hier zegt over test.. ze hebben wel gelijk... test prop geeft je meer "knal" voor je geld en als je daarbij goed op je eten let en cardio, dan zou je daar ook wat droge massa van kunnen winnen. let wel, hou anti oestrogeen bij de hand, daar zorgt voor lager oestrogeen en dus minder vocht/vet.
maar... het hoeft natuurlijk niet... winny/var is prima voor wat je wilt bereiken.