AndroidHealthClinic

anavar

hoet

Novice
Waardering
0
ik start volgende week men eerste kuur met anavar .ik wil starten met10mg en opbouwen tot 40mg tot week 3 dan week 4en5 40mg week6 laatste week af bouwen naar 0.kan iemand mij zeggen of 10mg genoeg is voor te starten? ???

op- en afbouwen is achterhaald. Gewoon vanaf het begin 40 mg nemen.

Idd....

Ik heb geen ervaring met hoveelheden Anavar. Wat ik wel weet is dat je er geen wonderen van hoef te verwachten, Anavar alleen te nemen.

Je zal er niet veel zwaarder van worden, ik denk dat je een paar kwalitatieve kilo's mee pakt, meer niet.

Zelfs dat niet eens. Reken erop dat wie op -en afbouwt al enkele weken verliest, aangezien de stof wel in je lichaam is maar nog niet voldoende op sterkte om spierbevordering te verkrijgen.

Ja ik bedoel als hij het zonder op-en-af bouwen doet.

Jep sorry jongen maar Anavar alleen nemen is vrij nutteloos.

Je krijgt hier meer harde massa van, denk ook dat je misschien 3/4 kg kan pakken

Chemical zei:

heb je het weleens genomen? anavar only op 40 mg per dag kan echt wel wat goede kilo's opleveren mits je dieet en training goed in orde is. Aan het einde van je kuur zul je een duidelijk verschil zien. Als je er wat testosteron bij doet heb je een hele goede stack...maar ik denk dat je ook wel tevreden zal zijn met anavar only op 40 mg per dag vooral omdat dit je eerste kuur is. Doe je je nakuur goed dan hou je bijna alles vast.

En neem er 10 gram creatine per dag bij

4cc

Chemical zei:
Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.
Mag ik uit jouw reaktie opmaken dat dit niet waar is?

Gr. D.

Dani zei: