ik start volgende week men eerste kuur met anavar .ik wil starten met10mg en opbouwen tot 40mg tot week 3 dan week 4en5 40mg week6 laatste week af bouwen naar 0.kan iemand mij zeggen of 10mg genoeg is voor te starten? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Chemical zei:Jep sorry jongen maar Anavar alleen nemen is vrij nutteloos.
Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.Chemical zei:Jep sorry jongen maar Anavar alleen nemen is vrij nutteloos.
Dani zei:Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.
Mag ik uit jouw reaktie opmaken dat dit niet waar is?
Gr. D.
Dani zei:Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.
Mag ik uit jouw reaktie opmaken dat dit niet waar is?
Gr. D.
nasty^PhysIc zei:dit stukje is ook wel intressant,
'' Oxandrolone is een orale steroïde, die is ontstaan door testosteron te alkyleren en daar verder mee te knoeien. Door die alkylering is Oxandrolone echter een tamelijk giftige stof geworden, die in hoge doseringen schadelijk is voor de lever. De dosering waarbij dat gebeurt, verschilt per individu, maar ligt bij ongeveer 25 milligram per dag. Dat is meteen de maximale dosis die je als man kan hebben (bij vrouwen is dat 10 milligram per dag), als je tenminste geen andere levertoxische middelen gebruikt.
''
nasty physic zei:Ik ken een geval waarin iemand tijdens zo'n 'milde' GH-kuur van schoenmaat 38/39 naar 43 ging. Toen de Anavar werd vervangen door Deca, kreeg de pechvogel haar oude schoenmaat weer terug.