AndroidHealthClinic

anavar

hoet

Novice
Waardering
0
ik start volgende week men eerste kuur met anavar .ik wil starten met10mg en opbouwen tot 40mg tot week 3 dan week 4en5 40mg week6 laatste week af bouwen naar 0.kan iemand mij zeggen of 10mg genoeg is voor te starten? ???

op- en afbouwen is achterhaald. Gewoon vanaf het begin 40 mg nemen.

Idd....

Ik heb geen ervaring met hoveelheden Anavar. Wat ik wel weet is dat je er geen wonderen van hoef te verwachten, Anavar alleen te nemen.

Je zal er niet veel zwaarder van worden, ik denk dat je een paar kwalitatieve kilo's mee pakt, meer niet.

Zelfs dat niet eens. Reken erop dat wie op -en afbouwt al enkele weken verliest, aangezien de stof wel in je lichaam is maar nog niet voldoende op sterkte om spierbevordering te verkrijgen.

Ja ik bedoel als hij het zonder op-en-af bouwen doet.

Jep sorry jongen maar Anavar alleen nemen is vrij nutteloos.

Je krijgt hier meer harde massa van, denk ook dat je misschien 3/4 kg kan pakken

Chemical zei:

heb je het weleens genomen? anavar only op 40 mg per dag kan echt wel wat goede kilo's opleveren mits je dieet en training goed in orde is. Aan het einde van je kuur zul je een duidelijk verschil zien. Als je er wat testosteron bij doet heb je een hele goede stack...maar ik denk dat je ook wel tevreden zal zijn met anavar only op 40 mg per dag vooral omdat dit je eerste kuur is. Doe je je nakuur goed dan hou je bijna alles vast.

En neem er 10 gram creatine per dag bij

4cc

Chemical zei:
Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.
Mag ik uit jouw reaktie opmaken dat dit niet waar is?

Gr. D.

Dani zei:
Mmmm...poosje geleden een discussie gehad over Ph gebruik door vrouwen (mn 19-Nordiol). Toen werd me verteld 'als je als vrouw dan echt wat wilt aanzetten in massa zonder al te groot risico op bijwerkingen kun je beter Anavar gebruiken'. Dit ging over een Anavar standalone kuurtje.

Gr. D.

Vrouwen zijn ook een ander verhaal dan mannen. Mannen krijgen met een beetje primo alleen ook niet al te veel resultaat, vrouwen wel.

Dani zei:

Gr. D.

Idd je hebt wel gelijk! Er zijn wel eens wat artikels geweest over anavar waar ze vertelden dat het alleen bij jongens goed werkte, maar dat ging over kinderen.

@ on topic!

Mocht je gaan combineren met andere middelen let dan even hier op,

''Anavar in combinatie met Groeihormoon pakt in hoge doseringen vaak verkeerd uit. Hetzelfde geldt voor combo's met Testosteron. Gebruikers gaan achterlijk veel vocht vasthouden. (En met veel bedoel ik veel...) Ik ken een geval waarin iemand tijdens zo'n 'milde' GH-kuur van schoenmaat 38/39 naar 43 ging. Toen de Anavar werd vervangen door Deca, kreeg de pechvogel haar oude schoenmaat weer terug.

Anavar is dus een middel dat je niet in hoge doseringen kunt gebruiken. Heb je meer nodig dan de gegeven maximale doseringen, denk dan aan een stack. DHT-middelen zijn niet geschikt om met Anavar te combineren, Deca en Primo wel. Een stack met Testo of GH is af te raden, om redenen van veiligheid en effectiviteit.

Voor wat betreft de duur: omdat Anavar tamelijk agressief voor de lever is, kun je beter niet langer dan zes weken gebruiken. ''

dit stukje is ook wel intressant,

'' Oxandrolone is een orale steroïde, die is ontstaan door testosteron te alkyleren en daar verder mee te knoeien. Door die alkylering is Oxandrolone echter een tamelijk giftige stof geworden, die in hoge doseringen schadelijk is voor de lever. De dosering waarbij dat gebeurt, verschilt per individu, maar ligt bij ongeveer 25 milligram per dag. Dat is meteen de maximale dosis die je als man kan hebben (bij vrouwen is dat 10 milligram per dag), als je tenminste geen andere levertoxische middelen gebruikt.

''

nasty^PhysIc zei:
dit stukje is ook wel intressant,

'' Oxandrolone is een orale steroïde, die is ontstaan door testosteron te alkyleren en daar verder mee te knoeien. Door die alkylering is Oxandrolone echter een tamelijk giftige stof geworden, die in hoge doseringen schadelijk is voor de lever. De dosering waarbij dat gebeurt, verschilt per individu, maar ligt bij ongeveer 25 milligram per dag. Dat is meteen de maximale dosis die je als man kan hebben (bij vrouwen is dat 10 milligram per dag), als je tenminste geen andere levertoxische middelen gebruikt.

''

Dus?... de meeste AS zijn ontstaan door aan testosteron te knoeien en zijn dus ook afgeleid van testosteron en van alle 17 aa orals is anavar de minst levertoxisch. Verhalen van mensen die 75 - 80 mg per dag nemen komen vaak genoeg voor of mensen die 10-12 weken lang 40 mg per dag nemen.

En van die groeiende voeten heb ik nog nooit gehoord van anavar en in cominatie met test houdt het helemaal niet veel vocht vast.....dit is dan evenveel als een test alone want anavar houdt geen vocht vast

4cc

o ja en maandag begin ik met mijn test/anavar kuur :)

4cc

nasty physic zei:
Ik ken een geval waarin iemand tijdens zo'n 'milde' GH-kuur van schoenmaat 38/39 naar 43 ging. Toen de Anavar werd vervangen door Deca, kreeg de pechvogel haar oude schoenmaat weer terug.

maak dat iemand anders wijs. als je voeten, handen of kin groeien door GH is het onomkeerbaar. ik vraag mij af waar jij je verhaaltjes haalt.

anavar wordt inderdaad vrij vaak door dames gebruikt omdat he heel licht androgeen is en daarom vrijwel geen bijwerkingen heeft. Voor de heren is het echter naar mijn mening als enige as in een kuur te licht om er noemenswaardige resultaten mee te behalen.

Terug
Naar boven