XXL Nutrition

anavar

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi

Kzou eens anavarkuurtje only willen proberen.
Kheb reeds in verleden verschillende kuren gedaan maar heb nog nooit anavar gebruikt.
Bedoeling is geen brute massa te winnen maar mijn vetpercentage met 2 a 3 percent naar beneden te halen en ev 1 a 2 kg erbij.
Kuur is week 1-8 : anavar (IP CHINA tabs van 15 mg) 45 mg per dag. Nadien uiteraard nakuur.
Dieet zou 40 % / 40 % E / 20 % F zijn.
Eten op onderhoud (zo n 28OO Kcal). Cardio drie maal per week.
Zou ik eventueel wat clen of eca bijvoegen? Bedoeling is wel dat ik geen / gewicht verlies.

Graag ev opmerkingen van mensen die ervaring hebben met anavar only kuurtjes.
Greetz Keanu

Anavar zeker op 60mg houden.
Anavar is uitstekend voor krachttoename , maar of je er verder baat gaat bij hebben is niet zeker .
Hou ons zeker op de hoogte.
Succes

Idd op 60mg houden..

Waarom op 60 mg. die 8 weken?
Wat is de toegevoegde waarde van die 15 mg?

Ik heb niet zoveel verstand van var, maar in Chemical Muscle Enhancement staat dat var op geen enkele manier de HPTA onderdrukt wat nakuren overbodig maakt.

Black Knight zei:
Ik heb niet zoveel verstand van var, maar in Chemical Muscle Enhancement staat dat var op geen enkele manier de HPTA onderdrukt wat nakuren overbodig maakt.

Dat was over t/m 10 MG per dag. Ze vonden het daarom ook mooi om mee te bridgen

Voor het doel dat je wenst te bereiken denk ik dat je beter bent met winstrol... En is dan nog eens veel goedkoper ook...

• Topic Starter Topic Starter
HondaDelsol zei:
Voor het doel dat je wenst te bereiken denk ik dat je beter bent met winstrol... En is dan nog eens veel goedkoper ook...

Kwil absoluut anavar eens proberen omdat ik dat nog nooit heb gebruikt (winstrol wel). Is er iemand die ervaring heeft met een anavar only kuurtje eigenlijk?

Grtz Keanu

keanu zei:
Kwil absoluut anavar eens proberen omdat ik dat nog nooit heb gebruikt (winstrol wel)

:D Ok, ik begrijp het, je wil van alle snoepjes eens proeven :D

Er zijn verschillende topics op dit forum over anavar-only dacht ik...

Gr. en succes

HondaDelsol zei:
:D Ok, ik begrijp het, je wil van alle snoepjes eens proeven :D

Er zijn verschillende topics op dit forum over anavar-only dacht ik...

Gr. en succes

Zo denk ik er ook over , je moet alles eens geprobeert hebben in het leven:p

IKKE zei:
Dat was over t/m 10 MG per dag. Ze vonden het daarom ook mooi om mee te bridgen

..wat natuurlijk onzin is, het onderdrukt misschien niet bij 10 mg , maar het geeft je lichaam ook niet de kans om te herstellen.

als je hpta volledig onderdrukt is na een kuur, zal var echter wel je herstel in de weg staan..

var schijnt dus geen enkele invloed uit te oefenen op je HPTA...

:S

:( Vanaf 60 mg merkbaar ......... en geen invloed op AXIS ??? my goodness :(

Ik heb wel wat ervaring met anavar only + anavar in een kuur . Naar mijn mening was zelfs 60mg na 15dagen te weining toen ik overstapten naar 80mg merkte ik pas echt iets .

Wel krijg ik de indruk dat je er harde spieren van krijgt en dat de power een stuk de hoogte ingaat . Voor mij is het een goed spul dat zeer zijn prijs waard is .

Zelf zal ik bridgen nu met HGH en na 4 weken plan ik terug 8 weken anavar van GG op 100mg ED . En ik ken wel meer duursporters die het zo doen ! :)

Anavar lijkt me ook wel interessant spul. Niet dat ik bang ben om te prikken maar vanwege de kracht toename bij een geringe gewichts toename. Heb me al wat ingelezen maar men spreekt elkaar veel tegen. Zo zijn er meerdere topics waarin wordt verteld dat nakuren overbodig is, terwijl anderen zeggen dat je altijd moet nakuren, waar ik dan maar vanuit ga. Heb wel aardig wat resultaten gelezen waar anavar gestackt wordt maar kan niet veel over anavar only vinden. Ben daarom ook wel benieuwd naar bevindingen van een anavar only kuurtje. En dan voornamelijk over duur van de kuur, aantal mg, nakuur en krachttoename. Of zijn er mensen die een beter alternatief hebben voor bovenstaand doel.

Nou, bukken dan maar zou ik zeggen! Er zullen hier vast wel een paar geile nichten meekijken :D

muscleboy zei:
Zo denk ik er ook over , je moet alles eens geprobeert hebben in het leven:p

Terug
Naar boven