MuscleMeat

Ander half jaar trainen, goed of slecht?

Bezoekers in dit topic

Ik wil na de 100 kilo haha
kijk je niet scheel naar de weegschaal gewicht zegt niks ;)
Je kan ook gewoon zoveel eten tot je 100 kilo weegt en 30% vet heb ;)
plus vetpercentage en nummer op de weegschaal zijn maar getalletjes. ik zelf hecht daar 0 waarde aan. vind het veel belangrijker hoe ik eruit zie in de spiegel ;)
 
kijk je niet scheel naar de weegschaal gewicht zegt niks ;)
Je kan ook gewoon zoveel eten tot je 100 kilo weegt en 30% vet heb ;)
plus vetpercentage en nummer op de weegschaal zijn maar getalletjes. ik zelf hecht daar 0 waarde aan. vind het veel belangrijker hoe ik eruit zie in de spiegel ;)
Jaa dat is ook weer zo, moet je is kijken op YouTube docu Dave Roelvink. Van vorige week komt die 12 kilo aan in drie maanden ofzo kan toch haast niet zoveel? Zo dan wel veel vet zijn.
 
Jaa dat is ook weer zo, moet je is kijken op YouTube docu Dave Roelvink. Van vorige week komt die 12 kilo aan in drie maanden ofzo kan toch haast niet zoveel? Zo dan wel veel vet zijn.
Die docu is wel het meest onzin wat je kunt geloven. Dat ze ook nog meerdere keren herhalen letterlijk: “10 kg spiermassa in 3 maanden”, zorgt ervoor dat beginners echt totaal een onrealistisch beeld van de sport hebben.
Dave is gewoon in 3 maanden tijd van dad bod naar fat dad bod gegaan.
 
Die docu is wel het meest onzin wat je kunt geloven. Dat ze ook nog meerdere keren herhalen letterlijk: “10 kg spiermassa in 3 maanden”, zorgt ervoor dat beginners echt totaal een onrealistisch beeld van de sport hebben.
Dave is gewoon in 3 maanden tijd van dad bod naar fat dad bod gegaan.
Jaa dat dacht ik al te mooi om waar te zijn
 
Jaa dat is ook weer zo, moet je is kijken op YouTube docu Dave Roelvink. Van vorige week komt die 12 kilo aan in drie maanden ofzo kan toch haast niet zoveel? Zo dan wel veel vet zijn.
Zijn dezelfde gasten die ronnie coleman nadoen en dan zwaargewond onder de auto belanden vorige maand

Kijk aub niet naar die gasten. Kijk naar echte BBers.
 
kijk je niet scheel naar de weegschaal gewicht zegt niks ;)
Je kan ook gewoon zoveel eten tot je 100 kilo weegt en 30% vet heb ;)
plus vetpercentage en nummer op de weegschaal zijn maar getalletjes. ik zelf hecht daar 0 waarde aan. vind het veel belangrijker hoe ik eruit zie in de spiegel ;)
Nja het maakt wel verschil toch voor je insulinegevoeligheid en spieraanmaak, zeker als natty?
Ideale ligt rond de 10-12% dacht ik.

Persoonlijk zou ik gewoon (rustig) gaan bulken als je komende tijd met shirt aan loopt. Lekker de wintermaanden weer tegemoet en dan vanaf daar weer cutten.
 
Nja het maakt wel verschil toch voor je insulinegevoeligheid en spieraanmaak, zeker als natty?
Ideale ligt rond de 10-12% dacht ik.

Persoonlijk zou ik gewoon (rustig) gaan bulken als je komende tijd met shirt aan loopt. Lekker de wintermaanden weer tegemoet en dan vanaf daar weer cutten.
Ik zou geen tijd verdoen en gewoon gaan cutten tot hij tevreden is en dan weer lekker bouwen. Optimaalste imo
 
Nja het maakt wel verschil toch voor je insulinegevoeligheid en spieraanmaak, zeker als natty?
Ideale ligt rond de 10-12% dacht ik.

Persoonlijk zou ik gewoon (rustig) gaan bulken als je komende tijd met shirt aan loopt. Lekker de wintermaanden weer tegemoet en dan vanaf daar weer cutten.
ik heb het over de getalletjes ;) daar hecht ik geen waarde aan.
ik weet niet wat mijn vetpercentage nu is. en krijg wekelijks de vraag wat is je vetpercentage?

ik heb echt geen idee en dat getalletje maakt me ook geen bal uit ;)
 
Vind gewicht niet zo boeiend, zou je ook niet moeten vinden.
Ik word zelf vaak zwaarder geschat dan ik ben. Dat heb ik liever dan dat de weegschaal meer aangeeft.
Maar goed, mooie progressie heb je gemaakt! Maar de vraag der vragen... Hoe zijn de benen?
 
Zo te zien heb je goede progress gemaakt in die tijd, daarbij is het goed te zien dat de nodige gains gemaakt zijn. Goed om te horen dat het gezonde leven jou bevalt en je daar dus ook een goed gevoel aan overhoudt.

Verder is het misschien ook wel een idee om een keer een cuttings fase te doen. Aangezien je al lange tijd gebulkt hebt is het nu misschien tijd om je lichaam even te resetten. Soms een stapje terug doen zorgt ervoor dat je dalijk tijdens je bulk er weer 2 vooruit kan zetten. Nu we toch al in de zomerperiode zitten is dit ook wel een uitgelezen mogelijkheid om daar gebruik van te maken.
 
Vind gewicht niet zo boeiend, zou je ook niet moeten vinden.
Ik word zelf vaak zwaarder geschat dan ik ben. Dat heb ik liever dan dat de weegschaal meer aangeeft.
Maar goed, mooie progressie heb je gemaakt! Maar de vraag der vragen... Hoe zijn de benen?
Me benen zijn kut groeien niet snel
 
Maar ga nu ook voor het eerst na de sportschool sinds een week. Trainde er voor altijd thuis
 
Goed fysiek man! Of je moet cutten of bulken ligt aan wat je zelf wil, op dit punt kan beide. Wil je wat harder uitzien in je zwembroek ga je nu cutten, boeit je dat niet zou ik zelf kiezen voor lean bulk.
 
Zou toch graag verder willen bulken, kan dat wel met mij vetpercentage wat schatten jullie dat die is? Bedank alvast.
17.6-19.2% ongeveer
 
Goed fysiek man! Of je moet cutten of bulken ligt aan wat je zelf wil, op dit punt kan beide. Wil je wat harder uitzien in je zwembroek ga je nu cutten, boeit je dat niet zou ik zelf kiezen voor lean bulk.
Dankje wel 😀. Jaa zat te denken zomer toch bijna voorbij, beter volgond jaar alleen me vriendin ziet me zonder shirt. En die maakt het toch allemaal niet uit. 😂
 
Jaa dat zeker 1 x per week
en de andere spiergroepen?
hoe ziet je benen training eruit?
hoe ziet heel je trainingsschema er eigenlijk uit?
 
en de andere spiergroepen?
hoe ziet je benen training eruit?
hoe ziet heel je trainingsschema er eigenlijk uit?
Maandag borst triceps biceps dinsdag schouder rug woensdag rust donderdag benen vrijdag borst biceps triceps zaterdag rug schouders. En sinds ik deze week op sportschool ben 3 x per week buik er voor nooit gedaan
 
Maandag borst triceps biceps dinsdag schouder rug woensdag rust donderdag benen vrijdag borst biceps triceps zaterdag rug schouders. En sinds ik deze week op sportschool ben 3 x per week buik er voor nooit gedaan
en dan vind je het gek dat je benen achter lopen?
 
Back
Naar boven