Fitness Seller

Andere videokaart

Equelsor

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Mensen ik kom er niet meer uit. Ik wil een andere videokaart omdat deze (ATI Radeon 9800) het begeven heeft. Ik heb geen byzondere pc en hoef dus ook geen geweldige videokaart. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik snap eigenlijk ook niet of je videokaart zijn werk niet zal doen als hij veel beter is dan de rest van je systeem. Dus welke opties zijn er?

mijn pc:
processor 2,6 Ghz
512 RAM
AGP aansluiting voor videokaart

Ik wil een videokaart die GTA San Andreas nog een beetje draaiende houdt, niks meer dan dat. max. budget 100 euro.

Mensen ik kom er niet meer uit. Ik wil een andere videokaart omdat deze (ATI Radeon 9800) het begeven heeft. Ik heb geen byzondere pc en hoef dus ook geen geweldige videokaart. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik snap eigenlijk ook niet of je videokaart zijn werk niet zal doen als hij veel beter is dan de rest van je systeem. Dus welke opties zijn er?

mijn pc:
processor 2,6 Ghz
512 RAM
AGP aansluiting voor videokaart

Ik wil een videokaart die GTA San Andreas nog een beetje draaiende houdt, niks meer dan dat. max. budget 100 euro.

Ik zou wat geheugen bijkopen en snelle videokaarten voor 100euro heb je genoeg, althans snel, laten we zeggen veel sneller dan 9800pro

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx! Toevallig had ik die 1650 ook al in gedachte, wist alleen niet of die geschikt zou zijn voor mijn pc.

Laatst bewerkt:
ok thnx! Toevallig had ik die 1650 ook al in gedachte, wist alleen niet of die geschikt zou zijn voor mijn pc.

ja hij is geschikt zeker omdat de meeste kaarten nu een pci express slot vereisen.

Verder zou ik gewoon 1gb geheugen bij doen, het kost minder dan 50 euro maar het is het geld zeker waard.Omdat bij games tegenwoordig 1gb toch een vereiste is.Let wel op dat je ddr geheugen koopt en geen ddr2.

Terug
Naar boven