AndroidHealthClinic

Nieuwe game computer.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm aabnkomende maandag gaat de aankoop gebeuren , alleen zag ik nu het volgende:

Specificaties:

kast: Antec Gamergear 900! incl. window (zie foto)
moederbord: Gigabyte GA-EP45-DS3L
processor: Intel Core 2 Duo E8400 (3GHz)
processorkoeler: Artic Freezer 7 Pro
videokaart: Sapphire Radeon HD4870 1GB!
hardeschijf: Samsung 1 TB
RAM: OZC XTC Titanium DDR2 4GB
voeding: Cooler Master Real Power M620
CD/DVD-writer: Standaard betrouwbaar reader/writer van Samsung

voor 500,-

Dus het is nu een keus tussen deze of de ander , iemand enig idee welke te nemen?

Voor dat geld echt een super aankoop!

Alleen zeker niet toekomst proof, met een oude Duo Core + DDR2

Wil jij de komende 2 jaar alleen WoW spelen, is dit een zeer leuke aankoop.

Voor dat geld echt een super aankoop!

Alleen zeker niet toekomst proof, met een oude Duo Core + DDR2

Wil jij de komende 2 jaar alleen WoW spelen, is dit een zeer leuke aankoop.
Ik ben alleen nog geinteresserd in wow en heeeeel mischien starcraft :)
Though 2de hands maar wel gloednieuw.

Ik kan niet kiezen. :(

Ik ben alleen nog geinteresserd in wow en heeeeel mischien starcraft :)
Though 2de hands maar wel gloednieuw.

Ik kan niet kiezen. :(

Voor WoW is dat een zeer dikke overkill, sowieso zijn deze specs beter dan die vorige set-up. Starcraft kan daar ook makkelijk op, ook de vorige.

Zit er nog garantie op of dat ook helemaal niet meer ?

Voor WoW is dat een zeer dikke overkill, sowieso zijn deze specs beter dan die vorige set-up. Starcraft kan daar ook makkelijk op, ook de vorige.

Zit er nog garantie op of dat ook helemaal niet meer ?
Ik zal eht via de mail even na vragen , wss niet.

Ik zal eht via de mail even na vragen , wss niet.

Mwah zat even te vergelijken. Scheelt vrij weinig.

Deze pc heeft wel snelle processor + Betere Cooler + Betere videokaart + Zeer goeie voeding

Daarintegen heeft die andere computer DDR3 + Beter voor de toekomst + Garantie

Als je dat laatste setje nieuw wilt ga je denk wel richting de 650 euro. Maar dan heb je wel DDR3 + Zeer goed systeem + Garantie

Mwah zat even te vergelijken. Scheelt vrij weinig.

Deze pc heeft wel snelle processor + Betere Cooler + Betere videokaart + Zeer goeie voeding

Daarintegen heeft die andere computer DDR3 + Beter voor de toekomst + Garantie

Als je dat laatste setje nieuw wilt ga je denk wel richting de 650 euro. Maar dan heb je wel DDR3 + Zeer goed systeem + Garantie
Ja zijn beide te goed voor Starcraft en wow als ik het zo lees dus kan beter voor de veiligheid en garantie gaan dan inplaats denk ik ja :)

Ja zijn beide te goed voor Starcraft en wow als ik het zo lees dus kan beter voor de veiligheid en garantie gaan dan inplaats denk ik ja :)

Tja is ook een zeer moeilijke keus. Kwa techniek is die 2de hands aanbieding zeer goed. Al wil je die nieuwe hebben zou ik toch wat meer geld in de voeding steken en eventueel een I5 processor.

Tja is ook een zeer moeilijke keus. Kwa techniek is die 2de hands aanbieding zeer goed. Al wil je die nieuwe hebben zou ik toch wat meer geld in de voeding steken en eventueel een I5 processor.
Mischien een idee om iets te droppen en dan meer in de proccesor te steken ? changes waren mogelijk toen ik ze had gebeld.

Je kan het geheugen wat minder snel nemen. Zal hoogsten 10 euro schelen denk ik, daarnaast is 1TB mss teveel en 500GB denk genoeg. Scheelt ook 30 euro max. Videokaart iets veranderen.

Zijn kleine aanpassingen waarbij je mss 50 euro goedkoper uit bent, al is het die 50 euro niet waard en daarvan ga je zeker ook geen I5 van kopen. Aangezien dan ook je moederbord duurder wordt.

Ik ben meestal iemand dat als ik iets koop het meteen ook goed is, dus rond de 800 euro. Als je die van 2dehands gewoon geformatteerd heb je in principe nieuwe computer kans dat er iets kapot aan gaat is klein. Merendeel is software problemen.

Mits er niet is overgeklokt of je het stof kan ruiken zal er niks geks mee gebeuren.
Al bestaat die kans er altijd

Je kan het geheugen wat minder snel nemen. Zal hoogsten 10 euro schelen denk ik, daarnaast is 1TB mss teveel en 500GB denk genoeg. Scheelt ook 30 euro max. Videokaart iets veranderen.

Zijn kleine aanpassingen waarbij je mss 50 euro goedkoper uit bent, al is het die 50 euro niet waard en daarvan ga je zeker ook geen I5 van kopen. Aangezien dan ook je moederbord duurder wordt.

Ik ben meestal iemand dat als ik iets koop het meteen ook goed is, dus rond de 800 euro. Als je die van 2dehands gewoon geformatteerd heb je in principe nieuwe computer kans dat er iets kapot aan gaat is klein. Merendeel is software problemen.

Mits er niet is overgeklokt of je het stof kan ruiken zal er niks geks mee gebeuren.
Al bestaat die kans er altijd
Nee zo ben ik ook eigenlijk ,maar ik moet het in de hand houden dat iik ook een nieuw mooi shermpje wil hebbe en mooi nieuw geluid omdmat al dit spul wat ik nu heb naar me broertje gaat.

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:54 ----------

Behuizing - Cooler Master Elite 333 (zie foto)
Voeding -550W ultra stille voeding
Processor - AMD Phenom II X3 435 Tripel Core (AM3, 3 x 2.9 Ghz, boxed)
Moederbord - Asus M4A68T-M (tot 8gb aan werkgeheugen)
Videokaart - ATI Radeon HD 5750 1GB , DIrect-X 11 HDMI out!
Hardeschijf - Samsung 500GB SATA II 7200RPM
Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1333MHZ--> levenslang garantie!!!!! <--
Geluid - 7.1 HIGH DEFINITION Level Audio
USB aansluitingen - 2x voor, 6x achter
1x microfoon aansluiting voor
1x koptelefoon aansluitig voor
Netwerkkaart - PCI- e Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s
DVD Brander - Samsung dual layer 22x
Garantie - 2 jaar incl. ondersteuning

is nu

Behuizing - Cooler Master Elite 333 (zie foto)
Voeding -550W ultra stille voeding
Processor - AMD Phenom II X3 440 Tripel Core (AM3, 3 x 3.0 Ghz, boxed)
Moederbord - Asus M4A68T-M (tot 8gb aan werkgeheugen)
Videokaart - ATI Radeon HD 5750 1GB , DIrect-X 11 HDMI out!
Hardeschijf - Samsung 500GB SATA II 7200RPM
Geheugen - KINGSTON 4GB DDR3 1333MHZ--> levenslang garantie!!!!! <--
Geluid - 7.1 HIGH DEFINITION Level Audio
USB aansluitingen - 2x voor, 6x achter
1x microfoon aansluiting voor
1x koptelefoon aansluitig voor
Netwerkkaart - PCI- e Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s
DVD Brander - Samsung dual layer 22x
Garantie - 2 jaar incl. ondersteuning

voor 490 ?

Lol, die 0,1Ghz ga je echt niet merken.

Voor 490 gewoon prima systeempje, ik zou daar lekker voor gaan. Mocht je keer gezeik hebben weet je wel dat je gewoon 2 jaar garantie hebt. Hiermee kan je ook gewoon Wow of Starcraft meespelen, is mss iets minder mooi/snel dan die andere maar wel functioneel en prijs technisch even goed.

Lol, die 0,1Ghz ga je echt niet merken.

Voor 490 gewoon prima systeempje, ik zou daar lekker voor gaan. Mocht je keer gezeik hebben weet je wel dat je gewoon 2 jaar garantie hebt. Hiermee kan je ook gewoon Wow of Starcraft meespelen, is mss iets minder mooi/snel dan die andere maar wel functioneel en prijs technisch even goed.
Ow ik ahd alleen ff snel daar naar gekeken en dacht er zijn dignen veranderd , niet dus :P

Ja ik ga deze gewoon lekker doen! thanks voor je hulp echt !

Weet niet of je hier al had gekeken. www.alternate.nl

Staat een hoop op, kopen en zelf in elkaar zetten. ;)

Voor ongeveer 500 euro is dit niet wat beter?

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je een quad core en een 5770.

Voor ongeveer 500 euro is dit niet wat beter?

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je een quad core en een 5770.

Die quad ga je toch niet gebruiken voor wow, omdat die maar 2 cores aanspreekt. Daarnaast heeft deze DDR2 dus zoveel verschil zit er niet meer tussen om er echt voor te gaan.

Persoonlijk zou ik gaan voor een intel cpu en een nvidia gpu.Geen Ati of Amd shit ,t'is goedkoop....meer is het niet.
Ik heb zelf 3 jaar WoW gespeeld op 4 verschillende rigs...en het draaide slechtste op Ati gpu ,het was een 4870X2 en was top kaart op dat moment ,ik haalde met moeite 30fps (in Dalaran :D in raids nog lager) alles op MaX op een 24inch
scherm (ik speel al mijn games op maximum settings) terwijl een 295GTX met de zelfde settings continu 60fps draaide....zelfs 80fps V-Sync off.
Nu wat heel belangrijk is voor WoW is werkgeheugen hoe meer hoe beter...2gig is voldoende natuurlijk maar kan soms bottleneck vormen in Raids of als je speelt met veel addons aan...4gig zit je goed maakt niet uit ddr2 of ddr3 mag zelfs 6 of 8 gig zijn.

Laatst bewerkt:
ik heb nog wel een kast die makkelijk world of warcraft draait ( heb het zelf ook gespeelt)
moet je alleen andere videokaart in doen wat mijne is overleden

ahha wat een computers bieden ze hier aan die dingen die jullie aanbieden zijn 5jaar oud.

Koop gewoon een i5 core het liefst i7 en stem daar de rest op af.

Persoonlijk zou ik gaan voor een intel cpu en een nvidia gpu.Geen Ati of Amd shit ,t'is goedkoop....meer is het niet.
Ik heb zelf 3 jaar WoW gespeeld op 4 verschillende rigs...en het draaide slechtste op Ati gpu ,het was een 4870X2 en was top kaart op dat moment ,ik haalde met moeite 30fps (in Dalaran :D in raids nog lager) alles op MaX op een 24inch
scherm (ik speel al mijn games op maximum settings) terwijl een 295GTX met de zelfde settings continu 60fps draaide....zelfs 80fps V-Sync off.
Nu wat heel belangrijk is voor WoW is werkgeheugen hoe meer hoe beter...2gig is voldoende natuurlijk maar kan soms bottleneck vormen in Raids of als je speelt met veel addons aan...4gig zit je goed maakt niet uit ddr2 of ddr3 mag zelfs 6 of 8 gig zijn.

DDR3 vs. DDR2 is zeker wel belangrijk. Waarom denk je dat die Nvidia sneller was ? Juist sneller geheugen + snellere processor. Niet omdat er meer of minder geheugen inzit. Kwa videokaart.

Nu kost DDR3 ook niet meer zoveel en kwa snelheid is het wel sneller of je het met ram geheugen merkt vraag ik me af. Het is iig voor de toekomst wel aan te raden!

ahha wat een computers bieden ze hier aan die dingen die jullie aanbieden zijn 5jaar oud.

Koop gewoon een i5 core het liefst i7 en stem daar de rest op af.

:roflol: Jij koopt dus ook een Ferarri 360 als je een gezinsauto wilt.

Past toch totaal niet in ze budget, laat staan wat hij nodig heeft. Lees dan eerst eens het topic door. Ipv van dingen te roepen, tuurlijk is een I5 leuk. Raad ik ook aan iedereen aan, maar als die dat niet nodig heeft en het niet voor overheeft is het grote onzin.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven