Fitness Seller

Anders trainen

spierbal2

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben van plan om in maart is wat anders te gaan doen. Met de bedoeling het lichaam een flinke boost te geven.
Wat ik van plan ben is: Elke training alle spiergroepen trainen maar hooguit 2 oefeningen per spiergroep. Wel 3 of 4 sets steeds.
Is dit een goede manier om de boel is om te gooien of werkt dit voor geen meter waarschijnlijk?
Tips altijd wilkom!

ik vind van wel.
heb zelf ook een schema liggen met zoiets.
alleen maar compoundoefeningen en geen kleine spiergroepen.
volledig op benen/borst/schouder/rug gericht.
UB/LB 2 keer alles in de week.
je gaat er op groeien hoor...........;)

dit is zeker goed
het moét zelfs, wil je progressie blijven boeken ;)

je moet iets om het lichaam te schokken.
een compound gericht schema is daarvoor zeker geschikt.

echt anders trainen?

voila:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Compound? Isolatie oefeningen? Het zegt me niks maar ik zal ze beide wel doen. Ben flink vooruigegaan in 2006 maar vind het nu maar minder gaan vandaar ff wat ander proberen in maart.

Compound? Isolatie oefeningen? Het zegt me niks maar ik zal ze beide wel doen. Ben flink vooruigegaan in 2006 maar vind het nu maar minder gaan vandaar ff wat ander proberen in maart.

als je al niet weet wat compound en isolatie-oefeningen zijn , moet je eerst maar eens veel gaan lezen hier.
succes man.

als je al niet weet wat compound en isolatie-oefeningen zijn , moet je eerst maar eens veel gaan lezen hier.
succes man.
Ach, als je ze maar wel doet. Heb al beetje rondgekeken wat het is en ja ik doe ze ook.
Net als kamasutra, ik ken niet alle namen maar doe de meeste standjes toch wel:D

Ach, als je ze maar wel doet. Heb al beetje rondgekeken wat het is en ja ik doe ze ook.
Net als kamasutra, ik ken niet alle namen maar doe de meeste standjes toch wel:D

lees toch maar een beetje rond, kijk naar filmpjes en leer

... en groei ;)

ik vind van wel.

en biceps en triceps dan?
of worden deze genoeg getraind bij de rug en borst oefeningen?
Welke compound oefeningen doe je zoal voor schouders, ik ken alleen upright row en neck press.

en biceps en triceps dan?
of worden deze genoeg getraind bij de rug en borst oefeningen?
Welke compound oefeningen doe je zoal voor schouders, ik ken alleen upright row en neck press.

. MP staand , dumbbell-press ,
upp-right row vind ik persoonlijk een hele goeie .

upright row is een echte schouderverneuker, ik vind het 1 van de slechste oefening die er is.

maar je bent al sinds 2005 hier lid ,en je weet het verschil niet tussen compound en isolatie, wa heb je in dat anderhalf jaar hier dan gedaan,aleen in het geile hanenhok gehangen?

maar je bent al sinds 2005 hier lid ,en je weet het verschil niet tussen compound en isolatie, wa heb je in dat anderhalf jaar hier dan gedaan,aleen in het geile hanenhok gehangen?
Haha ik weet het nu wel, had het net zo goed niet hoeven zeggen.
Ik ben al lang lid maar mijn n eerste post is van vorige week.
Vanaf moment dat ik lid werd heb ik door omstandigheden niet achter de pc plaats kunnen nemen. En nu ik er weer ben ga ik er goed gebruik van maken.

ok dan vergeef ik je:)

upright row is een echte schouderverneuker, ik vind het 1 van de slechste oefening die er is.

is de compleetste schouderoefening die er is.
je traint natuurlijk de deltaspieren , monnikskap , biceps , onderarm , je reet , lumbosacrale spieren , buikspieren .
ik heb em in een 10 keer 10 schema gedaan en nooit blesures of rare bewegingspijn gehad.
weet niet wat voor schouders jij hebt natuurlijk............;)

moet hij dat dan weten omdat hij sinds 2005 lid is?
hij kan zich aangemeld hebben en vervolgens nooit meer op dbb gekeken hebben.. kan ook. niet iedereen meld zich aan als spambeer ;)

ik vind van wel.

Wil je dat schema eens posten , ik ben er eerlijk gezegd wel benieuwd naar.

Terug
Naar boven