XXL Nutrition

Andriol+dht/ kleiner teelballen

segal20

Novice
Waardering
0
hey mannen ,

Ik heb in januarie Andriol ( 3 capsules ) per dag gebruikt voor de hele maand + ik had ook voor 1 week DHT gel gebruikt . Ik was toen gestopt , omdat mijn testikels veel kleiner werden.

Na een maandje waren ze wat groter geworden maar niet de grote dat ze waren .

Nu 4 maanden later , zijn me testikels nog kleiner geworden van formaat en ben harstikke ziek geworden , heel erg weinig kracht en kan bijna niks doen .

ik dacht dat ik met de bovengenoemde testo geen nakuur hoefde tedoen ? het blijkt dus van wel neem ik aan , toch ? wat raden jullie me aan ? het is ook zo dat ik erg weinig testo aanmaak van mezelf . Wat geven jullie me vpor advies en hoe kan ik me testikel weer groter krijgen !

nog een vraagje : Diegene die gekuurd hebben , hebben jullie veranderingen gezien in de formaat van jullie teelballen ? hebben jullie de formaat weer terug kunnen krijgen dmv HCG/NOLVADEX etc ?

groetjes segal20

hey mannen ,

Ik heb in januarie Andriol ( 3 capsules ) per dag gebruikt voor de hele maand + ik had ook voor 1 week DHT gel gebruikt . Ik was toen gestopt , omdat mijn testikels veel kleiner werden.

Na een maandje waren ze wat groter geworden maar niet de grote dat ze waren .

Nu 4 maanden later , zijn me testikels nog kleiner geworden van formaat en ben harstikke ziek geworden , heel erg weinig kracht en kan bijna niks doen .

ik dacht dat ik met de bovengenoemde testo geen nakuur hoefde tedoen ? het blijkt dus van wel neem ik aan , toch ? wat raden jullie me aan ? het is ook zo dat ik erg weinig testo aanmaak van mezelf . Wat geven jullie me vpor advies en hoe kan ik me testikel weer groter krijgen !

nog een vraagje : Diegene die gekuurd hebben , hebben jullie veranderingen gezien in de formaat van jullie teelballen ? hebben jullie de formaat weer terug kunnen krijgen dmv HCG/NOLVADEX etc ?

groetjes segal20

slechts één mogelijk advies: ga naar een dokter en vertel hem alles!

Was laatst bij mijn uroloog,die ging ff in mijn broekie voelen.Hij zei niet dak een klein pikkie had,maar wel kleine ballen.Tja dat zijn de naweeen van regelmatig snoepen.

Beetje nolvadex 20 mg per dag voor een week of 6 en ze zijn weer groter.Bij mij worden ze niet groter overgens.Misschien zo met mijn IGF,maar maak me niet druk.Wereld is niet bij gebaat als ik me voortplant.

Was laatst bij mijn uroloog,die ging ff in mijn broekie voelen.Hij zei niet dak een klein pikkie had,maar wel kleine ballen.Tja dat zijn de naweeen van regelmatig snoepen.

Beetje nolvadex 20 mg per dag voor een week of 6 en ze zijn weer groter.Bij mij worden ze niet groter overgens.Misschien zo met mijn IGF,maar maak me niet druk.Wereld is niet bij gebaat als ik me voortplant.

:roflol:

Haha, ouwe gek...

Ik heb zelf ook snel krimpende ballen maar daar heb ik dan mijn pregnyl voor...

Zit nu midden in me kuur.. ballen ook wel iets gekrompen.. twijfel nog of ik HCG neem.. heb et toch liggen.. (zowieso nolvadex uitteraard)

+1

en dit is een vervelend voorbeeld dat de meesten hier toch gelijk krijgen op het gebied van BETER ONDERZOEK DOEN en dat je 21 moet zijn voor kuren

die 21 is relatief vind ik..
je moet gwn weten waar je bezig mee bent en volgroeid zijn enzo..
maar of hij nu 20jaar is en x aantal maanden.. of hij nu net 21 is geworden...
maar on-topic: ga naar dokter ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hey mannen ,

Ik had er misschien bij moeten zeggen dat ik last had van een te lage testosteron in me lichaam maar echter namen de dokters hier in nederland dat niet serieus :S wat mij erg irriteerde , want had heel veel symptonen die me erg onzeker maakte maar ook de bloedafname gaf aan dat ik idd een te lage testo aanmaak heb . Vandaar dat ik naar het buitenland was gegaan me te laten behandelen , daar hadden ze het tenminste serieus aangepakt door een endricinoloog , hij vond het raar dat ze het hier niet serieus nemen en mij maar tig andere medicatie geven terwijl ze niet de oorzaak aanpakte .

Maar omdat ik daar dus niet bleef en de dokter mij een brief meegaf die ik aan me dokter moest geven hier in nederland om me WEL te gaan helpen . ik dacht wanneer ze dit gaan lezen gaan ze er wel wat aandoen maar nogmaals werd aan me lot overgelaten . Toen was ik dus al een maandje bezig met testo+dht , maar omdat ik niemand had die afentoe alles in de gaten houdt was ik ermee gestopt .

zoals jullie vast wel weten wanneer mannen een te lage testosteron aanmaak hebben , dat trainen ( wat ik al 6 jaar doe ) heel erg moeilijk gaat . je bouwt erg langzaam spieren op en je ziet bijna geen ontwikkeling , net als meisjes die geen spieren krijgen door te gaan trainen . dat heeft mij idd erg deprisief gemaakt omdat ik zach hoe me vrienden in de sportschool wel erg snel spieren kregen .

ik heb nu gelukkig contact met een goede endricinoloog ( niet in nederland natuurlijk) in het buitenland die me gaat behandelen en daarvoor heb ik alles moeten achterlaten in nederland en me studie stop moeten zetten en al dat geld wat ik gespaard had om een toekomst op te bouwen gaat hier aan op , wat triest gewoon dat ik me hier in nederland niet kan laten behandelen :s:s

maargoed bedankt voor jullie reacties maar dan weten jullie ook dat ik al tig keren naar de dokter ben geweest maar zonder resultaat .

groetjes segal20

ik heb nu gelukkig contact met een goede endricinoloog ( niet in nederland natuurlijk) in het buitenland die me gaat behandelen en daarvoor heb ik alles moeten achterlaten in nederland en me studie stop moeten zetten en al dat geld wat ik gespaard had om een toekomst op te bouwen gaat hier aan op , wat triest gewoon dat ik me hier in nederland niet kan laten behandelen :s:s

ff serieus dit allemaal voor een hoger test? kiest de makkelijke en goedkope oplossing ga gwn kuren!!

Ga altijd bij me buurvrouw langs, die blaast ze zo weer op.

:hahaha:

Segal, wat waren je oorspronkelijke bloedwaarden dan? Mssn waren ze gewoon aan de lage kant maar wel nog binnen de normale waarden? Kan me anders niet voorstellen dat dokters je niet willen helpen.

Probeer anders eens een andere dokter bij je in de buurt.

Nolvadex wil wel eens helpen maar ik denk best dat je je profesioneel laat begeleiden door een dokter.

Als jij van nature een laag libido hebt en je gebruikt dan externe hormonen dan zal je lichaam het inderdaad nog moeilijker hebben om te herstellen wanneer je daar mee stopt.

Misschien moet je je er ook bij neerleggen dat bodybuilding niet echt iets voor jou is, wil niet zeggen dat je niet kan trainen maar je moet begrijpen dat massa winnen voor jou niet zo makkelijk zal zijn. Of je moet zeggen die ballen intresseren me niet, ik laat sperma invriezen en ga voor de rest van me leven aan de externe hormonen ... als dat niet via de officiele weg gaat word dat natuurlijk wel een duur verhaal.

Terug
Naar boven