- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik vond t qua training minder, was korte tijd in de sportschool, maar groeide echt abnormaal. Ook qua eten wat t niet wegen en meten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond t qua training minder, was korte tijd in de sportschool, maar groeide echt abnormaal. Ook qua eten wat t niet wegen en meten.
Gewoon scheppen?
als je maar boven onderhoud zit?
Heb voeding nog niet gelezen namelijk
Pff dan zou ik allang verhongerennee ik at vrijweinig eigelijk.
1L vloeibare ei eiwit ging er elke dag doorheen (100gr protein),
3 of 4 eieren waarvan 1 of 2 met eigeel en 2 volkoren brood.
Na t trainen soms wat kleine lepels ijs en meteen druivensap of blike ananas.
daarna avond eten 1 bord rijst met groente en wat kipfilet, of pasta of dergelijk maar wel vaak met veel groente en kipfilet.
en door de dag door steeds wat slokjes ei eiwit, dus de 1L verdeeld door de gehele dag.

ook benieuwd eigenlijk hahaJe groeide abnormaal op die voeding?
Heb je pics van je fysiek?
De komende weken na week acht zijn belangrijk, omdat je lichaam een geavanceerd bodybuilder begint te worden. Dit is ook een goed moment om weer te beginnen met hgh en testosteron op de juiste manier om deze drogere look te behouden terwijl je groeit en niet de scheidingen en definitie te verprutsen die je hebt gecreëerd. Onthoud dat zelfs een klein beetje vocht de scheidingen klan doen verdwijnen. Testosteron is een grote ‘vijand’ van scheidingen en definitie. Je moet weten hoe je er mee om moet haan en je hebt hgh nodig wanneer je hoog wil doseren.
Equipoise is een goede keuze op dit punt gecombineerd met tren a en gh. Testosteron kun je af en toe toevoegen in hoge doseringen en cruisen.

Hahaha wel met flinke lading bold natuurlijk, dat zou verschil kunnen maken
Komt vanmiddag denk ik weer een update, heb wat uurtjes vrij
Je groeide abnormaal op die voeding?
Heb je pics van je fysiek?
Ik ook wel benieuwd inderdaad , want toch is dat niet het dieet wat mij lijkt om een goeie fysiek te bouwen. Natuurlijk het zetten van grote dossisen tren en test kan het verhaal anders maken maar toch lijkt me dat te weinig voeding om "abnormaal " van te kunnen groeien no matter wat je in je reet spuit .
Als ik bulk ga ik ook niet met de keukenweegschaal heel dag zitten sjoemelen , maar toch wil ik een schatting hebben wat ik binnenkrijg zodat ik effectief bulk .
Test laat hij er wel volledig uit ja. Hgh vraag ik me af of dit klopt wat hij typte. Want wanneer je de rest allemaal leest zou dat zeer onlogisch zijn. Ben er wel van overtuigd dat deze kerel pro of ex pro bodybuilder is en wanneer je dan vergelijkt met wat mensen hier gebruiken verklaart het wel een hoop waarom wij er niet zo uit zien ... het is maar net hoeveel je ervoor over hebt denk ik....