AndroidHealthClinic

vertaling gh15 bible

Bezoekers in dit topic

Laag trainingsvolume, maar wel dikke progressie!
Ik vond t qua training minder, was korte tijd in de sportschool, maar groeide echt abnormaal. Ook qua eten wat t niet wegen en meten.
 
Gewoon scheppen? :p
als je maar boven onderhoud zit?
Heb voeding nog niet gelezen namelijk
 
Gewoon scheppen? :p
als je maar boven onderhoud zit?
Heb voeding nog niet gelezen namelijk

nee ik at vrijweinig eigelijk.

1L vloeibare ei eiwit ging er elke dag doorheen (100gr protein),
3 of 4 eieren waarvan 1 of 2 met eigeel en 2 volkoren brood.

Na t trainen soms wat kleine lepels ijs en meteen druivensap of blike ananas.

daarna avond eten 1 bord rijst met groente en wat kipfilet, of pasta of dergelijk maar wel vaak met veel groente en kipfilet.

en door de dag door steeds wat slokjes ei eiwit, dus de 1L verdeeld door de gehele dag.
 
nee ik at vrijweinig eigelijk.

1L vloeibare ei eiwit ging er elke dag doorheen (100gr protein),
3 of 4 eieren waarvan 1 of 2 met eigeel en 2 volkoren brood.

Na t trainen soms wat kleine lepels ijs en meteen druivensap of blike ananas.

daarna avond eten 1 bord rijst met groente en wat kipfilet, of pasta of dergelijk maar wel vaak met veel groente en kipfilet.

en door de dag door steeds wat slokjes ei eiwit, dus de 1L verdeeld door de gehele dag.
Pff dan zou ik allang verhongeren :p
 
Je groeide abnormaal op die voeding?
Heb je pics van je fysiek?
 
Ik ook wel benieuwd inderdaad , want toch is dat niet het dieet wat mij lijkt om een goeie fysiek te bouwen. Natuurlijk het zetten van grote dossisen tren en test kan het verhaal anders maken maar toch lijkt me dat te weinig voeding om "abnormaal " van te kunnen groeien no matter wat je in je reet spuit .
Als ik bulk ga ik ook niet met de keukenweegschaal heel dag zitten sjoemelen , maar toch wil ik een schatting hebben wat ik binnenkrijg zodat ik effectief bulk .
 
De komende weken na week acht zijn belangrijk, omdat je lichaam een geavanceerd bodybuilder begint te worden. Dit is ook een goed moment om weer te beginnen met hgh en testosteron op de juiste manier om deze drogere look te behouden terwijl je groeit en niet de scheidingen en definitie te verprutsen die je hebt gecreëerd. Onthoud dat zelfs een klein beetje vocht de scheidingen klan doen verdwijnen. Testosteron is een grote ‘vijand’ van scheidingen en definitie. Je moet weten hoe je er mee om moet haan en je hebt hgh nodig wanneer je hoog wil doseren.

Equipoise is een goede keuze op dit punt gecombineerd met tren a en gh. Testosteron kun je af en toe toevoegen in hoge doseringen en cruisen.

Begrijp ik het goed dat je dus zeker de eerste 8weken helemaal geen hgh en testo erbij gebruikt?? Dus in feite tren a only?

Wel interessante info!! Voel me zeer gemotiveerd om de volgende blast alweer te gaan plannen :D
 
Test laat hij er wel volledig uit ja. Hgh vraag ik me af of dit klopt wat hij typte. Want wanneer je de rest allemaal leest zou dat zeer onlogisch zijn. Ben er wel van overtuigd dat deze kerel pro of ex pro bodybuilder is en wanneer je dan vergelijkt met wat mensen hier gebruiken verklaart het wel een hoop waarom wij er niet zo uit zien ... het is maar net hoeveel je ervoor over hebt denk ik....
 
Als ik enkel tren zou pakken dan denk ik dat ik het wel schudden qua libido. Dan gaat ze straks denken dat ik mn zaakje ergens anders aan het legen ben :P
 
Hahaha wel met flinke lading bold natuurlijk, dat zou verschil kunnen maken :p

Komt vanmiddag denk ik weer een update, heb wat uurtjes vrij
 
Hahaha wel met flinke lading bold natuurlijk, dat zou verschil kunnen maken :p

Komt vanmiddag denk ik weer een update, heb wat uurtjes vrij

Ook van bold zegt hij in feite dat week 8 een goed punt is om dat erbij te gaan doen. Heb niet kunnen opmaken of hij daarvoor ook bold erbij had zitten.
Verder zal bold op 600mg je libido wel goed doen, aangezien het ook minimaal naar testosteron converteert.
 
Je groeide abnormaal op die voeding?
Heb je pics van je fysiek?

kwam op 240gr protein perdag, dus zo drastisch zal t niet zijn geweest..
Verder ananas en 2 lepels ijs na t trainen wat ook 240calorieen is + wat calorieen van t ijs, 3-4 gebakken eieren en 2 volkoren sneedjes brood +- 500-600calorieen.
2x borden rijst met groente en vlees.

Zo heel slecht is deze dieet dus niet geweest, als ik financieel perdag (10/12eu) aan eten kwijt kon en ed injects zou ik het 100% weer doen.


Ik ook wel benieuwd inderdaad , want toch is dat niet het dieet wat mij lijkt om een goeie fysiek te bouwen. Natuurlijk het zetten van grote dossisen tren en test kan het verhaal anders maken maar toch lijkt me dat te weinig voeding om "abnormaal " van te kunnen groeien no matter wat je in je reet spuit .
Als ik bulk ga ik ook niet met de keukenweegschaal heel dag zitten sjoemelen , maar toch wil ik een schatting hebben wat ik binnenkrijg zodat ik effectief bulk .

dat jij al over bulken praat laat zien hoe ver je bent,

je groeit niet harder als je behoefte 3000calorieen is, en jij 3500calorieen of 10.000 calorieen inneemt, alleen je vetpercentage en vocht gaat ervan omhoog.
 
Test laat hij er wel volledig uit ja. Hgh vraag ik me af of dit klopt wat hij typte. Want wanneer je de rest allemaal leest zou dat zeer onlogisch zijn. Ben er wel van overtuigd dat deze kerel pro of ex pro bodybuilder is en wanneer je dan vergelijkt met wat mensen hier gebruiken verklaart het wel een hoop waarom wij er niet zo uit zien ... het is maar net hoeveel je ervoor over hebt denk ik....

Days1-25:
GH - 4iu's (2iu's morning/night)
Equipoise - 900mg (3 jabs/week)

Days 26-50:
GH - 4/5 iu's (2.5iu's morning/night)
Equipoise - 900mg (3jabs/week)
Tren A - 100mg (EOD)
Test P - 50mg (EOD/E3D)

Days 51-80:
Equipoise - 900mg (3jabs/week)
Test E - 900-1000mg (3 jabs/week)
Tren A - 500mg (5jabs/week) or stick to 100mg (EOD)
Masteron - 50mg (EOD, only if high estrogen)

Days 81-120:
Test E - 1000-1200mg (3jabs/week)
Equipoise - 900mg (3jabs/week)
Anadrol - 100-150mg (ED)
Masteron - 50mg (EOD)
GH - 6-8iu's (per day introduced on day 90, possible 6-8iu's EOD)

dit is de reden waarom wij er niet zo uitzien, De doseringen. De kwaliteit van aas, en het manier van eten. Ik eet nu veel cleaner maar groeide toch echt wel harder toen ik ananas en ijs en brood at.


iedereen die lid is op gh15, weet wel wat voor beesten daar rondlopen en wat voor informatie daar tevinden is, en deze 'bb for the poor part 3' heeft een heleboel mensen geholpen om verder te groeien en een top amateur te worden of zelfs pro card te behalen. GH15 is geen idioot of zomaar iemand, hij is zowieso een ex-top pro.
 
die cycle is toch niet heel bijzonder? Manier van eten is gewoon normaal en veel ijs ananas bananen enzo?
 
Hoe meer GH, hoe harder je groeit natuurlijk met nog zooi ass erbij.
 
Volgens big cat heb je maar 3 zaken nodig om groot te worden...
Hgh tren en test. Welke dosis? Zo hoog mogelijk zolang je lichaam het kan verdragen.
 
Het idee is meer dat je nieuwe cellen blijft creeeren die je met aas weer laat groeien en zo dus 'eindeloos' doorgroeit... en je voeding zou beter worden opgenomen ofja weet even niet hoe ik het moet verwoorden. Dat zullen sommige mensen zien als 'harder groeien'
 
Wat laat zien hoever ik ben , ga je weer beginnen klein kind dat je bent ? Je bent serieus een arrogante idooit die denkt dat die alles maar weet en je voelt je beter dan andere ofzo ? blijf on topic en gooi geen rare commentaar naar leden anders flikker je maar op naar een tennisforum ofzo en ga je het daar maar proberen. Zielig kutkind
 
Back
Naar boven