GewoonDenny
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 469
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ga met je anavar kuurtje spelen.Ik zit inderdaad op een hoge dosis tren lol.
Serieus kan die gast nie uitstaan omdat ie altijd zit te ouwehoeren hoe goed dat die groeide blabla hoe indrukwekkend dat ie is, 105 kg 8% blabla . Maar als je om foto's vraagt dan ben jij ineens de b*ch die niet weet waar dat die mee bezig is . Wat een onnozelaar joh , volgens mij heb je een bagger fysiek en door je frustratie met je zelf kun je niets anders dan een b*ch te zijn tegenover andere mensen. Hey mensen ik ben traindirty ik ben 110 kg kurkdroog maar vraag me niet om foto's ..want dan word ik echt op me teentjes getrapt ..
Ga jou ijs en ananas eten man en hou jou tetter dicht zorgt voor heel wat opluchting denk ik
Stupid boy
Hahaha ik heb geloof ik al eerder een discussie met hem gehad over tren? Of over dossis?
Count me in boys
Please do proceed and take it to the next level![]()
Als het zo simpel is waarom worden er nog zoveel andere producten genomen? Als dit echt de waarheid is zou ik alleen deze 3 gaan nemen.Volgens big cat heb je maar 3 zaken nodig om groot te worden...
Hgh tren en test. Welke dosis? Zo hoog mogelijk zolang je lichaam het kan verdragen.
Als het zo simpel is waarom worden er nog zoveel andere producten genomen? Als dit echt de waarheid is zou ik alleen deze 3 gaan nemen.
Daar komt het basically op neer jaVolgens big cat heb je maar 3 zaken nodig om groot te worden...
Hgh tren en test. Welke dosis? Zo hoog mogelijk zolang je lichaam het kan verdragen.

Hij adviseert niet om licht te trainen, hij adviseert om goed te trainen. Gewicht die je aankan en oefeningen correct uitvoeren. Dat heb ik indd gedaan en doe ik nog steeds.dus je trainde ook met relatief licht gewicht traindirty?
Hahah grappige man ben je gast , kerel mijn fysiek voor 23 jaar is prima , en krijg ook alleen maar complimenten en vragen over wat ik neem en blabla van mensen . Ook op me werk waarbij ik een dikke xxl maat vest draag , komen mensen met complimenten. Ik weet waar ik mee bezig ben , en als ik groot ga praten op forum kan ik wel iig wat bewijzen voorleggen , heb altijd foto's geplaatst dus beter zwijg je aardappel . Jij gaat niet met foto's strooien omdat je niks hebt om te strooien . En wat weet jij wat ik neem ? Ik zet nu 100-150 Mg tren a per dag , en ik weet zeker dat als ik ga vreten zoals jij daar opnoemt dat die al die tren niet gaat compenseren voor z'n shitty Dieet als jij hebt gevolgd luie fl**ker dat je bent . 20-30 min trainen lol , mensen volgen een of andere eikel die exact gaat uitleggen wat je van tren moet verwachten van de 1eweek tot de laatste . Iedereen is anders , en de ene kan zoveel tren zetten als hij wilt , maar als z'n training niks is dan gaat ie niks zien. GH 15 is allang Achterhaald en word uitgelachen door velen . Maar genoeg over dit , ik weet wel dat jij 3 x niks voorstelt en daarbij ga ik mij niet verlagen tot jou niveau .
Dat vind ik zeker niet slim , en zelf weet jij dat dat ook gewoon dom is . Denk maar niet dat je nu kan kuren met lagere doseringen en er een bal van gaat merken, je zult hoger en hoger moeten gaan op een gegeven moment , en ook gewoon onnodig om zoveel te doen zeker als 1e kuur , laat ons maar zien wat jou resultaat was als je Before en after pics had , want je bent er zo tevreden over dus ben benieuwd . Geloof me , met alles de helft van wat jij hebt gedaan als 1e kuur had je zelfde resultaten gehad. Meer is niet beter , ik heb primo op 1 gram omdat primo op 400-600 Mg gewoon weinig doet en een mild aas is . Maar met tren kom je makkelijk weg met 75 Mg eod , wat neer komt op 300 Mg ew is meer dan voldoende om super resultaten te halen . Gewoon stom sorry , dit vind ik stom omdat je het als 1e kuur zo deed .
Jij bent wel een pannenkoek vriend , jij weet zelf genoeg dat ik het had over eerste keer tren niet meteen hoog gaan zitten . Ik heb nergens gezegd dat hogere dossisen geen meerwaarde hebben of wel ? Jij ging bij je eerste kuur meteen 100 Mg ed zetten wat gewoon stom en onnodig was , en daar zullen de meeste het mee eens zijn. Je praat echt jezelf tegen nu , want ik weet tenminste wat ik zeg maar jij bent zwaar achterlijk zo te zien.