Fitness Seller

Android toestel, hoe van pc naar gsm apps doen (prgramma???)

Ano_91_2

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
94
Lengte
Massa
48kg
Vetpercentage
34%
Beste,

Ik heb onlangs een android toestel aangekocht (sony experia S). Als Iphone gebruiker is het dus een volledig nieuw systeem..
Bij mijn Iphone kon ik gebruik maken van Itunes om apps/boeken etc te downloaden - dit installeerde vanzelf wanneer ik de iphone aankoppelde!!!

Nu wanneer ik mijn gsm verbind met mijn pc krijg ik hier alerlei BS programma's voorgeschoteld die niet kunnen leveren wat ik wil.. Programma's zoals 'media go' dus.

Waar vind ik dus een programma gelijkaardig aan itunes van iphone, waar ik dus gelijk alles mee kan regelen om zaken op men phone te plaatsen?

Kom er best gek van, echt gebruiksvriendelijk is het niet.. Hopelijk kan iemand me verder helpen.

Grtz

Hangt van je gsm af. Elk merk heeft zijn eigen programma, niets met android te maken.

Naar site van sony gaan, support meestal, typenummer aangeven, downloaden en installeren.

ajb ;) Pc compagnion noemt die van Sony

http://www.sonymobile.com/nl/tools/pc-companion/

Laatst bewerkt:
Apps kan je downloaden als .apk bestanden via internet, deze openen op je toestel en de app installeert. Maar alles staat in de google store, waarom zou jet via je pc regelen?

Bedoel je betaalde apps gratis van internet halen of wat? Aangeziem je blijkbaar je pc nodig hebt.

Heb je een google account ?
Met Play Store (app store) kun je apps, games, muziek en boeken downloaden.
Je kan ook alles van Play store installeren via computer moet je gewoon surfen naar play store en inloggen.
Bezoek anders XDA Developers als je meer wilt halen uit je android telefoon.

Terug
Naar boven