MuscleMeat

Android topic

mijn intern geheugen van mijn Samsung Galaxy Ace zit vol. heb nog 44 MB over en hij gaat echt vet sloom. verder heb ik wel een 32 gb microSD weet iemand misschien hoe ik dat kan converten? ik wil niet graag al mijn apps verwijderen :/

Apps verplaatsen naar sd kaart en mogelijk gegevens verwijderen van apps, op mijn ouwe htc sloeg whatsapp alles op, had ik ineens 35MB als app.

Heb eindelijk ics op mijn desire s..... niet zo'n hele spannende update, zoals gewoonlijk.

inderdaad, maar zal door HTC sense komen. Ik krijg al weken nu de melding van ICS op galaxy sII, maar door Touchwiz schil merk ik waarschijnlijk toch niks.:rolleyes:

Enige nuttige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken zijn een soort quicklaunche buttons, net als bij windows/ios. En de camerasoftware ziet er wat anders uit geloof ik. Op zich prima, had al niet veel te klagen over de vorige versie.

Apps verplaatsen naar sd kaart en mogelijk gegevens verwijderen van apps, op mijn ouwe htc sloeg whatsapp alles op, had ik ineens 35MB als app.

ja klopt alleen ik kan niks interns verplaatsen naar sd, dan slaat SD kaart t wel op maar als ik t van intern afgooi wordt de hele app verwijderd...

Sinds kort over van iOS (iPhone 3GS) op Android (Galaxy S3), wat een verademing, heerlijk!

draai nu jelly bean (4.1.1) van cyanogenmod op mijn hannspad. Man wat een verbetering tov ICS. Ding start 3x zo snel op en alles gaat super vloeiend. Was 6 maanden terug al blij met ICS en daarvoor met honeycomb maar deze is toch echt weer een heel stuk beter.

Ik draai nu ook stabiel op 1400mhz (dual core) en moet zeggen dat ik nu 720p super vloeiend kan kijken. Ook het scherm lijkt gevoeliger.

tomtom is eindelijk te vinden op usenet voor android.

zo ook maar ff jelly bean (4.1.2) op mijn htc sentation xe gezet. Dit is ook een versie zonder sense....man man man dit kan ik iedereen aanraden. Wat een snelheid!!!!!!

Mijn HTC Desire HD mag bijna ingeruild worden voor een nieuw exemplaar....Iemand tips of advies? Heb me de laatste tijd niet echt verdiept in nieuwe modellen.

Eis is wel dat rooten en custom roms goed te vinden en te gebruiken zijn want dit is echt verslavend geweest bij mijn Desire HD.

Htc one x staat bij mij nog bovenaan het lijstje. Anders misschien een galaxy s3 of iphone 5.

Samsung s3 genoeg roms voor

Mijn HTC Desire HD mag bijna ingeruild worden voor een nieuw exemplaar....Iemand tips of advies? Heb me de laatste tijd niet echt verdiept in nieuwe modellen.

Eis is wel dat rooten en custom roms goed te vinden en te gebruiken zijn want dit is echt verslavend geweest bij mijn Desire HD.

Ik zou voor de google samsung nexus gaan, heerlijk ding.

Galaxy S3 eigenaar, heel relaxed ding.

Iemand ervaringen met custom roms op HTC Sensation XL?

Zou ik mijn htc one s rooten en custom rom opzetten? Of niet?
Pro's, con's?? (hoe zit het dan oa met de garantie?)

Software garantie is weg na rooten, heb nu al aantal HTC toestellen gehad en altijd root uitgevoerd. Toestel is er nog nooit slechter van geworden echter als je teveel loopt te spelen zonder het te begrijpen en hem bricked is het over...

Voordelen: Je kan andere (aangepaste) ROM draaien, eventueel andere kernel wat bij elkaar verbeterde prestaties geeft. Je kan standaard apps verwijderen die in je /sys staan (zoals aandelen app)

Nadelen: Je software garantie verloopt...is op zich geen gevaar mits je weet wat je doet.

Laatst bewerkt:

geen ervaring met one s, wel met htc desire. Eerste keer was mijn moederboard defect, alsnog gemaakt door de fabrieksgarantie die er op zat terwijl hij was geroot.(had wel stock rom er op gezet, dwz de originele software) . Ze zien duidelijk dat hij geroot was in t menu. Tweede defect heb ik hem ook opgestuurd(microfoon iets was kapot) . Ook gewoon gemaakt met custom rom er op. Nadien nooit meer problemen gehad.

Pro's: custom roms zijn vaak energiezuiniger, eerder nieuwste software hacks, andere leuke features en andere lay outs. Veel variatie en keus.

Cons: Garantie vervalt in principe wel, Sommige functies werken niet goed in customs(bij Cyanogenmod, Leedroid, MIUI wel), verslavend as ****

Terug
Naar boven