MuscleMeat

Android topic

ah right, dus als ik bijv. Muziek heb aanstaan sluit ik dit af door op dat pijltje te drukken, de back knop... ipv op de Home knop te drukken?

Ben elke dag wel een paar minuten bezig om alle Android applicaties handmatig te stoppen.

Hoe voller je ram zit hoe beter. Dit is linux (bij windows is het omgekeerd).

Maar alles gaat wel naar de t*ring als er een app is die gek gaat doen (slecht gecodeerde apps, vaak sluiten deze apps zichzelf ook niet af ondanks dat je de backbutton gebruikt. Niet uniform binnen Android dat de apps worden afgesloten met de backknop, slechts een ongeschreven regel voor ontwikkelaars). Je kunt wel taskkillers gebruiken om deze apps af te sluiten, maar dingen zoals autokill maakt het alleen maar erger. Ja, het voelt ff soepel aan voor 5min meer niet, werd uiteindelijk alleen maar erger naar mijn ervaring met oudere Androids.

Heel oude android phones hebben wel baat bij autokill, omdat de hardware gewoon niet goed genoeg is voor Android.

Iemand nog een betrouwbare apk van de Facebook app?

Edit: Mijn tablet draait op Android 4.0. Blijkbaar is er nog geen Facebook app voor Android 4.0

Laatst bewerkt:
zo heb antibites kernal 8 (met ICS van team drh) nu draaien op mijn hannspad....gvd wat gaat ie hard ivm honeycomb. draai nu ook 2x1,4ghz en dat merk je ook wel.

hoppa antibites kernal 11 erop en door naar android 4.0.4. Deze is echt 99% bug vrij!!! De gevoeligheid van dat scherm is zoooooooo veel beter als toen ik de stock rom nog draaide (maar 2 dagen gehad en toen al custom rom geflashed :D)

Nu nog ff doorzoeken naar een goede rom voor mijn telefoon met sense 4 of senseloos en dan op android 4.0.4

Zit nu op sense 3.6 met android 4.0.3 en dat loopt niet zo super imo.

Na de laatste android update kan ik nu niet meer mijn sms openen.
Iemand idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden?

Beste Android gebruikers, kunnen jullie me hiermee helpen.

Ik wou een nieuwe rom zetten op samsung galaxy s1, maar ik zit vast bij setupconnection van odin. Ik heb van alles geprobeerd, heeft iemand dit ook meegemaakt?

Jow gasten,

ik heb volgend probleem: ik wil picsart downloaden maar bij het downloaden krijg ik volgende foutmelding: "kan niet downloaden door fout (501)"

Iemand die weet waardoor dit komt?

Jow gasten,

ik heb volgend probleem: ik wil picsart downloaden maar bij het downloaden krijg ik volgende foutmelding: "kan niet downloaden door fout (501)"

Iemand die weet waardoor dit komt?

doe je dat via google play?

anders moet je je google account verwijderen en dan opnieuw instellen.

Kent iemand een goed forum voor programma's en spelletjes? (rooted phone)

Over 2 maandenkan ik een nieuw toestel uitzoeken, heb me alleen afgelopen tijd niet meer bezig gehouden met de ontwikkeling op smartphone gebied.

Anyone een update m.b.t. de laatste of toekomstige updates voor wat er de komende 6 maanden wordt verwacht?

Kent iemand mijn eigen gemaakte app?

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.dante.SuperDeals

Zou je dus bijvoorbeeld kunnen gebruiken om te kijken of kwark / pindakaas / tonijn / etc in de aanbieding is ;)

Geprobeerd en gedeinstalleerd, snap er geen ruk van en krijg er geen enkele bruikbare info uit.

Laatst bewerkt:
Geprobeerd en gedeinstalleerd, snap er geen ruk van en krijg er geen enkele bruikbare info uit.
Mag ik weten wat je niet snapt? Het zijn gewoon aanbiedingen van winkels die je ook per folder kan krijgen, maar dan op je tablet of telefoon. Op die manier kun je dan makkelijker zoeken en dergelijke.

Het enige wat je moet doen in het begin is enkele winkels selecteren waarvan je de aanbiedingen zou willen zien, want ik ga niet alle aanbiedingen van alle winkels naar je sturen terwijl je in minstens de helft niet geïnteresseerd bent.

Ik dacht dat ik dat duidelijk genoeg gemaakt had, door het te melden wanneer je de app voor het eerst opent. Daarna stuur ik je direct door naar de winkels, zodat je enkele kunt selecteren. Plus als je op een categorie klikt en er zijn geen winkels geselecteerd krijg je wéér de melding dat je dat toch echt eerst moet doen.

Dus als je me zou kunnen aangeven wat ik nog meer kan doen om dit duidelijk te maken, zou je mij er in ieder geval ontzettend mee helpen.

Eternity warriors 2, ziek spel. Goeie gameplay, multiplayer mogelijk

mijn intern geheugen van mijn Samsung Galaxy Ace zit vol. heb nog 44 MB over en hij gaat echt vet sloom. verder heb ik wel een 32 gb microSD weet iemand misschien hoe ik dat kan converten? ik wil niet graag al mijn apps verwijderen :/

Terug
Naar boven