AndroidHealthClinic

andy fordham in het zoekenhuis

idd die vadsige aap had maar normaal moeten doen na die waarschuwingen

Wat een held. Zestig pils op één avond. Dan kun je echt goed knallen. Aan zo iemand geef ik graag mijn lever als ik dood ben. Dan weet je zeker dat 'ie wordt gebruikt!

Ik wil graag een poster van hem. Weet iemand waar ik die kan bestellen?

gewoon te veel gezopen. kijk die plons pens. vol gewoon vocht van zijn gare lever.
Levercirose all the way

Roxxe of Cod poseren net zo graag terwijl je foto's schiet van 3046 bij 1856.

Hij hoorde oneeeeeeeeeeehundreeeeeeeeeeeeddddddddandddddddddddeightyyyyyyyyyyyyyy en dacht dat hij zoveel biertjes moest wegtikken?

Geen medelijden mee en in feite zouden ze zulke slopers een transplantatie moeten ontzeggen.

Is hij niet gruwelijk afgevallen laatst ?

Wat een held. Zestig pils op één avond. Dan kun je echt goed knallen. Aan zo iemand geef ik graag mijn lever als ik dood ben. Dan weet je zeker dat 'ie wordt gebruikt!

Ik wil graag een poster van hem. Weet iemand waar ik die kan bestellen?

Die hebben ze niet in zijn formaat..

Dit is de reden dat ik geen donor wordt. Zo'n doorgezopen figuur zal je gezonde lever krijgen zeg. Een proestende dood aanvaart die maar. Hoort bij het leven waarvoor die gekozen heeft.

Zo'n jongen ziet z'n lichaam als een verbruiksartikel waarvan de onderdelen moeiteloos worden vervangen door mensen die wèl bewust de boel heel houden.

eens. ontneemt zo'n t*fus zuiplap ook nog een normaal persoon, die er buiten zijn schuld om 1 nodig heeft, de kans op een leven

sneu voor die jongen, maar aan de andere kant heeft ie het er wel zelf naar gemaakt. nu krijgt ie ws. een lever omdat hij het zelf heeft verdoet en dat betekent dat er weer een lever minder is voor mensen die het zelf niet hadden kunnen voorkomen.

xenotransplantatie kan toch ook ???

Dit is de reden dat ik geen donor wordt. Zo'n doorgezopen figuur zal je gezonde lever krijgen zeg. Een proestende dood aanvaart die maar. Hoort bij het leven waarvoor die gekozen heeft.

Zo'n jongen ziet z'n lichaam als een verbruiksartikel waarvan de onderdelen moeiteloos worden vervangen door mensen die wèl bewust de boel heel houden.
En zo lijden de goeie onder de slechte:(

Ik denk dat er een beetje te simpel gedacht wordt over een dergelijke transplantatie. Stel dat er een kind op de wachtlijst zou staan, waar een geschikte lever voor vrij zou komen, die ook geschikt is voor mr Fordham, dan gaat mr. Fordham op plek twee. Tenminste, dat is voor zover ik weet in Nederland gebruikelijk. Het is echt geen kwestie van 'hoppa, er is er iemand dood, snijd de lever eruit en bouw 'em weer in'. Was dat maar zo.... Het lijkt me redelijk sterk dat er iemand zal overlijden t.g.v. een lever die naar Fordham is gegaan en niet naar iemand anders.

Daarbij is de overlevingskans bij een levertransplantatie ong. 50%, zo even uit het hoofd. Fordham is quite ****ed.

Terug
Naar boven