23 ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan zn postuur te zien issie powerlifter, maar ken em niet![]()

Wat een held. Zestig pils op één avond. Dan kun je echt goed knallen. Aan zo iemand geef ik graag mijn lever als ik dood ben. Dan weet je zeker dat 'ie wordt gebruikt!
Ik wil graag een poster van hem. Weet iemand waar ik die kan bestellen?
Wat een held. Zestig pils op één avond. Dan kun je echt goed knallen. Aan zo iemand geef ik graag mijn lever als ik dood ben. Dan weet je zeker dat 'ie wordt gebruikt!
Ik wil graag een poster van hem. Weet iemand waar ik die kan bestellen?
Dit is de reden dat ik geen donor wordt. Zo'n doorgezopen figuur zal je gezonde lever krijgen zeg. Een proestende dood aanvaart die maar. Hoort bij het leven waarvoor die gekozen heeft.
Zo'n jongen ziet z'n lichaam als een verbruiksartikel waarvan de onderdelen moeiteloos worden vervangen door mensen die wèl bewust de boel heel houden.

En zo lijden de goeie onder de slechteDit is de reden dat ik geen donor wordt. Zo'n doorgezopen figuur zal je gezonde lever krijgen zeg. Een proestende dood aanvaart die maar. Hoort bij het leven waarvoor die gekozen heeft.
Zo'n jongen ziet z'n lichaam als een verbruiksartikel waarvan de onderdelen moeiteloos worden vervangen door mensen die wèl bewust de boel heel houden.