- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het kutte van nakuren.
Ik heb hetzelfde met clomid en ook met nolvadex, dus voor mij niets meer van dat.
Kuren van 4 weken met korte ester is dan een optie. Nakuur is dan meestal niet nodig, behalve bij gevoelige personen. Natuurlijk geen hcg tijdens zetten.
Meestal ligt het wel aan een te hoge dosis of clomid. 10mg nolva is al voldoende en niet meer dan 50mg clomid. 25mg clomid is een optie als 50mg teveel is.

Waar is jou onderbouwing dan >? Want ik zie het niet.
Dit is echt volstrekte onzin wat je hier post.Waarom nakuren? Ik werd helemaal PARANOIA in een nakuur.. Ik doe het NOOIT meer.
Valt me meteen op dat je het ook niet nodig hebt, onzin allemaal. Het is opgedrongen theorie wat iedereen door elkaars strot ramt. Dat zijn mijn nieuwe bevindingen.
Wellicht ligt het er aan dat niet iedereen hetzelfde is. Een maat van me werd ook doodziek en kotsen in een nakuur. Nakuren maakt meer kapot dan zonder IMO
Mischien dat vrouwen een nakuur nodig hebben.
Ik lees ook vaak dat mensen nakuren ondanks dat ze depressief worden en ziek.. waarom doe je het dan ook -_-
Al die slappe verhalen dat je je spieren verliest zonder nakuur is zo uit de duim gezogen.
Wat een niveau weer.Dus het is onzin omdat ik het persoonlijk heb meegemaakt.
Ok.Zonder nakuur voel ik mij uber top. ik zie er de zin niet van in. En als ik het dan toch doe voel ik me als een oud wijf en depressief als een wat

Met wat voor dosis aan pct was dat allemaal dan? En heb je nog bloedtests gedaan om herstel te checken?Waarom nakuren? Ik werd helemaal PARANOIA in een nakuur.. Ik doe het NOOIT meer.
Valt me meteen op dat je het ook niet nodig hebt, onzin allemaal. Het is opgedrongen theorie wat iedereen door elkaars strot ramt. Dat zijn mijn nieuwe bevindingen.
Wellicht ligt het er aan dat niet iedereen hetzelfde is. Een maat van me werd ook doodziek en kotsen in een nakuur. Nakuren maakt meer kapot dan zonder IMO
Mischien dat vrouwen een nakuur nodig hebben.
Ik lees ook vaak dat mensen nakuren ondanks dat ze depressief worden en ziek.. waarom doe je het dan ook -_-
Al die slappe verhalen dat je je spieren verliest zonder nakuur is zo uit de duim gezogen.
Waar is jou onderbouwing dan >? Want ik zie het niet.