XXL Nutrition

Angstaanvallen na kuur

Klinkt als tren, hehe;)

Nakuren is inderdaad een b*ch. De paniekaanvallen kunnen goed een reactie zijn op de hormoonwisselingen in je lichaam. Nolva en clomid helpen inderdaad niet echt mee. Misschien is blasten/cruisen een optie voor je?

niet meer kuren dus

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu 4 dagen gestopt met clomid en zit nog wel aan de 20 mg nolva per dag en heb bijna nergens meer last van...
Had last van:
- Verlatingsangst
- Depri
- Angst dat me vriendin vreemd zal gaan
- Angst als ik over straat liep
- Angst voelde ik in me lichaam wat zich uiten in trillen en me hart voelde ik soms kloppen.

20mg nolva icm 50mg clomid is ook teveel. Te laag oestrogeen heeft ook zo zijn bijwerkingen. Komt dus niet door clomid, maar de combi.

1 van de 2 volgende keer. 50mg clomid heeft voorkeur.

Dat is het kutte van nakuren.
Ik heb hetzelfde met clomid en ook met nolvadex, dus voor mij niets meer van dat.

Kuren van 4 weken met korte ester is dan een optie. Nakuur is dan meestal niet nodig, behalve bij gevoelige personen. Natuurlijk geen hcg tijdens zetten.

Meestal ligt het wel aan een te hoge dosis of clomid. 10mg nolva is al voldoende en niet meer dan 50mg clomid. 25mg clomid is een optie als 50mg teveel is.

Kuren van 4 weken met korte ester is dan een optie. Nakuur is dan meestal niet nodig, behalve bij gevoelige personen. Natuurlijk geen hcg tijdens zetten.

Meestal ligt het wel aan een te hoge dosis of clomid. 10mg nolva is al voldoende en niet meer dan 50mg clomid. 25mg clomid is een optie als 50mg teveel is.

Ik vind bridgen fijner :)
Maar als je dat niet wil zijn hele korte kuurtjes inderdaad een goeie optie.

Waarom nakuren? Ik werd helemaal PARANOIA in een nakuur.. Ik doe het NOOIT meer.
Valt me meteen op dat je het ook niet nodig hebt, onzin allemaal. Het is opgedrongen theorie wat iedereen door elkaars strot ramt. Dat zijn mijn nieuwe bevindingen.

Wellicht ligt het er aan dat niet iedereen hetzelfde is. Een maat van me werd ook doodziek en kotsen in een nakuur. Nakuren maakt meer kapot dan zonder IMO

Mischien dat vrouwen een nakuur nodig hebben.
Ik lees ook vaak dat mensen nakuren ondanks dat ze depressief worden en ziek.. waarom doe je het dan ook -_-

Al die slappe verhalen dat je je spieren verliest zonder nakuur is zo uit de duim gezogen.

Laatst bewerkt:
Bovenstaande slaagt nergens op.

Waarom nakuren? Ik werd helemaal PARANOIA in een nakuur.. Ik doe het NOOIT meer.
Valt me meteen op dat je het ook niet nodig hebt, onzin allemaal. Het is opgedrongen theorie wat iedereen door elkaars strot ramt. Dat zijn mijn nieuwe bevindingen.

Wellicht ligt het er aan dat niet iedereen hetzelfde is. Een maat van me werd ook doodziek en kotsen in een nakuur. Nakuren maakt meer kapot dan zonder IMO

Ik lees ook vaak dat mensen nakuren ondanks dat ze depressief worden en ziek.. waarom doe je het dan ook -_-

Al die slappe verhalen dat je je spieren verliest zonder nakuur is zo uit de duim gezogen.
Dit is echt volstrekte onzin wat je hier post.

Zonder nakuur voel ik mij uber top. ik zie er de zin niet van in. En als ik het dan toch doe voel ik me als een oud wijf en depressief als een wat. Dat voegt niets meer toe dan een PCT.
En zo lees ik nog wel meer vergelijkbare verhalen.

Met wat voor dosis aan pct was dat allemaal dan? En heb je nog bloedtests gedaan om herstel te checken?

Waar is jou onderbouwing dan >? Want ik zie het niet.

Mijn onderbouwing is dat een nakuur bepaald wordt door de middelen die je gebruikt, maar vooral dosis en lengte van kuur. Alsook of je wel of niet hcg gebruikt tijdens je kuur.

En nog belangrijk is dat onderdrukking en herstel samen met bovenstaande factoren nog eens persoonsafhankelijk is.

Nakuren kan negatief voor je lichaam zijn afhankelijk van het middel en dosis dat je gebruikt. 20mg nolva gaat meer kans op bijwerkingen geven dan 10mg, 100mg clomid meer kans dan 50mg clomid en 25mg.

Maar nakuren is in de meeste gevallen gewoon nodig als je graag een eigen aanmaak en erectie behoud. In sommige gevallen doet het lichaam er anders zeer lang over om te herstellen. En soms hersteld je lichaam gewoon niet. Het gaat dus niet alleen om spierverlies/behoud.

Is jou aanraden gebaseerd op lange of korte kuren? Lange of korte esters? Welke dosis en middelen?

• Topic Starter Topic Starter
Ok laat ik dan maar met de deur in huis vallen.
17 weken, test e 750 + tren e 500.

Nakuur:
2 weken clomid 50 mg ed + 20 mg nolva ed
Daarna nog 4 weken 20 mg ed nolva.

To much of gewoon goed?

Denk niet dan tren dan een goede keuze is...

Terug
Naar boven