AndroidHealthClinic

Angstaanvallen na kuur

Leren omgaan met de bijwerkingen. En als je bewust bent van het feit dat de bijwerkingen puur fysiologisch zijn dan zal je mentaal ook meer stabiliteit vinden denk ik.

Leren omgaan met de bijwerkingen. En als je bewust bent van het feit dat de bijwerkingen puur fysiologisch zijn dan zal je mentaal ook meer stabiliteit vinden denk ik.

Spijtig genoeg leer je dan ook signalen van je lichaam te negeren dat je het beter niet kan doen.

Pfffff alsof jullie iets over hormonen en zo weten, Cools en Galen.

Spijtig genoeg leer je dan ook signalen van je lichaam te negeren dat je het beter niet kan doen.
Nja, ik doelde meer op het paranoïde worden wat volgens mij met een beetje cognitieve oefening onder controle kan worden gehouden. Maar goed, ben verder geen shrink ofzo dus ik zal er verder niet op ingaan. :rolleyes:

Nja, ik doelde meer op het paranoïde worden wat volgens mij met een beetje cognitieve oefening onder controle kan worden gehouden. Maar goed, ben verder geen shrink ofzo dus ik zal er verder niet op ingaan. :rolleyes:

Een betere oplossing is de oorzaak weghalen :p

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu al in de nakuur, van tren werd ik best rustig en voelde me prima.
nu ik met clomid gestopt ben na 2 weken gebruik bijna geen last meer van angstaanvallen.

Zit nu al in de nakuur, van tren werd ik best rustig en voelde me prima.
nu ik met clomid gestopt ben na 2 weken gebruik bijna geen last meer van angstaanvallen.

Tren blijft toch een middel met sterke effecten op de psyche. Dus niet aan te raden. Je moet ook rekening houden met effecten na de kuur door gebruik van tren.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu 7 dagen gestopt met clomid en heb geen last meer van angstaanvallen etc.
Denk toch echt dat het door de clomid kwam of door een te lage oestrogeen spiegel

Terug
Naar boven