XXL Nutrition

Animal Cuts+Animal Stak 2

kradkoning

Novice
Waardering
0
hallo,

Ik wil binnenkort weer aan de afslank supplementen.

Heeft iemand ervaring met Animal Cuts van Universal nutrition?

Ik wil ook wat aankomen in spiermassa dus wil ik ook Animal Stak 2 gebruiken.Heeft iemand daar ervaring mee?

Welk gewichtsverlies kan ik bereiken emt animal cuts als ik 4 dagen per week train met in totaal 6 uur cardio?

alvast bedankt

Animal stak doet niks. Animal Cuts waarschijnlijk wel. Alles wat in een normale vetburner zit, zit daar ook in alleen heel hoog gedoseerd.

6 uur cardio per week is wel veel. Bouw het langzaam op.

• Topic Starter Topic Starter
Animal stak doet niks. Animal Cuts waarschijnlijk wel. Alles wat in een normale vetburner zit, zit daar ook in alleen heel hoog gedoseerd.

6 uur cardio per week is wel veel. Bouw het langzaam op.

wat is dan rustig opbouwen?

want ik heb voor het gemak ook mijn thaibokslessen als cardio meegerekent omdat het heel veel conditie training is. Aan cardio doe ik ongeveer per week 3 kwartier hardlopen en 2 uur loopband tegen een wisselende helling.Uiteraard doe ik ook aan krachttraining maar dat was wle duidelijk geloof ik.

Thaiboxen oke dat is 3 per week een uurtje? Verder zou ik de overige cardio na mijn training doen begin met 20-30 min. Na een aantal weken schroef je het op naar 25-35. Na weer een aantal weken naar 40-45 min. Zorg dat je krachttraining kort maar krachtig is.

Persoonlijk zou ik stoppen/minder gaan thaiboxen, als je echt een BB body wilt. Maar dat is aan jouw iedereen heeft z'n eigen ding. Hoog in de eiwitten en knallen maar. Owja en laat die animal stak 2 maar zitten ik heb er niks van gemerkt, behalve bonkende koppijn.

Suc6

Terug
Naar boven