XXL Nutrition

animal pack of aminos ?

baseforce

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
hoi,
ik zit met een vraagje kan iemand mij vertellen wat nou beter is?
ik zit te twijfelen of ik nu door moet gaan met het nemen van mijn aminozuren van [Link niet meer beschikbaar] of dat ik over meot stappen op animalpack?

wie zou mij hierbij kunnen helpen en wellicht wat uitleg over kunnen geven?

met vriendelijke groet ,
John

Ik raad je aan eens Essential Amino Stack van XXL nutrition te proberen. Deze aminozuren zijn zo uitgebalanceerd dat je lichaam er rondom en na je training optimaal gebruik van kan maken. EAS bevat naast de 2:1:1 Leucine, Isoleucine en Valine verhouding (die Xtend ook heeft) ook de 7 andere essentiële aminozuren, en vele wetenschappelijke studies tonen aan dat een kompleet aminozuurprofiel de meest anabole werking heeft. Lees voor de grap maar eens wat reviews over EAS.. heel veel mensen merken al vanaf de eerste pot resultaat :thumbs:

Xtend heeft mijn voorkeur.

ik vind die smaak van xxl zooooooooo vies..........ANIMAL

Ik ken de amino stack niet maar ik gebruik nu A-Pak en ik voel me er erg goed bij, veel power en beter herstel in ieder geval. Heb je dat plaatje wel eens gezien waarbij staat wat er allemaal in zit?

Xtend heeft ook 2:1:1.

EAS punch vind ik wel goor, misschien dat de lemon beter is.

Laatst bewerkt:
Ik vind een BCAA product en een EAS onvergelijkbaar. Belangrijke zin is dat EAS eiwitsynthese boven basaal waarde heeft na de training en BCAA slechts optimaal herstel. Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/ (ik vind het artikel sticky waardig, zo vaak zijn er vragen waar in dat topic antwoord op gegeven wordt)

Ik neem BCAA pre workout en EAS erna. (EAS limo vind ik best lekker zelfs, BCAA is vies)

Maar als antwoord op TS, de producten zijn te duur, beter koop je los BCAA of EAS en een compleet aminozuur profiel is post workout beter, Xtend valt af. Animal pak bevat wel alle aminozuren naast 1001 andere stoffen waarvoor je betaalt, maar of je het ook hebben wil?

Terug
Naar boven