waaskaas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 255
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus het is zijn vriend maar hij ziet hem nooit ?Omdat de special forces hun locatie niet mogen delen met anderen.

ik denk dat hij maandenlang is verhoord en later dood is gemarteld door een select groep rijke lui![]()

Steven Spielberg en friends. Indiana Jones weet er alles van:Ik geloof het direct! Sterker nog, ik denk dat hij maandenlang is verhoord en later dood is gemarteld door een select groep rijke lui![]()
And why nearly the whole SEAL TEAM SIX got killed in strange circumstances? Helicopter crashes, parachute accidents etc.? - See more at: http://freepatriot.org/2013/09/15/a...in-laden-re-elect-obama/#sthash.5gCHr6TQ.dpuf
Bullshit. 2 leven nog. De auteur van het boek over de daadwerkelijke actie (ben de titel vergeten) en een andere collega.
ook is er genoeg bewijs dat de Amerikanen in Pakistan waren. bijvoorbeeld: de neergestorte stealth blackhawk, de explosieven die ze hebben gebruikt om de helikopter te vernietigen, het bloed in het huis en de 2 vrouwen van bin laden.