AndroidHealthClinic

Anonieme Message From Special Forces soldaat op de Fake dood van Osama Bin Laden

Iki dacht het al.

"I recently received this message from a friend of mine who is a Special Forces operative. I will not disclose his name or his location."

Toen ben ik gestopt met lezen. Die locatie kan hij namelijk helemaal niet weten dus het is een broodje aap verhaal.

Hoezo zou hij de locatie niet kunnen weten? Het is toch een vriend van hem? Ik vond de comments interessanter dan het verhaal zelf..

Ja waarom zou die vriend in godsnaam zijn locatie niet weten ?
het zijn niet zulke goede vrienden ?!

Maar het idee alleen al :roflol:

Omdat de special forces hun locatie niet mogen delen met anderen.

"I recently received this message". Waarom zou hij hem gezien moeten hebben? "His location" gaat om de plaats waar hij gestationeerd is in het Midden-Oosten, die locatie mag hij niet delen met andere.

Waaskaas = houston?

De mensen die dit geloven zijn dezelfde mensen die geloven dat 9/11 ook opgezet is.

6120803240_2733762474.jpg

Ik geloof het direct! Sterker nog, ik denk dat hij maandenlang is verhoord en later dood is gemarteld door een select groep rijke lui:rolleyes:

De invloed van Spielberg heeft Hollywood geen goed gedaan. :(

ik heb het uit anonieme, betrouwbare bron dat OP een kinderverkrachter is.

Laatst bewerkt:
And why nearly the whole SEAL TEAM SIX got killed in strange circumstances? Helicopter crashes, parachute accidents etc.? - See more at: http://freepatriot.org/2013/09/15/a...in-laden-re-elect-obama/#sthash.5gCHr6TQ.dpuf

Bullshit. 2 leven nog. De auteur van het boek over de daadwerkelijke actie (ben de titel vergeten) en een andere collega.

ook is er genoeg bewijs dat de Amerikanen in Pakistan waren. bijvoorbeeld: de neergestorte stealth blackhawk, de explosieven die ze hebben gebruikt om de helikopter te vernietigen, het bloed in het huis en de 2 vrouwen van bin laden.

Bullshit. 2 leven nog. De auteur van het boek over de daadwerkelijke actie (ben de titel vergeten) en een andere collega.

ook is er genoeg bewijs dat de Amerikanen in Pakistan waren. bijvoorbeeld: de neergestorte stealth blackhawk, de explosieven die ze hebben gebruikt om de helikopter te vernietigen, het bloed in het huis en de 2 vrouwen van bin laden.

zeg gewoon dat het een red herring is, is al genoeg om dit soort conspiracy bullshit te ontkrachten.

In plaats van een staving te geven voor jouw punt, geef vraag gewoon iets meer over de tegenpartij.

Terug
Naar boven